Strona 1 z 1

[D3 03 4.2MPI ] Kilka bledow w ecu - nie dzialaja wentylat

: 10 gru 2016, 11:49
autor: McBoss
Posiadam kilka bledow w sterowniku silnika, bledy niestety wracaja jakis czas po skasowaniu.

Bledy sczytane z dwoch programow



18308 - Coolant Fan Control 2: Open or Short to Ground
P1900 - 004 - No Signal/Communication
18339 - Coolant Fan Control Module (J293): Malfunction
P1931 - 004 - No Signal/Communication



silnik
41F5 - 16885 - Czujnik prędkości własnej pojazdu VSS lub jego obwód
4616 - 17942 - Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 - zwarcie do plusa
4784 - 18308 - Wentylator chłodzenia silnika, szybkość II - otwarty obwód, zwarcie do masy, przewody, zwarcie.
46A0 - 18080 - Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I - otwarty obwód, zwarcie do masy, przewody
4641 - 17985 - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 - otwarty obwód - przewody
463D - 17981 - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - otwarty obwód - przewody

2 ostatnie bledy to od poduszek, ale dwie chyba by nie poszly na raz? wiec okablowanie na 100% ?? :)


Objawy jakie zauwazylem to nie zalaczaja sie wentylatory oraz predkosciomierz nie dziala :-)



Podpowie ktos jak usunac usterki??

: 10 gru 2016, 12:14
autor: Freeq
Mi to wygląda bardziej na uszkodzoną wiązkę elektryczną...

: 10 gru 2016, 12:51
autor: McBoss
ma ktos moze schemat wiazki elektrycznej do 4.2 mpi 2002/3 ??

: 10 gru 2016, 13:04
autor: krzychu22.p1i
McBoss pisze:predkosciomierz nie dziala
Bo masz błąd 16885.
Freeq pisze:Mi to wygląda bardziej na uszkodzoną wiązkę elektryczną...
Tez bym to typował.

McBoss, <table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Uzupełnij proszę swój profil z

Czy masz lpg w aucie?

: 10 gru 2016, 16:05
autor: McBoss
LPG brak w aucie.

: 10 gru 2016, 21:25
autor: pebo
Freeq pisze:Mi to wygląda bardziej na uszkodzoną wiązkę elektryczną...
Podpinam się pod temat, a konkretnie to interesuje mnie miejsce podłączenia zasilania II wentylatora chłodzenia silnika. Wiązka biegnie z prawej strony wewnątrz kabiny w progu, ale dokąd dochodzi? Do bagażnika do akumulatora? Może ktoś ma schemat elektryczny połączeń wentylatorów?