[D3 preFL ALL
] Napięcie paska rozrządu (na postoju) MPI
: 30 cze 2022, 19:06
autor: Nyku
Cześć wszystkim, zrzuciłem dziś obudowę rozrządu bo gość podobno robił i po zakupie (dopiero... ) chciałem to zweryfikować. Serce mi niemal stanęło jak zobaczyłem "jak mocno" jest napięty pasek.
Mam coś podobnego jak gość z tego filmu .
Czy to normalne czy mam lawetą jechać na nowy rozrząd?
Czytałem kiedyś ze te paski nie są super napięte ale to sprawia wrażenie że dobrą rajstopę bym mocniej naciągnął na te koła.
Tak to ma być Pany bo ja już sam nie wiem...
: 30 cze 2022, 22:55
autor: Marcin2013
Odpal silnik i zobaczysz po zgaszeniu będzie "beton" sprawdź i daj znać.
: 30 cze 2022, 23:57
autor: Nyku
Jutro sprawdzę bo az nie dowierzam , od momentu dodania posta na forum studiuje internet bo się tym troche przejąłem. Okazuje się że tak ma być, zależy jak się po prostu walki w głowicy ustawią wtedy albo po zgaszeniu się napnie albo właśnie "popuści".
W każdym bądź razie... kamień z serca.
I tak mi się szykuje teraz nie mały wydatek bo najprawdopodobniej będę robił nastawniki, kupowałem auto miesiąc temu była cisza, od kilku dni juz grają
Kochane A8... po co ja się czwarty raz w to pakowałem
Niby człowiek wiedział jak będzie, a jednak się łudził
: 01 lip 2022, 17:05
autor: Marcin2013
U mnie klekotał prawy nastawnik około 1s. przez 4 lata, wkońcu wdało się kupić używkę i jest cisza, ale 4 lata klepało
: 01 lip 2022, 18:22
autor: Nyku
U mnie wlasnie dzieje się jeszcze coś dziwnego i nie wiem czy to jest ich wina czy nie ale mniej więcej nałożyło się w czasie.
Co do rozrządu to miałeś rację Dziś tam zajrzałem i może nie był to "beton" ale napięcie juz było znacznie inne
: 05 lip 2022, 23:18
autor: szeryfisch
luzny pasek teoretycznie moze byc w ABZ, wszystkie AQF i nastepne powinny miec zawsze napiety pasek niezaleznie jak sie ustawi silnik.
: 06 lip 2022, 06:54
autor: Marcin2013
Akurat jest rak że po zgaszeniu jest napięty, ale jak postoi jakiś czas to robi się luźny.
: 06 lip 2022, 14:22
autor: Nyku
Co dla mnie też jest dziwne z normalnego punktu widzenia, bo nawet przy próbie uruchomienia silnika na pierwszych "głupich" półtora obrotu wałem może się tłok z zaworem gdzieś spotkać jeśli pasek przeskoczy