Strona 1 z 10
[D3 04 4.2MPI/LPG
] Jaka sekwencja do D3?
: 04 kwie 2011, 19:27
autor: jojo-jar
Panowie jaka instalacje założyć do D3 4.2? Nastawiłem sie na Stag 300 Premium ale nie wiem co z osprzetem. Co najlepiej załozyc? Czekam na wasza pomoc
jojo-jar poprawiłem tytuł Twojego wątku - jak zakładałeś nowy temat to lekko w lewo od tego wpisanego "z palca" taga miałeś całą rozwijaną listę tagów... noi zamiast pisać to z palca to wystarczyło rozwinąć listę i wybrać odpowiedni... następnym razem właśnie tak poproszę.
Pozdrawiam, FOSS
: 04 kwie 2011, 20:40
autor: FOSS
jojo-jar pisze:Panowie jaka instalacje założyć do D3 4.2?
Ja już niedługo przekładam ze swojej S8 instalację BRC...
tam dwała radę to nie widzę powodu aby nie dała rady w D3 ;-)
No ale to jeszcze chwilę potrwa bo muszę ją najpierw z e
Sy wyciągnąć a termin montażu mam zaklepany dopiero pod koniec miesiąca.
Co do STAG'a to ciężko mi się wypowiadać - miałem go wprawdzie w swoim A8 D2 ale BRC postrzegam jednak lepiej... może dlatego że STAG to tylko sterownik a reszta elementów dobierana jest od innych producentów a w BRC jest wszystko z BRC w połaczeniu z odpowiednim serwisem (autoryzowany BRC) chodzi w pełni bezproblemowo.
: 04 kwie 2011, 20:54
autor: labul82
ja mam u siebie elpigaz i chodzi super. Naprawdę polecam
[ Dodano: 2011-04-04, 20:55 ]
typ instalacji stella a rdeuktor vega s generacja instalacji 4
: 04 kwie 2011, 22:52
autor: badyl
rozmawiając wstępnie z paroma gazownikami kumatymi i to bardzo najlepszym rozwiązaniem do tego auta jest Landirenzo Omegas wtryski medy i reduktory x2 ig1 podobno super to sie sprawdzi koszt to około 6-7 tyś brutto ja narazie odpuszczam za mało jeżdze
: 05 kwie 2011, 21:31
autor: szoszon1983
badyl, gdybym miał wydać na gaz 6-7tyś, to już celowałbym w prinsa.
Ja mam u siebie staga, wtryski hana, a reduktor to KME gold-u mnie wyrabia bez problemu.
: 05 kwie 2011, 21:41
autor: badyl
szoszon1983 pisze:badyl, gdybym miał wydać na gaz 6-7tyś, to już celowałbym w prinsa.
Ja mam u siebie staga, wtryski hana, a reduktor to KME gold-u mnie wyrabia bez problemu.
jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie
: 05 kwie 2011, 21:58
autor: FOSS
badyl pisze:jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie
A ja nie rozumiem dlaczego miałby przerzucać na benzynę...
S8 D2 jest mocniejsze niż A8 D3 a u mnie jeździło spokojnie na jednym reduktorze :shock:
Pod koniec miesiąca przekładam z e
Sy swoje BRC i zobaczymy co się wydarzy.
: 05 kwie 2011, 22:06
autor: badyl
FOSS pisze:badyl pisze:jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie
A ja nie rozumiem dlaczego miałby przerzucać na benzynę...
S8 D2 jest mocniejsze niż A8 D3 a u mnie jeździło spokojnie na jednym reduktorze :shock:
Pod koniec miesiąca przekładam z e
Sy swoje BRC i zobaczymy co się wydarzy.
no właśnie podobno jak się pojezdzi szybko szczególnie zimą to może reduktor zamarzać jeżeli jest jeden zamontowany miałem jeszcze taką propozycje cena do 5 tyś stag + zielone hany + 2x reduktor acr-01 i też te reduktory mogą się nie sprawdzić byłem u kumatego gazownika z Bytowa polecanego na forum LPG oglądał auto i powtarzam co mówił
: 05 kwie 2011, 22:28
autor: FOSS
badyl pisze:no właśnie podobno jak się pojezdzi szybko szczególnie zimą to może reduktor zamarzać jeżeli jest jeden zamontowany...
