Strona 1 z 2

[D3 ALL ] V6 3.0L 4x4 - są takie?

: 15 mar 2013, 13:34
autor: colln
Witam
Czy była produkowana wersja D3 z silnikiem V6 (benzyna) 3.0 z napędem 4x4 ??

: 15 mar 2013, 13:51
autor: Gość
3.0 benzyny to chyba nie byo ale 3,2 było na pewno lecz czy z Q to może w opcji.

: 15 mar 2013, 13:56
autor: labas
Były takie D3 z silnikiem V6 3.0 benzyna, silnik bodajże ASN 220KM

: 15 mar 2013, 14:05
autor: Gość
Faktycznie jest to pomiedzy 2.8 FSI a 3.2 FSI. Rzadka opcja,nigdy o takiej nie słyszałem. Z danych wynika że to jedyna V6 nie FSi a Q było w opcji.

: 15 mar 2013, 14:34
autor: 0x4B25A
labas pisze:Były takie D3 z silnikiem V6 3.0 benzyna, silnik bodajże ASN 220KM
Jeśli wolno się wtrącić właścicielowi innego modelu, to ten silnik 3.0 ASN (PB) to jest taki jak w A6 C5... w C6 (od 2004 roku) już nie ma tego silnika... jest albo 2.4, albo 3.2 FSI, albo 4.2 FSI/MPI... 2.8 FSI to dopiero od rocznika 2009, 'polift' :)


P.S. Ta 3.0 to oczywiście nie jest FSI...

: 15 mar 2013, 22:56
autor: colln
Apophis pisze: Q było w opcji.
no to zaczyna mnie to interesować

PS. Jak by ktoś coś wiedział gdzie jest taka srebrna lub biała 3.0L 4x4 to będę zobowiązany za info na pw :-)

: 15 mar 2013, 23:06
autor: opicasso
Były 3.0 220 KM ale bez quattro :( . Mało ich bardzo jest

: 15 mar 2013, 23:26
autor: Gość
Znaleźć taką 3.0 to juz sztuka a jeszcze z Q to już jak biały kruk.

: 16 mar 2013, 07:02
autor: saab
Jest taka sztuka ale nie widzę znaczka quattro

http://tablica.pl/oferta/aaudi-a8-d3-lo ... 7e2a6;r:;s:

: 16 mar 2013, 08:01
autor: IRONH
nie widzę sensu kupowania 3.0
Miałem wcześniej A6 C5 3.0 multitronic i palił mi 2-3 l mniej niż obecne A8. W cięższym A8 w dodatku z quattro różnica będzie jeszcze mniejsza, a osiągi bez porównania. Do tego brzmienie bez porównania.

: 16 mar 2013, 09:15
autor: mdamian
Właśnie , jeszcze taka ciekawostka , nie wiem na ile w tym prawdy , ale wyczytałem w jednej gazecie motoryzacyjnej , że audi montowało skrzynie multi-tronik i tip-tronik .
Multi-tronik był montowany w autach z napędem na przód , a tip-tronik był montowany z napędem quattro .
Pisali tam też , że skrzynia multi-tronik są bardziej awaryjne od tip-troników .
Nie wiem jak to się tyczy A8 , ponieważ tam pisali o A4 .
Ale przypuszczam że w D3 może być podobnie .

: 16 mar 2013, 09:39
autor: Gość
Multitroniki sa słabszej konstrukcji i dlatego awaryjne oraz droższe w naprawach,ale są też tipy w ośkach ;)

: 16 mar 2013, 09:57
autor: sebos17
Panowie, kolega colln po prostu lubi V6 i jeżeli nie zmienił swojego podejścia do samochodów to nie namówicie go na V8 ;-)

: 16 mar 2013, 13:04
autor: daro72
sebos17 pisze:Panowie, kolega colln po prostu lubi V6
Tak właśnie jest jak sebos17, pisze.
Witaj colln, po długiej nieobecności. Myślę, że twój problem może znaleźć rozwiązanie ale tylko na aukcjach u chelmutów. Tam ktoś mógł sobie życzyć auto z takim silnikiem i Q. U nas w ojczyźnie to raczej rzadkość domawiać coś do tańszego auta. Z reguły ci co sami konfigurują auta to biorą je z większym silnikiem lub wszystko pod siebie robią.

: 16 mar 2013, 21:34
autor: colln
Tak jest - pozdrawiam wszystkich po mojej nieobecności na forum (rozwód etc..) - obecnie ze stajni Audi poruszam się też bardzo sympatycznym innym całkowicie aluminiowym autkiem jakim jest A2 (póki w nie nie wsiadłem nie zdawałem sobie sprawy że jak to teraz mówię: jest większe wewnątrz niż na zewnątrz... :-)
Co do V8 to prawda - wiem jaką daje frajdę ale wiem też, że większą frajdę daje mi quad tam szaleję a A8 czyli limuzyną (bo to w końcu 4 drzwiowa limuzyna a nie coupe) po prostu chcę się bezstresowo poruszać i przede wszystkim mniej ma mnie głowa boleć odnośnie awarii gdzieś 2000km od domu

Ci co pamiętają wiedzą że miałem kiedyś D2 2.8L w ośce liftowe i butlę LPG120litrów i to mi odpowiadało ze względów ekonomicznych. Tak więc jestem na etapie roszad w garażu i chętnie "przepłacę" za D3 3.0 4x4 :mrgreen: :mrgreen: