[D3 05 4.2MPI ] Rozjechane banki po kompleksowej wymianie
: 06 wrz 2019, 12:13
Dotyczy silnika benzyna 4.2 BFM
Był wymieniony kompletny rozrząd z pompą wody. Dodatkowo poszły nowe nastawniki i nowe łańcuszki na wałkach.
Silnik pracuje ale w rurze do filtra powietrza słychać od czasu do czasu delikatnie puch puch (coś jak by zawór nie domykał, kompresja była sprawdzana i jest jak fabryka przykazała.
Świece wszystkie nowe, cewki wszystkie ok dodatkowo była kupiona fabrycznie nowa cewka i po kolei podstawiana na każdy cylinder = żadnej różnicy (nie ma wypadania zapłonów)
Na tą chwilę pozostaje weryfikacja ustawień po odczytach z kanałów 93
Kanały 91 i 92 sprawdzone dynamicznie - nastawniki działają.
![Obrazek]()
Jakieś sugestie?
Moje podejrzenie że łańcuszek na którymś wałku o oczko źle (prawdopodobnie z prawej strony) , warsztat twierdzi że na znaki było więc wykluczają
Rozrząd był robiony w warsztacie któremu całkowicie ufam
Był wymieniony kompletny rozrząd z pompą wody. Dodatkowo poszły nowe nastawniki i nowe łańcuszki na wałkach.
Silnik pracuje ale w rurze do filtra powietrza słychać od czasu do czasu delikatnie puch puch (coś jak by zawór nie domykał, kompresja była sprawdzana i jest jak fabryka przykazała.
Świece wszystkie nowe, cewki wszystkie ok dodatkowo była kupiona fabrycznie nowa cewka i po kolei podstawiana na każdy cylinder = żadnej różnicy (nie ma wypadania zapłonów)
Na tą chwilę pozostaje weryfikacja ustawień po odczytach z kanałów 93
Kanały 91 i 92 sprawdzone dynamicznie - nastawniki działają.
Jakieś sugestie?
Moje podejrzenie że łańcuszek na którymś wałku o oczko źle (prawdopodobnie z prawej strony) , warsztat twierdzi że na znaki było więc wykluczają
Rozrząd był robiony w warsztacie któremu całkowicie ufam