sssebek pisze:Ogarnął ktoś tutaj wsad do sterownika D3 dla skrzyni manualnej ?
Nie znam nikogo takiego i nie znam nikogo kto miałby ochotę się tego podjąć.
sssebek pisze:Z tego co przegrzebałem zagraniczne fora, to sporo osób w A6 robią V8 na manualu ma problemy, ale gdzieś się doszperałem informacji, że w PL ktoś załadował wsad z S6 w manualu i lata to OK. ktoś ma coś więcej informacji na ten temat?
Szczerze wątpię aby ktoś zapakował wsad A6C6 pod silnik BFM ponieważ w A6C6, pomimo złudnego podobieństwa, silnik jest zdecydowanie inny. Tzn. tam, w silniku BAT, rozrząd masz z tyłu na łańcuchach, inne są sygnały z czujników położenia wałków, inaczej zrealizowane przestawianie faz rozrządu...
Trochę teoretyzuję bo osobiście nie próbowałem tak podpinać ale wydaje mi się, że na sterowniku z BAT, po ominięciu immo, nie odpalisz silnika BFM nawet jakby to A6 miało także skrzynię automatyczną.
A nawet jak odpalisz to pewnie będzie miał problem z poprawną pracą i będzie sypał błędami w stylu "brak korelacji pomiędzy wałkiem rozrządu a wałem korbowym" albo "niewłaściwy sygnał przestawienia wałka rozrządu" itp.
No chyba, że wytniesz z softa całą tabelę błędów to błędami nie będzie sypał i kontrolki CHECK nie będzie. Ale takie auto to warzywo. Po pierwsze może nie jeździć poprawnie a po drugie nie będziesz miał kompletnie diagnostyki i nawet później jak coś się popsuje to i tak błędu nie wygeneruje i nie będziesz miał pojęcia co mu się dzieje.
Widziałem już takie auta gdzie ktoś nieudolnie chip'a robił i wywalał właśnie całą tabelę błędów żeby CHECK się nie palił. I potem auto jest kompletnie niediagnozowalne i w przypadku awarii nie sposób dojść co mu się dzieje.
Zresztą jak tak ciąć to jaki sens byłby zostawiać oryginalny sterownik - wtedy łatwiej zapakować SA.