Strona 1 z 6

[D3 06 ] Jaka instalacja gazowa do A8 D3 4.2

: 13 gru 2011, 19:09
autor: xxxmobilekxxx
Witam.
Jaką instalację gazową polecacie do tego auta ?
Wiem, że jest dużo wątków na ten temat ale nigdzie nie zobaczyłem dokładniej specyfikacji instalacji .
Orientowałem się w zakładach mam dylemat pomiędzy dwoma:
-polecają Staga z wtryskami Hana oraz 2 reduktorami
-lub całą instalację firmy BRC

Stag będzie sporo tańszy od Brc .
Może ktoś ma doświadczenia co do instalacji firmy STAG

: 13 gru 2011, 19:22
autor: martab99

: 13 gru 2011, 19:22
autor: mdamian
Wszystko zależy od stylu jazdy , jeżeli będziesz tym samochodem jeździć normalnie (nie jak Hołowczyc :mrgreen: ) to spokojnie możesz wstawiać Staga , jeśli będziesz nim cisnąć(jak Hołek) to BRC ;-)

: 13 gru 2011, 19:53
autor: martab99
mdamian pisze:Wszystko zależy od stylu jazdy , jeżeli będziesz tym samochodem jeździć normalnie (nie jak Hołowczyc :mrgreen: ) to spokojnie możesz wstawiać Staga , jeśli będziesz nim cisnąć(jak Hołek) to BRC ;-)
Przepraszam, a na czym ma polegać na różnica?

: 13 gru 2011, 20:04
autor: mdamian
moim zdaniem BRC jest bardziej wytrzymalsza od Staga chociaż mogę się mylić :mrgreen:

: 13 gru 2011, 20:08
autor: ricov6
SRTAG-300 ISA 2 wtryski Hana 2000 (zielone) reduktory do wyboru i będzie wszystko super super hulać

: 13 gru 2011, 20:28
autor: Mucholejkolator
Dobrze założony BRC jest bezobsługowy. Ja mam na dwóch parownikach, latam już drugi rok (60 tys) i zmieniłem sobie tylko filtry w międzyczasie (150zł) i nic więcej. Odpalam i jadę :-D A za jakość się płaci...
W D3 powinno być tak samo :->

Nie wiem jak jest za STAG-iem, prawdopodobnie też może dobrze chodzić, ale tak jak napisałem- polecam w 100% BRC.

: 13 gru 2011, 21:08
autor: xxxmobilekxxx
Powiem tak koszt instalacji BRC to 5000 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł

Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie

: 14 gru 2011, 00:40
autor: dice111
Widze rocznik 2006. Który miesiać ? Tam nie masz jeszcze FSI ?

: 14 gru 2011, 00:42
autor: badyl
potwierdzam stag i wtryski hanki zielone plus reduktory ac-r01 na moim aucie spisuje się dobrze patrz komu dajesz auto na instalacje bo partaczy wokół dużo bardzo ważne jest dobrze wyregulować instalacje bo może check wyskakiwać

: 14 gru 2011, 12:40
autor: JIMM
xxxmobilekxxx pisze:Stag będzie sporo tańszy od Brc .
Może ktoś ma doświadczenia co do instalacji firmy STAG
pytałeś mnie już na PW..............bierz BRC, miałem STAG-a w A8 D2 5V 310KM i mam mieszane doświadczenia,wieczny problem z check engine , ustawianiem itd

[ Dodano: 2011-12-14, 12:41 ]
Mucholejkolator pisze:Dobrze założony BRC jest bezobsługowy
zgadzam się na 300%

[ Dodano: 2011-12-14, 12:42 ]
dice111 pisze:Widze rocznik 2006. Który miesiać ? Tam nie masz jeszcze FSI ?
gadaliśmy z właścicielem .......ma bez FSI :-P

: 14 gru 2011, 13:47
autor: sebos17
xxxmobilekxxx pisze:Powiem tak koszt instalacji BRC to 5500 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł

Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie
ja za staga zapłaciłem 5500 zł, wszystko zależy czy instalacja jest wstawiana czy wrzucana pod maskę, kolejna kwestia to regulacja, jeżeli poleci instalator po automacie to wyjdzie to na pewno szybko, ale nie koniecznie dobrze dla samochodu

: 14 gru 2011, 13:55
autor: martab99
Powyższe rozważania oczywiście mają sens pod warunkiem, że kolega ma auto z MPI a nie FSI ;)

: 14 gru 2011, 13:56
autor: badyl
sebos17 pisze:
xxxmobilekxxx pisze:Powiem tak koszt instalacji BRC to 5500 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł

Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie
ja za staga zapłaciłem 5500 zł, wszystko zależy czy instalacja jest wstawiana czy wrzucana pod maskę, kolejna kwestia to regulacja, jeżeli poleci instalator po automacie to wyjdzie to na pewno szybko, ale nie koniecznie dobrze dla samochodu
ja za swojego płaciłem 5000 zł właśnie przy stagu to trzeba wszystko ładnie zgrać i żaden check się nie pali po montażu potrafił mi się zapalić od czasu do czasu a po korekcie mapy zero problemu i nie pamiętam co to check :)

: 14 gru 2011, 15:02
autor: JIMM
martab99 pisze:że kolega ma auto z MPI a nie FSI
wyżej Przyjacielu napisałem ,że MPI