Jak już wspomniałem powyżej S8 D2 FL 4.2V8 to mocniejsze i szybsze auto niż A8 D3 4.2V8... auto ma wyraźnie charakter sportowy, ostrzejsze wałki rozrządu, inną charakterystykę pracy silnika i skrzyni biegów, kręci się do 7.000 obrotów a bez kagańca jeśli zdrowe jeździ prawie do 300km/h...
w moim miałem zamontowaną instalację BRC na jednym parowniku i spokojnie dawała radę pomimo tego, że zabawiałem się jeszcze w różne modyfikacje w celu polepszenia jego osiągów (m.in zmiana oprogramowania silnika).
Nie wiem jak ta instalka będzie się sprawować w moim D3 ale biorąc pod uwagę to co napisałem powyżej to raczej nie sądzę abym potrzebował dokładać drugi parownik.
badyl pisze: miałem jeszcze taką propozycje cena do 5 tyś stag + zielone hany + 2x reduktor acr-01 i też te reduktory mogą się nie sprawdzić byłem u kumatego gazownika z Bytowa polecanego na forum LPG oglądał auto i powtarzam co mówił
Nie jestem jakimś super znawcą instalacji LPG ale jakbym miał zakładać Landirenzo za 6-7 tysi to wolałbym założyć BRC... Landirenzo jakoś nie zdobywa mojego serca chociaż jak wspomniałem jakimś super znawcą nie jestem więc może błędnie to oceniam.
W każdym razie w Warszawie za 6kpln założysz BRC na dwóch reduktorach (no chyba że ostatnio jakoś drastycznie ceny skoczyły).
Zresztą jak Ci się jakoś bardzo nie spieszy to poczekaj do końca miesiąca i wtedy powiem Ci jak moje BRC sprawuje się w D3 ;-)
: 05 kwie 2011, 23:25
autor: badyl
FOSS pisze:Zresztą jak Ci się jakoś bardzo nie spieszy to poczekaj do końca miesiąca i wtedy powiem Ci jak moje BRC sprawuje się w D3 ;-)
nie spieszy mi się bo narazie małe przebiegi robie poczekam na twoją opinie jak na jednym reduktorze
: 06 kwie 2011, 23:13
autor: szoszon1983
badyl pisze:szoszon1983 pisze:badyl, gdybym miał wydać na gaz 6-7tyś, to już celowałbym w prinsa.
Ja mam u siebie staga, wtryski hana, a reduktor to KME gold-u mnie wyrabia bez problemu.
jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie
Ja tam jeżdżę ponad 2 lata i nie mam problemów. Minimalną temp. reduktora mam 30'C, temp. gazu 10'C, ustawiłem, żeby przełączał na noPb "za pierwszym razem"-przy pierwszym przekroczeniu założonych parametrów i nie mam problemów. Gazownik 2 razy podłączał wodę do reduktora, bo za pierwszym razem był niedogrzany. Sam parownik umieszczony jest z boku głowicy i ma tam cieplutko od kolektora wydechowego :mrgreen:
: 07 kwie 2011, 23:58
autor: colln
Co do sterownika to koniecznie taki który gada po OBD wtedy sam non-stop będzie sie adaptował i wszelkie rozkalibrowania wtrysków, jakości gazu nadrabia
: 15 kwie 2011, 14:54
autor: kukiluki
Ja mam od wczoraj u siebie zamontowane 2 x acr01, sterowane stag 300 premium i zapitala jaka ta lala.
: 17 kwie 2011, 10:23
autor: Saberek
Jezdzi ktos z was na BRC SEQUENT plug&drive ???
jest sterowany z OBD i sa 2 rodzaje.
1 parownik do 240kW a druga opcja to 2 parownik po 140kW
przymierzam sie do zagazowania autka i nie wiem co wybrac
2 parowniki to wieksze koszta i komplikacja ukladu z duzym zapasem mocy na parownikach
1 parownik to oczywiscie taniej i mniej komplikacji ale brakuje kilku kW na parowniku w stosunku do mocy auta tylko ze nalatane ma juz z 220 000 i chyba juz nie ma fabrycznych osiagow
jak ktos lata na takm zestawie BRC to prosze o opinie
: 21 cze 2011, 17:20
autor: Coolcyjan
FOSS pisze:Zresztą jak Ci się jakoś bardzo nie spieszy to poczekaj do końca miesiąca i wtedy powiem Ci jak moje BRC sprawuje się w D3 ;-)
Koledzy też dołączę się do tematu. No i jak Kolego Foss... napisz co z tą twoją instalacją. Jak się sprawuje? Ja też rozważam montaż lpg. A że montują u mnie w mieście BRC, dlatego przydała by się twoja opinia.
Dzięki i pozdrawiam