Strona 1 z 1
[A8/S8 ALL] Turbo
: 27 sie 2021, 18:04
autor: krypto35
Witam.
Czy ktos wie od ktorego roku w S8 zostaly zmienione sitka olejowe.
: 29 sie 2021, 00:56
autor: panton
końcówka produkcji D4 - od połowy 2017 roku
ps: jak nie masz auta od początku i serwisowane przez ASO w trybie longlife 30kkm (0w30/5w30) to warto tam zajrzeć
: 29 sie 2021, 15:59
autor: Karizmo
a jakich silników dotyczy to ?
: 29 sie 2021, 19:19
autor: krypto35
Panton dzieki
Posiadam s8 z 12.2017 z przebiegem 80.000km

: 29 sie 2021, 20:37
autor: michalwruszak
Koszt wymiany sitka profilaktycznie - nie jest oporowy , warto mieć to na uwadzę
: 30 sie 2021, 10:23
autor: panton
Karizmo pisze:a jakich silników dotyczy to ?
4.0 TFSI
krypto35 pisze:Posiadam s8 z 12.2017 z przebiegem 80.000km

przy 100kkm profilaktycznie bym tam zajrzał... jak napisał Michał koszt nie jest duży a spokój bezcenny
: 30 sie 2021, 21:26
autor: krypto35
Jak najbardziej wymiana zgadzam sie.
Szukajac informacji o tych sitkach gdzies na niemieckiej stronie znalazlem wypowiedz ze od 2016 do 2017 w S8 Plus 605kn zekomo te sitka zostaly zmienienone.
I teras pytanie czy to fak.
: 10 wrz 2021, 11:33
autor: panton
To prawda. Dla silnika S8 Plus (605HP DDTA) problem występował tylko w 2016 roku.
Od 2017 roku problem nie występował.
Dla Audi S8 (520HP) problem został rozwiązany od połowy 2017 roku. (podobnie dla A8 4.0TFSI)
Nawet po zmianach konstrukcyjnych i czasie ich wprowadzania na przykładzie tego problemu widać, że silnik z S8 i S8+ nie różnią się tylko softem (mocą).
: 11 wrz 2021, 19:22
autor: krypto35
Jesli jest tak jak piszesz to super

: 11 wrz 2021, 22:04
autor: panton