Strona 1 z 1

[D3 04 4.2MPI ] Obrócona panewka

: 13 sty 2018, 15:26
autor: ekonom
Witam

W czasie poszukiwania auta trafiłem na kilka ogłoszeń z problemem obróconej panewki w A8 D3 4.2 MPI. W związku z tym mam kilka pytań :
1.Czy jest to powszechne zjawisko w tym silniku?
2.Czy da się zdiagnozować, że w danym aucie może to nastąpić w niedługim czasie ?
3.Jak się przed tym ustrzec ?

Pozdrawiam

: 13 sty 2018, 18:14
autor: danishow
ekonom pisze:1.Czy jest to powszechne zjawisko w tym silniku?
Nie
ekonom pisze:Czy da się zdiagnozować, że w danym aucie może to nastąpić w niedługim czasie ?
Nie, jak zacznie stukać to już po temacie
ekonom pisze:3.Jak się przed tym ustrzec ?
Regularne wymiany oleju, dobrego oleju ;)

: 14 sty 2018, 08:42
autor: maciek163
A może ktoś opisać dźwięk? Albo podać jakiś filmik jak bfm może stukać?

: 14 sty 2018, 13:15
autor: szary824
Jak byś walił młotkiem w zanurzone w oleju kowadło :)

: 22 lut 2019, 23:36
autor: buszmen74
a moze ktos wie dlaczego w AQH zciety zamek jednej z korbowodowych panewek a kompozycja OK ? <bezradny> <bezradny>

[ Dodano: 2019-02-22, 23:36 ]
widze ze cisza <awantura> <awantura>

: 21 mar 2019, 11:07
autor: shark5856
wrzucam filmik.

stuka panewka na cylindrze 3 oraz 7.

Natomiast mam pytanie jaki jest dopuszczalny luz w silnikach BFM między panewką korbowodową a wałem ?