Strona 1 z 2

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Zmiana wtrysków LPG

: 01 gru 2016, 22:05
autor: Marcin2013
Posiadam instalacje VSI Prins oczywiście z wtryskami Keihin, czy można je wymienić np. na Hany ??

: 01 gru 2016, 22:09
autor: danishow
Hana to nic innego jak Keihin pod inną nazwą, musisz szukać Hanek z wtykiem Denso i o tych samych parametrach dawkowania.

: 01 gru 2016, 22:13
autor: Marcin2013
A oporność ??

: 01 gru 2016, 22:25
autor: danishow
Keihin ma 1,6 a hana 1,9 Oma, niewielka różnica. Skąd pewność, że wtryski do wymiany ?

: 01 gru 2016, 22:45
autor: Marcin2013
Od jakiegoś czasu borykam się z błędem mieszanki (za bogata na dwóch bankach) po skasowaniu błąd wraca i niby mi to nie przeszkadzało do czasu jak wywaliło błąd przepływki co za nim idzie kontrolka ESP, pomyślałem że przepływka padła i zakupiłem nowa OE, po założeniu znowu to samo: błąd mieszanki i przepływki regulacja poza zakresem i wtedy dostałem olśnienia że może LPG jest przyczyną więc skasowałem błędy i jeździłem na PB około 400km i nie wywaliło żadnego błędu, ale po przełączeniu na LPG po 20 km te same błędy <onie> pojechałem do gazownika podłączył kompa i powiedział że czasy wtrysków są ok. prawdopodobnie trzeba je wyczyścić, i czyściłem wtryski w myjce ultra dźwiękowej podając impulsy przez około 2 godz. po założeniu z powrotem to samo <onie> no i pomyślałem że może wymienić na nowe, ale Kelhin kosztuje ponad 400,- szt. i to daje 3200,- trochę dużo, a Hanka to koszt 70,- :]

: 01 gru 2016, 22:51
autor: danishow
Jak stara jest ta instalacja, ile km nalatane? Masz reduktor też Prinsa, był porządnie sprawdzany ?

: 01 gru 2016, 23:00
autor: Marcin2013
Instalacja 2009r. nalatane około 160tys. reduktor Prins trzyma ciśnienie w zeszłym roku robiłem w nim iglice która się zaciera, raczej wydajny bo błąd za bogato, jak jadę na autostradzie z ciężkim butem to błąd ESP znika.Po wjechaniu do miasta błąd ESP i przepływki powraca, wygląda tak ja by miał za bogato, przypomnę że na PB sprawdzałem kilka razy i jest wszystko ok.

: 01 gru 2016, 23:06
autor: danishow
Marcin2013, moim zdaniem masz instalację do regulacji. Jak wyglądają korekty długoterminowe PB? W reduktorze dawałeś nowe uszczelki?

: 03 gru 2016, 19:14
autor: Marcin2013
Te korekty to chyba ten blok:

Obrazek

No właśnie do regulacji, ale niektórzy mi mówią że w Prinsie sie nic nie ustawia <bezradny>

: 03 gru 2016, 22:23
autor: danishow
Korekty długoterminowe stoją na 8%, niby nie wiele ale trza to sprawdzić.
Marcin2013 pisze:ale niektórzy mi mówią ze w Prinsie sie nic nie ustawia
A co na to reszta? Znajdź kogoś kto zajmuje sie Prinsem i niech na to luknie.

: 04 gru 2016, 13:27
autor: Marcin2013
Te korekty które zamieściłem to jazda na PB po skasowaniu błędów po przełączeniu na LPG wygląda to tak:

Obrazek

Byłem u gazownika co robi Prins-a i twierdzi że się nie mapuje <bezradny>

: 04 gru 2016, 13:29
autor: danishow
Marcin2013 pisze:Byłem u gazownika co robi Prins-a i twierdzi że się nie mapuje
Zmień "gazownika"

: 03 mar 2018, 22:32
autor: sebastian200799
witam kolegów
nie będę zakładał nowego tematu napisze po krótce mam zamiar wymienić wtryski mam obecnie valteki czerwone tzw budżetowe tak mi się wydaje
wieczne błędy check oraz za ubogo jak podniosę mapę za bogato albo problem z katem.
proszę o radę co w to miejsce na listwie jakie wtryski ? dodam, zę sterownik AEB King oraz dwa reduktory Gold
cena nie jest najważniejsza coś dobrego co by się naprawdę sprawdzało
pozdrawiam

: 03 mar 2018, 22:50
autor: danishow
Zakładaj wtryski Barracuda, u mnie przelatały już prawie 120k km bez żadnych problemów.

: 03 mar 2018, 22:58
autor: sebastian200799
a na przyklad Hana? co o tym sądzsz?