Strona 1 z 1
[D3 03 4.2MPI
] Wymiana rozrządu - szczegóły
: 15 lut 2012, 11:02
autor: jimmisek
Witam
Jestem cały czas w trakcie szukania A8 D3 4.2Pb 2003r celem zakupu,mam już jedna na oku ma na blacie 177tys.I teraz płeta jak to jest z tym rozrządem bo przeszukałem wszystko co mogłem i dalej nic nie wiem.Czy tam jest pasek czy łańcuszek?kiedy się go wymienia wiadomo przy pasku to 120tys lub 5lat przy łańcuszku jak już zaczyna chroboczec i słuchać tak?no i jakie są koszta związane z wymiana bo kompletny rozrząd z pompa wodna znalazłem za 1400zł no plus robocizna myślę ze nie więcej jak 1tys.
: 15 lut 2012, 11:06
autor: mdamian
jimmisek pisze: jakie są koszta związane z wymiana bo kompletny rozrząd z pompa wodna znalazłem za 1400zł no plus robocizna myślę ze nie więcej jak 1tys.
1tyś to raczej nie , przypuszczam że znajdziesz "wariata" co zrobi to za 600zł ;-)
a co do reszty pytań to nie mam pojęcia , nie miałem styczności w takim stopniu w D3 , ale raczej będzie tam Pasek , ale przy tym zestawie za tą cenę to obstawiał bym na wymianę w granicach 90kkm-100kkm ;-)
Mogą rolki być kiepskiego wykonania i mogą zacząć hałasować , raczej polecił bym tobie dołożyć te 400zł do zestawu rozrządu i wziąć lepszy "pakiet" ;-)
Raczej wtedy będziesz miał pewność że będziesz mógł spokojnie przelatać te 100kkm ;-)
: 15 lut 2012, 11:27
autor: jimmisek
mdamian pisze:1tyś to raczej nie , przypuszczam że znajdziesz "wariata" co zrobi to za 600zł ;-)
No dobra miłe zaskoczenia.A co z moimi dalszymi pytaniami?dalej nic nie wiem :?: :-/
: 15 lut 2012, 11:50
autor: baranina24vip
kolego w audi a8 d3 silnik 4,2 Pb jest pasek, wymiana co 120 tys km w mojej okolicy za 2 do 2,2 tys zl masz zrobiony kompletny rozrzad - cena czesc z robocizna natomiast w silniku 4.0 TDI jest lancuch i nalezy go tam wymienic wraz z slizgami bo sie wycieraja. z tego co wiem ten oryginalny wytrzymuje okolo 300tys km. koszty wymiany rozne ceny podają w granicy 12-15tys zl.trzeba wyciagnac silnik bo lancuch jest od strony skrzyni i jest sporo z tym pracy
: 15 lut 2012, 14:10
autor: jimmisek
baranina24vip pisze:kolego w audi a8 d3 silnik 4,2 Pb jest pasek, wymiana co 120 tys km
A nastepna wymiana od tych 120tys przy jakim przebiegu sie robi :?:
: 15 lut 2012, 14:17
autor: pioter
: 15 lut 2012, 14:30
autor: jimmisek
pioter pisze:Przecież napisał że co 120tys km
No faktycznie trochę przymuliłem to przez pogodę :-?
Czyli kolejne są po 120tys?a to nie zależy od paska a bardziej firmy paska co ile wymieniać?
: 15 lut 2012, 19:12
autor: tutenhamon
No właśnie zależy jaki pasek jest założony no i czy pompa tyle wytrzyma w moim aucie z pompy zaczeło kapać już krótko po zakupie auta czyli miał 116tyś najechane na rozrządzie ,a rolka za kołem wałowym zapiekła się i zerwało pasek przy 127 tyś . Z tego wynika że nie ma co czekać aż trzaśnie 120. tys tylko robić trochę wcześniej , Ja oczywiście przeterminowałem wymianę rozrządu i kosztowało mnie to 4200 i sporo nerwów.
: 15 lut 2012, 19:15
autor: mdamian
tutenhamon pisze: Ja oczywiście przeterminowałem wymianę rozrządu i kosztowało mnie to 4200
hehe to wychodzi tak , ile masz pojemności , tyle płacisz :mrgreen:
Żartowałem , a co miałeś robione :?: :?:
: 15 lut 2012, 19:33
autor: tutenhamon
Poleciało 8 zaworów, planowanie głowic .wymiana kąplet. rozrząd a+czujnik położenia wałka rozrządu bo też uległ uszkodzeniu . ale to nic w porównaniu z tym co czekało mnie póżniej przez około 8 tygodni. :mrgreen: