[D3 04 4.2MPI ] Drżenie silnika. Nierówna praca silnika.
: 10 cze 2012, 16:22
BŁĄGAM O POMOC!!!
Witam wszystkich. Tracę nadzieję na rozwiązanie mojego problemu :-( i tu wszystkich proszę o pomoc.
Od 4 miesięcy jeżdżę Audi A8 2004 rok 4,2 benzyna (bez LPG). Po zakupie auta zaobserwowałem, że na biegu jałowym na wolnych obrotach minimalnie silnik chodzi nierówno i faluje minimalnie wskazówka obrotomierza. Zaobserwowałem także drżenie silnika gdy dodaję gazu do 1600 obr/min bez względu na to czy stoję na biegu jałowym czy jadę. Drżenie jest dość mocne aż drży cała karoseria a po przekroczeniu 2000 obr. jakby drżenie ustępowało lub możę poprostu częstotliwość drgań się zwiększa i przestaje być to odczuwalne.. Wcześniej wychodziły błędy: zbyt uboga mieszanka, zbyt bogata mieszanka oraz: zawór wspornika momentu obrotowego zwarcie z plusem. Nastąpiła wymiana świec, wymiana przepływomierza, czyszczenie przepustnicy, znaleziono jakąś nieszczelność w układzie dolotowym. Dalej został wymieniony rozrząd, podmienione poduszki silnika do sprawdzenia, podmieniane po 2 sztuki cewki do sprawdzenia, sprawdzone ciśnienie na tłokach, zdjagnozowana skrzynia biegów Po tym wszystkim został tylko błąd: zawór wspornika momentu obrotowego zwarcie z plusem ale wspornik (poduszka przednia) też była podmieniona do sprawdzenia i nic! Auto stało u DWÓCH elektroników, u TRZECH mechaników, było na diagnozie skrzyni biegów i NIC!!! żaden z fachowców nie pomógł, auto nadal drży. BŁAGAM POMÓŻCIE!!!, może miał ktoś podobny przypadek, tym bardziej, że sprawdzałem w dwóch D3 4,2 benzyna i tam drżenie w tych zakresach obrotów też występuje ale w mniejszym stopniu.
Pozdrawiam wszystkich i BARDZO PROSZĘ O POMOC.
RADAR
Witam wszystkich. Tracę nadzieję na rozwiązanie mojego problemu :-( i tu wszystkich proszę o pomoc.
Od 4 miesięcy jeżdżę Audi A8 2004 rok 4,2 benzyna (bez LPG). Po zakupie auta zaobserwowałem, że na biegu jałowym na wolnych obrotach minimalnie silnik chodzi nierówno i faluje minimalnie wskazówka obrotomierza. Zaobserwowałem także drżenie silnika gdy dodaję gazu do 1600 obr/min bez względu na to czy stoję na biegu jałowym czy jadę. Drżenie jest dość mocne aż drży cała karoseria a po przekroczeniu 2000 obr. jakby drżenie ustępowało lub możę poprostu częstotliwość drgań się zwiększa i przestaje być to odczuwalne.. Wcześniej wychodziły błędy: zbyt uboga mieszanka, zbyt bogata mieszanka oraz: zawór wspornika momentu obrotowego zwarcie z plusem. Nastąpiła wymiana świec, wymiana przepływomierza, czyszczenie przepustnicy, znaleziono jakąś nieszczelność w układzie dolotowym. Dalej został wymieniony rozrząd, podmienione poduszki silnika do sprawdzenia, podmieniane po 2 sztuki cewki do sprawdzenia, sprawdzone ciśnienie na tłokach, zdjagnozowana skrzynia biegów Po tym wszystkim został tylko błąd: zawór wspornika momentu obrotowego zwarcie z plusem ale wspornik (poduszka przednia) też była podmieniona do sprawdzenia i nic! Auto stało u DWÓCH elektroników, u TRZECH mechaników, było na diagnozie skrzyni biegów i NIC!!! żaden z fachowców nie pomógł, auto nadal drży. BŁAGAM POMÓŻCIE!!!, może miał ktoś podobny przypadek, tym bardziej, że sprawdzałem w dwóch D3 4,2 benzyna i tam drżenie w tych zakresach obrotów też występuje ale w mniejszym stopniu.
Pozdrawiam wszystkich i BARDZO PROSZĘ O POMOC.
RADAR