Strona 1 z 1
[D3 03 4.2MPI
] Zawór odpowietrzający - Odma
: 07 paź 2016, 06:47
autor: dracus6662
czy te coś okrógłe to zawór odpowietrzający?
http://2.allegroimg.pl/s400/16/51/32/65/02/5132650274
zdjęcie jest poglądowe bo to nalezy akurat do D2 ale u mnie jest taki jedenna srodku pod małą oslonką na silniku tą przy grodzi
czy to ma buczeć cały czas jak silnik pracuje?
bo obecnie buczy jak bąk w słoiku zamknięty ...
do tego błąd secondry air injection na obu bankach oraz mieszanka za mała.. na obu bankach
domyslam sie że chyba łapie lewe powietrze albo cos nie zamyka sie

: 07 paź 2016, 08:16
autor: michalwruszak
Tak - to jest zawór odmy , nie powinien buczeć .
: 07 paź 2016, 19:49
autor: dracus6662
to jak buczy tak bzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyybuuuuzuuuuuuzyyyyyyyyyyyyy
głośno to zepsuty ??
: 07 paź 2016, 19:51
autor: michalwruszak
Tak - pękła membrana w środku
: 07 paź 2016, 19:55
autor: dracus6662
i dlatego mam te błedy air injection ??? bo sai działa sprawdzałem a w blokach testu nie przeszło air ijection
buczy to jak bonki
przy okazji wywalilo blad słabej mieszanki..
mówiszze to to? bo stalo sie to nagle z dzia na dzien
: 07 paź 2016, 19:58
autor: michalwruszak
Wymien najpierw zawór , reszta nie musi być z nim związana
: 07 paź 2016, 20:00
autor: dracus6662
spoko ogarne to najpierw dostane sie do tego
na wolnym
: 07 paź 2016, 20:26
autor: drookash
Sprawdź też ezektor czyli trójnik pomiędzy odmą a serwem i co najważniejsze - czy nie masz "sporego" przedmuchu na skrzynię korbową. Uszczelka przepustnicy lubi się też "zepsuć" między kanałem odmy a samą przepustnicą.
Zawór odmy masz po to by puszczał nadciśnienie z dołu silnika w dolot a jednocześnie nie pozwalał zassać powietrza stamtąd gdy silnik chodzi na jałowym i w korbach nie ma dużego nadciśnienia. Bez tego uszczalniacze wału przód i ty i pokrrywy zaworów lały by olejem.
: 07 paź 2016, 20:37
autor: dracus6662
To mnie nastraszyłeś ... powiedz prosciej jak to wyglada i gdzie szukać albo jakies foto pogladowe /link zebym mógł to zlokalizowac...bo ja mechanikiem nie jestem i nie wiem gdzie to zlokalizowac rozumiem ze to co buczy to zawór odmy ??
ten ezektor trójnik jak wyglada i jak zlokalizować?
ten przedmuch na korby bedzie gdy ezektor-trójnik nawali tak?
1 :
http://static.nanodatex.com/media/778fe ... 8d36ca.jpg
2 :
http://static.nanodatex.com/media/3b710 ... 4aa9d3.jpg
3:
http://static.nanodatex.com/media/ee250 ... dddc75.jpg
4:
http://img16.allegroimg.pl/photos/192x1 ... 6194164338
czy to o tych częsciach mówisz?
które to co i gdzie szukać?

: 10 paź 2016, 14:24
autor: soldier
Witam
Mam problem z moja A8D2 2.8 AMX.
W sobotę wymieniłem eżektor bo boczny króciec byl kompletnie zapchany. Pojechałem w trase i zaczęło jęczeć pod maską jak stałem na światłach. Po odkręceniu korka od wlewu oleju okazało się, że był tak strasznie zassany, że cieżko było go odkręcić. Zaślepiłem z powrotem wcześniej wspomniany króciec i przestało zasysać przez korek i bagnet. Co może był przyczyną? Auto normalnie przyspiesza i nic nie szarpie. Czy jest w tym układzie jakiś zawór który moze być odpowiedzialny za te sprawy??
: 10 paź 2016, 14:32
autor: dracus6662
to to samo jajko co u mnie wyglada to jak w pierwszym linku w poscie ta odma poprostu u mnie tak warczała pod maska niestety i dalej warczy w srodku jest membrana była bardzo zabrudzona i w dodatku peknieta to sprawiło ten dzwięk mam juz zamówiona nową jakies 30e tylko wiec spoko
: 13 paź 2016, 21:05
autor: soldier
soldier pisze:Witam
Mam problem z moja A8D2 2.8 AMX.
W sobotę wymieniłem eżektor bo boczny króciec byl kompletnie zapchany. Pojechałem w trase i zaczęło jęczeć pod maską jak stałem na światłach. Po odkręceniu korka od wlewu oleju okazało się, że był tak strasznie zassany, że cieżko było go odkręcić. Zaślepiłem z powrotem wcześniej wspomniany króciec i przestało zasysać przez korek i bagnet. Co może był przyczyną? Auto normalnie przyspiesza i nic nie szarpie. Czy jest w tym układzie jakiś zawór który moze być odpowiedzialny za te sprawy??
Panowie macie moze jakiś pomysł o co tu może chodzić??
: 14 paź 2016, 05:53
autor: dracus6662
Tak za odpowietrzenie układu korbowego odpowiedzialna jest odma taka jak w pierwszym linku
musi działać i być drożna , moja była zabita i membrana pęknieta zapewne była w aucie od momentu wyprodukowania
jeżeli zamkniesz ujscie powietrza to skrzynia korbowa zacznie odpowietrzać sie przez uszczelniacze..
: 26 paź 2016, 23:49
autor: soldier
Panowie chce wymienic całą odme i napiszcie czy to na aukcji poniżej to kompletna odma? Oraz co to jest ta grucha na przewodzie odmy?
http://allegro.pl/waz-odma-przewod-odmy ... 93762.html
[ Dodano: 2016-10-26, 23:49 ]
Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.