Strona 1 z 1

[D3 02 4.2MPI ] Dwa reduktory w d3 4.2 ... problem z miejs

: 17 maja 2012, 23:55
autor: Nowak_zg
Witam planuje zalozyc gaz do swojej a8 d3 4.2

klocki juz wybrane
tj. hana 2000 zielone na 2 szynach metalowych
stag 300 isa 2
reduktory 2x ac-r01 czerwone

zestaw sprawdzony juz w poprzedniej s6 4.2 .... i komponentow nie zmienie wiec prosze o niesugerowanie mi tego jesli ktos ma inne przekonania.... :)

i tutaj pojawia sie problem z reduktorami tj. z miejscem na nie

kolega badyl tez ma te reduktory i u niego weszly pod puszke filtra powietrza ...... tylko ze u mnie jest problem bo ja mam webasto i nie ma tam miejsca

i tu prosba do osob ktore maja 2 reduktory lub wiedza gdzie mozna je upchnac... bo ja mam niezly rebus teraz.
jesli ktos ma fotki calosciu u siebie spod maski lub miejsca gdzie sa 2 reduktory w d3 4.2 to bylbym bardzo wdzieczny

z gory dzieki

: 18 maja 2012, 00:41
autor: Saberek
Bardzo chetnie bym pomogl bo tez mam 2 reduktory zalozone ale nie mam Webasta i u mnie siedza pod filtrem powietrza , jak sie sciagnie nadkole to ladnie tam je widac :)
Przepraszam jak za bardzo nie pomoglem

: 18 maja 2012, 01:44
autor: FOSS
Ja u siebie również mam 2 reduktory... dwie cegły BRC GENIUS MAX...
ale webasto zupełnie mi nie przeszkadzało bo mam je (czyt. "reduktory") sprytnie upchane na podszybiu po stronie pasażera... są tam także fabrycznie komputery (na swoim miejscu) + dodatkowo komputer BRC... i wszystko pod oryginalną plastikową maskownicą :lol:
po stronie kierowcy zaś, też w tej wnęce na podszybiu, siedzą filtry...
dzięki temu w komorze silnika jedyny element gazowy to zestaw wtryskiwaczy ułożony centralnie na kolektorze dolotowym :lol:

Przyznaję, że to był mój pomysł z tymi reduktorami i filtrami bo jak patrzę na niektóre "makarony" pod maską to mnie krew zalewa.
Jak znajdę chwilę czasu po pstryknę jakieś foto 8-)

: 18 maja 2012, 07:56
autor: Nowak_zg
FOSS bylbym bardzo wdzieczny za foto.

Duzo bylo roboty z przeniesieniem webasto na podszybie ?

: 18 maja 2012, 14:36
autor: FOSS
Nowak_zg pisze:Duzo bylo roboty z przeniesieniem webasto na podszybie ?
Ale ja nic nie przenosiłem :->
Na podszybiu w rogu po prawej stronie (strona pasażera) mam upchnięte obydwa reduktory razem... a po lewej stronie w rogu (strona kierowcy) mam filtry fazy ciekłej.

Okablowanie elektryczne do wtryskiwaczy zgrabnie wchodzą od tyłu pod plastikową maskownicę na silniku (tą z logiem CCCO która zakrywa górną odmę olejową) i dopiero potem spod tej maskownicy zwartą wiązką idą do wtryskiwaczy umieszczonych centralnie na kolektorze dolotowym... a gumowe przewody od LPG idą również od tyłu i z boku benzynowej listwy wtryskowej dyskretnie to listw wtryskowych LPG.

Czyli jedyny element LPG który znajdziesz u mnie pod maską to listwy wtryskowe położone na kolektorze dolotowym... reszty nie zobaczysz bo wszystko schowane na podszybiu.



A fabryczne webasto jest w fabrycznym miejscu... tu nic nie dotykałem bo nie było takiej potrzeby :-D

: 18 maja 2012, 15:17
autor: Nowak_zg
zle przeczytalem ;)

no ja wlasnie tez bylem dzis u swojego gazownika

i jedynym miejscem gdzie wymyslilismy na reduktory to wlasnie na podszybiu w rogu po stronie pasazera.

z tym ze niestety 2x ac-r01 tam sie nie zmiesci wiec bedzie 2x zavoli S

wiec bede miec tak samo jak ty :).

