[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z paskiem wieloklinowym
: 27 lut 2018, 16:02
Witam! Problem polega na tym że podczas skręcania kierownicą pasek osprzętu strasznie piszczy i szarpie, po oględzinach doszedłem do tego że pasek wydaje się za długi i tutaj mam pierwsze pytanie:
# na silniku miałem założony pasek 7PK 2621, a szukając jaki powinien być pasek na necie oraz w sklepie powiedziano mi że pasem ma mieć oznaczenie 7PK 2535, więc chciałem się dowiedzieć jaki powinien być pasek osprzętu??
co więcej patrząc na cały osprzęt jest coś dziwnego, jedna rolka (zaznaczona za zdjęciu na zielono), u mnie jest całkiem inna i tak jak by wgl nie miała rowków
Pierwsze zdjęcie to jest to poglądowe o którą rolkę mi chodzi a dwa następne to jaka rolka u mnie tam występuje.
Rozebrałem cały przód bo mam do wymiany poduszkę pod silnikiem i ciekło mi spod termostatu dlatego chce rozwiązać kilka problemów na raz.
Z góry dzięki i pozdrawiam!
# na silniku miałem założony pasek 7PK 2621, a szukając jaki powinien być pasek na necie oraz w sklepie powiedziano mi że pasem ma mieć oznaczenie 7PK 2535, więc chciałem się dowiedzieć jaki powinien być pasek osprzętu??
co więcej patrząc na cały osprzęt jest coś dziwnego, jedna rolka (zaznaczona za zdjęciu na zielono), u mnie jest całkiem inna i tak jak by wgl nie miała rowków
Pierwsze zdjęcie to jest to poglądowe o którą rolkę mi chodzi a dwa następne to jaka rolka u mnie tam występuje.
Rozebrałem cały przód bo mam do wymiany poduszkę pod silnikiem i ciekło mi spod termostatu dlatego chce rozwiązać kilka problemów na raz.
Z góry dzięki i pozdrawiam!