Strona 1 z 1

[S8 D3 06 ] P000b położenie wału rozrządu

: 25 sty 2023, 20:12
autor: PatrykS8d3
Panowie s8,
Autko jeździ dobrze, ostatnimi dniami wkręcając na obroty poczułem szarpanie obrotów, wyraźny spadek mocy.
Przy delikatnym wciśnięciu gazu auto przyspiesza bez problemu wkrecajac sie do końca , po strzale w pedał w granicach 4/5 tys obrotów czuć szarpnięcie a później auto tak jakby traciło na mocy nie zależnie jak jedziemy.
Po zgaszeniu wszystko wraca No normy
Błędy mam takie
P008B ciśnienie układu niskociśnieniowego paliwa- za wysokie
P310B regulacja niskiego ciśnienia paliwa. Ciśnienie paliwa poza zakresem dopuszczalnym

I ten który mnie najbardziej martwi
Nie wyświetla go za każdym razem
P000B Położenie B wału rozrządu; wolna reakcja bloku 1 układu wydechowego

Ktoś mógłby podpowiedzieć coś w temacie od czego zacząć ?
Te dwa błędy być może spowodowane filtrem paliwa wymienię go jutro.

Re: P000b położenie wału rozrządu

: 25 sty 2023, 23:04
autor: sssebek
PatrykS8d3 pisze:Panowie s8,
Autko jeździ dobrze, ostatnimi dniami wkręcając na obroty poczułem szarpanie obrotów, wyraźny spadek mocy.
Przy delikatnym wciśnięciu gazu auto przyspiesza bez problemu wkrecajac sie do końca , po strzale w pedał w granicach 4/5 tys obrotów czuć szarpnięcie a później auto tak jakby traciło na mocy nie zależnie jak jedziemy.
Po zgaszeniu wszystko wraca No normy
Błędy mam takie
P008B ciśnienie układu niskociśnieniowego paliwa- za wysokie
P310B regulacja niskiego ciśnienia paliwa. Ciśnienie paliwa poza zakresem dopuszczalnym

I ten który mnie najbardziej martwi
Nie wyświetla go za każdym razem
P000B Położenie B wału rozrządu; wolna reakcja bloku 1 układu wydechowego

Ktoś mógłby podpowiedzieć coś w temacie od czego zacząć ?
Te dwa błędy być może spowodowane filtrem paliwa wymienię go jutro.
Na sprawdzenie ciśnienia paliwa w starych autach na szybko to się zatykało przelew powrotu na bak z listwy zasilającej wtryski. Wtedy na wolnych obrotach przylewało silnik, ale na wysokich przeważnie szedł dobrze. Jak tak się działo jak opisałem, to albo był problem z zawalonym filtrem paliwa, albo pompa paliwa w baku nie dawała już odpowiedniego ciśnienia, albo wstępny filtr przed pompą był zawalony syfem i miała problem ssać. Jeśli od dawna filtra paliwa nie wymieniałeś, to możesz od tego zacząć.

: 26 sty 2023, 21:40
autor: PatrykS8d3
Dziś chciałem sprawdzić świece, wymienić wszystkie na nowe.
Na cewkach miałem olej, po czym rozkręciłem kolektor dolotowy sprawdzić jak wyglada sytuacja z nagarem.
Jest tragedia na zaworach, klapek w dolocie nie mam ale nagaru również mnóstwo
Niestety co mnie martwi to oleju było dosyć sporo, pytanie dlaczego było go aż tak dużo i jak można temu zapobiec ?

: 27 sty 2023, 17:59
autor: sssebek
Odmą nie ciągnie?