: 18 maja 2012, 20:15
autor: hipcio
Może lepiej dwa goldy skrecic ze sobą i się zmieszcza. Albo dwa silvery. Mają taką samą konstrukcje. Do tego przeróbka silvera i nie klęknie z ciśnieniem.

Niewiem jak to jest w D3 ale może we wnękach błotnikow by wlazło ładnie.Nadkole odkręcić to nie dużo roboty.

: 20 maja 2012, 01:04
autor: FOSS
Nowak_zg pisze:FOSS bylbym bardzo wdzieczny za foto.
Kilka fotek mojej komory silnika ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Niestety po zdjęciu maskownic ukazało się sporo brudu... ale nie to jet przedmiotem zdjęć.



Przy okazji kolego hipcio, jeżeli tu jeszcze zajrzysz to powiedz proszę czy takie doprowadzenie gazu do listw wtryskowych jak u mnie jest poprawne... chodzi mi konkretnie o ułożenie tego trójnika na samym wejściu do listw w stosunku do kierunku przepływu gazu.
Pytam bo wydaje mi się że takie ułożenie nie jest poprawne i myślę aby to zmienić :roll:

: 20 maja 2012, 11:28
autor: Nowak_zg
FOSS dzieki za zdjecia
zrobie tak jak jest u Ciebie

: 20 maja 2012, 11:41
autor: hipcio
Damian ułozenie trójnika w teorii powinno by inne aczkolwiek jeśli nie masz rozjazdu między bankami to może byc i tak jak jest. Wazne aby obie strony silnika miały takie same korekty paliwowe. Ja bym dał kompensacje pomiędzy listwami dodatkowo i pozostawił trójnik tak jak jest.Albo odwrócił listwy stronami i póścił przewody pod obudowe V8 i tam podłaczył trójnik właściwie. Czy to coś zmieni to ciężko powiedziec. Napewno bedzie zamontowane zgodnie ze sztuką.

Mam kabel i program do BRC jak byś potrzebował pomocy.

: 20 maja 2012, 15:48
autor: FOSS
hipcio pisze:Damian ułozenie trójnika w teorii powinno by inne aczkolwiek jeśli nie masz rozjazdu między bankami to może byc i tak jak jest.
No właśnie też mi się wydawało, że tak teoretycznie powinno być jakoś zgodnie z przepływem i w miarę symetrycznie... i tak chciałem to zmienić więc kupię sobie z metr tego gumowego węża i ułożę to jednak inaczej.
hipcio pisze:Mam kabel i program do BRC jak byś potrzebował pomocy.
Weź do Ułęży to może tak przy okazji zerkniesz swoim okiem jak to u mnie wygląda ;-)

: 06 gru 2016, 15:44
autor: KYLOmC
Witajcie ja mam ten sam problem z wyłączeniem sie gazu podczas jazdy. Mi tak gazownik podlaczyl reduktor ze węże sa praktycznie dookola a reduktor na dole po prawej stronie . I gazownik tlumaczl sie tym ze to raczej wina termostatu bo temp chlodziwa spada po przez przygazowke potem normuje sie do 90 na wzskazniku jest caly czas 90 moze ktos by byl chetny zrobic foto jak u was sa reduktory podlaczone w przegrodzie ?

: 06 gru 2016, 17:23
autor: marekp750
Dwie uwagi:

Reduktory nie powinny być umieszczane w najwyższym miejscu układu chłodzenia.

Reduktory nie powinny być umieszczane w przestrzeniach, z których zaciągane jest
powietrze do wnętrza auta.

: 06 gru 2016, 17:32
autor: KYLOmC
Aha ok . Bo mój reduktor jest podlaczony wężem ktory idzie z dołu pod filtrem powietrza potem leci pasem przednim nad chlodnicami potem zakreca w kierunku abs i potem leci za glowice . I gazownik mowil ze on jest podlaczony nie rownolegle