[D3 03 4.2MPI/LPG ] Błędy poduszek silnika, SAI i kataliza
: 16 paź 2017, 15:55
Wednesday,16,October,2013,11:22:12:40973
VCDS Version: Release 12.12.0
Address 01: Engine Labels: 077-910-560-BFM.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 560 E HW: 4E0 907 560
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0040
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 05311 051 68535
VCID: 2345090EE275F506A91-8076
6 Faults Found:
17981 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1573 - 004 - Open Circuit
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1577 - 004 - Open Circuit
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
16814 - Catalyst System; Bank 2
P0430 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
Readiness: 0000 1000
Błędy jak wyżej. Co do poduszek silnika to są sprawne, ale błędy niestety są. Przy poduszce prawej kostki jest sama wtyczka z opornikiem (lub rezystorem), poduszka nie ma wtyczki, ani gniazda na wtyczke. Ogolnie to najmniejszy problem, podpowiedzcie jedynie jaki rezystor dac by bledu nie bylo. Jak poduszka zacznie szwankowac, zerwie sie czy cos to bede czul i wtedy zakupie nowa poduszke juz z czujnikiem...
Błędy SAI oraz katalizatorow pojawiaja sie roznie, raz po 10km, a czasem po 300km (od skasowania). Bledy pojawiaja sie zarowno na LPG jak i na PB. Tutaj bardzo bym prosil o pomoc w usunieciu tej usterki. Z tego co sam juz zlokalizowalem to:
- odma (separator) byl uszkodzony - wymienilem na nowy firmy TOPRAN...
- Wydech jest dziurawy, nie slychac, nie przeszkadza w niczym, jedynie na przegladzie Diagnosta stwierdzil, ze wydech jest dziurawt jak ser szwajcarski... (bledy moga byc przez to spowodowane??)
VCDS Version: Release 12.12.0
Address 01: Engine Labels: 077-910-560-BFM.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 560 E HW: 4E0 907 560
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0040
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 05311 051 68535
VCID: 2345090EE275F506A91-8076
6 Faults Found:
17981 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1573 - 004 - Open Circuit
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1577 - 004 - Open Circuit
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
16814 - Catalyst System; Bank 2
P0430 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
Readiness: 0000 1000
Błędy jak wyżej. Co do poduszek silnika to są sprawne, ale błędy niestety są. Przy poduszce prawej kostki jest sama wtyczka z opornikiem (lub rezystorem), poduszka nie ma wtyczki, ani gniazda na wtyczke. Ogolnie to najmniejszy problem, podpowiedzcie jedynie jaki rezystor dac by bledu nie bylo. Jak poduszka zacznie szwankowac, zerwie sie czy cos to bede czul i wtedy zakupie nowa poduszke juz z czujnikiem...
Błędy SAI oraz katalizatorow pojawiaja sie roznie, raz po 10km, a czasem po 300km (od skasowania). Bledy pojawiaja sie zarowno na LPG jak i na PB. Tutaj bardzo bym prosil o pomoc w usunieciu tej usterki. Z tego co sam juz zlokalizowalem to:
- odma (separator) byl uszkodzony - wymienilem na nowy firmy TOPRAN...
- Wydech jest dziurawy, nie slychac, nie przeszkadza w niczym, jedynie na przegladzie Diagnosta stwierdzil, ze wydech jest dziurawt jak ser szwajcarski... (bledy moga byc przez to spowodowane??)