Strona 1 z 2

[D3 04 4.2MPI ] Rozrząd - problemy po wymianie

: 12 gru 2010, 18:54
autor: shakal
Witam

Po wymianie kompletu auto lekko kleczkocze - troche jak tdi. wymiana byla bez blokad. auto odpala bez problemu i nie odczulem spadku mocy.
czy w pb sprawdza sie cos takiego jak "kat wtrysku" albo cos innego?
pozdrawiam


shakal12, poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.

: 12 gru 2010, 19:01
autor: dice111
Jeśli tylko o dźwięk chodzi może być to sprawa łożysk nowych rolek lub samego paska.

: 12 gru 2010, 19:04
autor: shakal
czyli taki urok nowego rozrzadu?
podejrzenia byly ze to wlasnie rolki/ pasek wydaja dzwieki ale pytanie czy jakos sie zaplon mogl przestawic?

: 12 gru 2010, 19:09
autor: dice111
Raz - to nie diesel, dwa - odczułbyś to.
Na pytanie dlaczego robił to bez blokad (jak, na same znaki i markera ?) już za późno.
Co było zmieniane przy tej okazji i jakiej firmy ? Możecie sprawdzić sam pasek i napinacz na początek.
Rolki moga byc głosne - taki ich urok, dwa - "wyjechane" jako nowe.

: 12 gru 2010, 19:19
autor: shakal
paset gates, pompa skf, rolki rouvile - wszystko ori ze startym znaczkiem audi. jesli tak ma byc przez cala zywotnosc rozrzadu to kicha - trzeba sie bedzie przyzwyczaic.

: 12 gru 2010, 19:28
autor: dice111
Przed montażem mogłeś zobaczyc na rolki i napinacze, gdzie klepane, na rolkach przy ich łożyskach masz to podane. Jak to Ruville to w pudełku na 90% była INA (LUK), a jak słowacki, a nie DE to w większości przypadków będzie taki głośny.
To samo dotyczy pasków, np CONTI, najlepiej by był Germany, ale większość trafia sie teraz RPA, Meksyk, Anglia. Do tego masa lewych Chińczyków, więc naprawdę trzeba uważać.

: 12 gru 2010, 19:37
autor: shakal
ok dzieki
czyli kladziemy to na wade czesci i smigamy :)
pozdrawiam

: 20 gru 2010, 04:04
autor: DoRuS
z tymi paskami cos musi byc m i tez sie klika razy zdarzylo ze po zalozeniu conti dochodzily dziwne szmery z rozrzadu. i tez zawsze polegam na markerze i lakierze do paznokci :D i jeszcze nigdy d.. niedalem :)

: 21 gru 2010, 20:10
autor: tomv8
witam szanownych kolegów.miałem też problem z paskiem conti.z rozrządu dochodziły dziwne trzaski po ok 1000 km.kupiłem oryginalny i okazało się że profil zębów na paskach różnił się.pasek conti miał delikatny luz wzdłożny na kołach rozrządu.stąd te trzaski.to są moje spostrzeżenia.czy ktoś zwrócił na to uwagę przy wymianie.pozdrawiam

: 25 gru 2010, 13:25
autor: szoszon1983
ja zacną z drugiej strony: szykuję się do wymiany rozrządu w styczniu, i muszę kupić wszystkie graty. Co dokładnie muszę kupić? bo nie znalazłem na forum.

: 25 gru 2010, 20:58
autor: club-iguana
szoszon1983 pisze:Co dokładnie muszę kupić?
Oddaj auto w dobre ręce i zmienią ci za 2500-3000 PLNów

: 25 gru 2010, 22:49
autor: szoszon1983
club-iguana pisze:
szoszon1983 pisze:Co dokładnie muszę kupić?
Oddaj auto w dobre ręce i zmienią ci za 2500-3000 PLNów
Mam dobrego mechanika, ale przeważnie sam załatwiam graty i dopiero do niego jadę. Facet jest świetnym mechanikiem, ale niestety jest "trudny" w kwestach finansowych, długa historia...

Przestawił mi sie rozrząd

: 14 gru 2011, 15:46
autor: Marcin A8
Witam
Wymieniałem pół rok temu rozrząd , teraz mi wyskoczył błąd że rozrząd się przestawił .

Robił to mechanik , teraz co mam zrobić z tym . Rozbierac wszystko i ustawiać od Nowa ??

: 14 gru 2011, 16:01
autor: hipcio
Jaki masz dokladnie blad?

: 14 gru 2011, 18:46
autor: tomekzabrze
a co ddo paskow contego to gdzie kupujecie ze macie problemy ? mad ein mexico z alledrogo? czy jak ?........ handluje nimi 5 lat wszytskei zhurtowni mad ei germany i nigdy zandego problemu zadnego hałasu.........