[D3 03 4.2MPI/LPG ] Check Engine przed założeniem LPG Kody
: 17 wrz 2012, 20:53
Witam ponownie,
Do pełni szczęścia oprócz rozkminki ze zmieniarką zostało najgorsze czyli check engine.
Kupiłem auto dojechałem do domu, na drugi dzień jadę i JEB " Check engine"
Od razu luncha podpinam i .....
błedy silnika:
17536
P1128- bank1, powietrza adaptacyjne mieszanki(multi) systemu zbyt ubogi
17538
P1130-bank2, powietrza adaptacyjne mieszanki(multi) systemu zbyt ubogi
Od czego zacząć wymianę , gdzie szukać - ten błąd może wiele rzeczy generować dlatego zapytam może od tych pewniejszych do mniej logicznych.
Najlepsze od specjalistów opinie :
1. Te auto powinno jeździć na Pb 98 (wlałem Pb 95)
2. Wymienić filtry (paliwowy)
3. Świece
4.Cewka
5. Lewe powietrze
6. Rozrząd się przestawił o 1 trybik
7. Jakiś zaworek na listwie paliwowej czy jakoś tak....
i jeszcze inne rzeczy opowiadali.
Zachowanie auta w sumie jakiś tam objawów nie ma (chyba że dużo pali ale za krótko żebym mógł to ocenić tak jak mam w mietku ustalone ) Mieciu 3.7 V6 245KM ciężki klocek pali średnio 13-15l LPG. Audi na FISie 19-22l przy lekkim pukaniu w gaz (już niemówie o szaleństwach).
Druga sprawa lekko dotknę pedału gazu i daje jakbym w mietku KICKDOWNa zrobił.
Wracając do problemu silnik nie ma jakiś objawów tragicznych tj. brak spadków mocy, brak telepania silnikiem , czasem jak jest zimny delikatnie można wyczuć że obroty skacza marginalnie trzeba bardzo się wsłuchać i patrzeć na obroty żeby zauważyć.
Nic więcej.
Teraz do praktyków może coś wam się nasuwa od czego zacząć?
Do pełni szczęścia oprócz rozkminki ze zmieniarką zostało najgorsze czyli check engine.
Kupiłem auto dojechałem do domu, na drugi dzień jadę i JEB " Check engine"
Od razu luncha podpinam i .....
błedy silnika:
17536
P1128- bank1, powietrza adaptacyjne mieszanki(multi) systemu zbyt ubogi
17538
P1130-bank2, powietrza adaptacyjne mieszanki(multi) systemu zbyt ubogi
Od czego zacząć wymianę , gdzie szukać - ten błąd może wiele rzeczy generować dlatego zapytam może od tych pewniejszych do mniej logicznych.
Najlepsze od specjalistów opinie :
1. Te auto powinno jeździć na Pb 98 (wlałem Pb 95)
2. Wymienić filtry (paliwowy)
3. Świece
4.Cewka
5. Lewe powietrze
6. Rozrząd się przestawił o 1 trybik
7. Jakiś zaworek na listwie paliwowej czy jakoś tak....
i jeszcze inne rzeczy opowiadali.
Zachowanie auta w sumie jakiś tam objawów nie ma (chyba że dużo pali ale za krótko żebym mógł to ocenić tak jak mam w mietku ustalone ) Mieciu 3.7 V6 245KM ciężki klocek pali średnio 13-15l LPG. Audi na FISie 19-22l przy lekkim pukaniu w gaz (już niemówie o szaleństwach).
Druga sprawa lekko dotknę pedału gazu i daje jakbym w mietku KICKDOWNa zrobił.
Wracając do problemu silnik nie ma jakiś objawów tragicznych tj. brak spadków mocy, brak telepania silnikiem , czasem jak jest zimny delikatnie można wyczuć że obroty skacza marginalnie trzeba bardzo się wsłuchać i patrzeć na obroty żeby zauważyć.
Nic więcej.
Teraz do praktyków może coś wam się nasuwa od czego zacząć?