Czy da się wymienić uszczelniacze bez ścągania głowicy w A4 3.0
Dodam, iż na zimnym silniku kopci na niebiesko....
Co 100km zapala się kontrolka oleju....
W mieście zrobione 1400km i nai grama oleju, a na trasie 1200km wziął 3 litry oleju...
Zero wycieków....
: 01 mar 2015, 12:14
autor: michalwruszak
Wymiana samych uszczelniaczy zaworowych to pewnie będzie za mało , obstawiam pierścienie tłokowe bardziej .
: 01 mar 2015, 12:15
autor: Bugalon
Da sie, ale rozrzad jest do rozpiecia i trzeba bedzie krecic walem tak zeby miec zawsze tlok w gornym punkcie dla gara w ktorym bedziesz wymieniac uszczelniacze (podparcie dla zaworow musi byc). Troche zachodu jest ale czapek zwalac nie trzeba.
: 01 mar 2015, 13:19
autor: karol208
Bugalon pisze:Da sie, ale rozrzad jest do rozpiecia i trzeba bedzie krecic walem tak zeby miec zawsze tlok w gornym punkcie dla gara w ktorym bedziesz wymieniac uszczelniacze (podparcie dla zaworow musi byc). Troche zachodu jest ale czapek zwalac nie trzeba.
Można podpierać ciśnieniem zamiast świecy wkręcić adapter na wąź do sprężarki.
: 01 mar 2015, 15:15
autor: pepi
ale w tym przypadku to nie one
: 01 mar 2015, 19:33
autor: aro51
Wymienianie samych uszczelniaczy jest bez sensu w uzywanych silnikach to raz
Dwa jak pisza koledzy wyzej to nie uszczelniacze tylko motor przytarty.
Sama wymiana uszczelniaczy jest o tyle słaba, ze w motorze z przebiegiem 200+ 300+ do roboty sa takze prowadnice zaworowe i reszta. Co z tego ze damy nowy uszczelniacz na powypieprzane gniazda <niewiem> patent dobry na gielde
: 01 mar 2015, 19:56
autor: jordan233
Dzięki koledzy, bracki robił remont silnika -ale jak wychodzi mechanik spi....ł robotę.
Kupe kasy włożył w silnik i dupa....
Trzeba znowu wszystko zwalać
: 01 mar 2015, 20:56
autor: majkaistefan
Witam!
Nie wydawaj pieniedzy pochopnie. "Kluczmeni" zawsze beda eksperymentowali za Twoje pieniadze.Postaraj sie jeszcze raz obejrzec wszystko chlodnym okiem i zwroc szczegolna uwage na kolektor ssacy.
Stefan.
: 01 mar 2015, 21:27
autor: pepi
obacz odmę i czy ci dmucha czy przysysa
bo może być olej spalany w kolektorze bo separator odmy egzekutor be
Silników się nie naprawia tylko wymienia na inne sprawne
dlatego że podzespoły naprawiane to już nie to niektóre fizycznie są nie możliwe do naprawienia .
Pomijam jakość gratów bo to temat rzeka
: 03 mar 2015, 20:10
autor: jordan233
tak wygląda odma w tym 3.0 ASN :
a tak wydech
Teraz panowie jest takie pytanie,bracki nie zamierza iść w kolejną naprawę - myśli o przekładce
Jaki silnik 4.2 najlepiej szukać i jaką skrzynię do tej A4 B6? jak to wyjdzie z kosztami?
Z góry dzięki za podpowiedzi
: 03 mar 2015, 20:16
autor: aro51
Po 3.0 asn najlepiej zapina sie 2.7 biturbo. Przerabialem swojego asna na 2.7 i rewelacja. Niestety koszty obojetnie jakiego swapa czy 2.7 4.2 czy 5.1 2x przekrocza kupno asna i jego montazu, ale warto.
: 04 mar 2015, 22:30
autor: gibon
Sulejówek Ul.kombatantów 74 , TEL.503803636 - Piotrek
Jedź tam ogarną ci ASN'a. Masz blisko ok 100 km. Sprawny 3.0 jest całkiem przyjemny.
: 06 mar 2015, 10:32
autor: jordan233
No ok panowie a jeżeli ciśnienie na tlokach będzie odpowiednie?? Co warto sprawdzić ??
W VCDS mozna sprawdzic jakies wazne dane?
acha co sibędzie sie działo z uszkodzonym czujnikiem G62 od temp. wody bodajże
DODANO:
Ciśnienie na tłokach po 11 bar,na dwóch było po 10.5 bara
: 19 lip 2015, 20:56
autor: jordan233
ktoś z kolegów mi może pwoiedzieć coś natemat kanałów 90 i 93 z tego ASN, dodam że jest po wymianie rozrządu - przejechane 6000 km.
: 21 lip 2015, 23:36
autor: FOSS
Niechlubny ASN i niechlubne kopcenie, nierówna praca, jaranie oleju i płynu chłodzącego
Z obiegowych opinni słyszałem, że silnik ten ma problemy z pękającymi blokami i głowicami i jak się psuje to w ogóle do du..y jest.
Był u mnie jeden kolega takim A6C5 z tym motorem i historia remontów tego silnika była już dosyć spora a wciąż nie jeździło to tak jak jeździć powinno