[D3 06 4.2MPI/LPG ] 4.2 mpi głowice
: 06 paź 2019, 16:04
Witam wszystkich.
A8 posiadam od 7 lat od przebiegu 75tyś. Dziś mam 350. Od kupna jeżdżę na lpg-instalacja
dobrej jakości (nie oszczędzałem - koszt 9200)
Mam kilka pytań do ludzi którzy grzebią przy tych autach i posiadają wiedzę na temat
o którym się wypowiadają.
Mam 18 to letnie w motorsporcie jako mechanik - głównie japonia i oczywiście audi😊
W tym czasie przerobiłem sporo v8 w tym audi (głównie modyfikacje) nawet w swojej motorówce mam 4.2 a w nissanie s13 miałem taki doładowany ale są to silniki od modelu d11
(Protoplasty A8) nie robiłem jeszcze 4.2 d3.
Po trochę długim wstępie pisanym aby uniknąć podpowiadania postaw mam kilka pytań do cierpliwych którzy dotarli do tego momentu.
Po kupnie hamowałem auto w celu oceny kondycji silnika i 322 ps miała, wiec super.
Miesiąc temu z ciekawości powtórzyłem pomiar i... 291🤔 oba pomiary na lpg.
W aucie tak naprawdę nic się nie działo, sporadyczne błędy na kts-ie.
Zrzuciłem czapy (masakra) i okazało się że między 2a3 garnkiem pękły 2 warstwy uszczelki po lewej stronie a po prawej między 2,3,4 to samo i kanałem wodnym na pierwszym.
Dotrę zawory sprawdzę szczelność, zmienię łańcuchy itp i mam teraz parę pytań.
Samochód po uruchomieniu od jakiegoś roku grał łańcuchami jak długo stał dłużej niż zwykle (jakieś 2 sek) i po dodaniu gazu przy około 1100 delikatnie na mini sekundę się odezwał któryś. Wiem ze tematów nastawników było dużo ale pytam mechaników którzy to robią
- czy zmieniać a jak tak to macie jakiś sensowny zamiennik który stosujecie( oryginały trochę kosztują )
- czy łańcuchy z aso?
- jeśli same ślizgi z łańcuchami to jakie stosujecie?
- czy szpilki z aso
- czy uszczelki ( czapki, wydechy, dekle ) Aso?
- czy uszczelniacze wałków i wału aso?
- może jakieś sugestie, posiadacie wypracowane rozwiązania jakie stosujecie odnośnie części i prac
- czy jakiś nr katalogowy zaworków aso ktoś podrzuci?
Po skończeniu wrzucę efekt czy wróciła do serii.
Z góry dziękuje za pomoc.
A8 posiadam od 7 lat od przebiegu 75tyś. Dziś mam 350. Od kupna jeżdżę na lpg-instalacja
dobrej jakości (nie oszczędzałem - koszt 9200)
Mam kilka pytań do ludzi którzy grzebią przy tych autach i posiadają wiedzę na temat
o którym się wypowiadają.
Mam 18 to letnie w motorsporcie jako mechanik - głównie japonia i oczywiście audi😊
W tym czasie przerobiłem sporo v8 w tym audi (głównie modyfikacje) nawet w swojej motorówce mam 4.2 a w nissanie s13 miałem taki doładowany ale są to silniki od modelu d11
(Protoplasty A8) nie robiłem jeszcze 4.2 d3.
Po trochę długim wstępie pisanym aby uniknąć podpowiadania postaw mam kilka pytań do cierpliwych którzy dotarli do tego momentu.
Po kupnie hamowałem auto w celu oceny kondycji silnika i 322 ps miała, wiec super.
Miesiąc temu z ciekawości powtórzyłem pomiar i... 291🤔 oba pomiary na lpg.
W aucie tak naprawdę nic się nie działo, sporadyczne błędy na kts-ie.
Zrzuciłem czapy (masakra) i okazało się że między 2a3 garnkiem pękły 2 warstwy uszczelki po lewej stronie a po prawej między 2,3,4 to samo i kanałem wodnym na pierwszym.
Dotrę zawory sprawdzę szczelność, zmienię łańcuchy itp i mam teraz parę pytań.
Samochód po uruchomieniu od jakiegoś roku grał łańcuchami jak długo stał dłużej niż zwykle (jakieś 2 sek) i po dodaniu gazu przy około 1100 delikatnie na mini sekundę się odezwał któryś. Wiem ze tematów nastawników było dużo ale pytam mechaników którzy to robią
- czy zmieniać a jak tak to macie jakiś sensowny zamiennik który stosujecie( oryginały trochę kosztują )
- czy łańcuchy z aso?
- jeśli same ślizgi z łańcuchami to jakie stosujecie?
- czy szpilki z aso
- czy uszczelki ( czapki, wydechy, dekle ) Aso?
- czy uszczelniacze wałków i wału aso?
- może jakieś sugestie, posiadacie wypracowane rozwiązania jakie stosujecie odnośnie części i prac
- czy jakiś nr katalogowy zaworków aso ktoś podrzuci?
Po skończeniu wrzucę efekt czy wróciła do serii.
Z góry dziękuje za pomoc.