Strona 1 z 1

[- ] Sposób na sonde za katem...

: 14 kwie 2016, 11:23
autor: dracus6662
Dlubiac sobie na necie odnalazlem na stronie forum bmw temat na usuniecie bledu drugiej sondy po np wywaleniu katalizatorow

sposob jest ponoc bardezo nie drogi i niby skuteczny..

chociaz na ostatniej stronie ktos napisal ze w audi nie dziala niby...

zapodaje linka http://7er.pl/showthread.php/13308-Rozw ... or%C3%B3w)

co o tym myslicie <hmm>

Ps nie wiedzialem jaki dac prefix bo to rowniez moze sie tyczyc do d2 jak i d3 ;)

: 14 kwie 2016, 16:00
autor: dice111
Tak, przy okazji, mnie czeka wymiana prawej za katem w D3, patrząc już po schematach, trzeba lekko opuścić skrzynie do tego, chyba, że ktoś zna patent jak ją wymienić bez tego ?
.15 Removing and installing Lambda probe
after catalytic converter -G130- - bank 1
Removing
&#8211; Unplug electrical connector -2- for Lambda probe after catalytic
converter -G130- - bank 1.
2 - 4-pin electrical connector for Lambda probe after catalytic
converter -G130- and Lambda probe 1 heater after catalytic converter
-Z29- (bank 1)
3 - 4-pin electrical connector for Lambda probe 2 after catalytic
converter -G131- and Lambda probe 2 heater after catalytic converter
-Z30- (bank 2)
To remove Lambda probe after catalytic converter -G130- (bank
1), the rear of the gearbox must be lowered to open the cable
retainer for the Lambda probe.
Procedures for lowering the automatic gearbox can be found in
the section:
&#9830; Removing and installing the gearbox support and gearbox
mounting &#8658; Rep. Gr. 37
Remove Lambda probe after lowering the gearbox.
&#8211; Release all cable ties on gearbox for electrical wiring of Lambda
probe after catalytic converter -G130- (bank 1).

Re: Sposób na sonde za katem...

: 14 kwie 2016, 20:19
autor: Marcin2013
dracus6662 pisze:Dlubiac sobie na necie odnalazlem na stronie forum bmw temat na usuniecie bledu drugiej sondy po np wywaleniu katalizatorow

sposob jest ponoc bardezo nie drogi i niby skuteczny..

chociaz na ostatniej stronie ktos napisal ze w audi nie dziala niby...

zapodaje linka http://7er.pl/showthread.php/13308-Rozw ... or%C3%B3w)

co o tym myslicie <hmm>

Ps nie wiedzialem jaki dac prefix bo to rowniez moze sie tyczyc do d2 jak i d3 ;)
Testowałem nic nie dało, nawet błąd wywalał szybciej, zastosowałem emulatory i jest spokój, żadnych błędów, lewy wkręciłem bez problemu, prawy zdemontowałem katy odkręcając od kolektora wydechowego (trochę gimnastyki) zastosowałem kątowe, proste się nie mieszczą , w sobotę wrzucę fotki ;)

dice111 pisze:Tak, przy okazji, mnie czeka wymiana prawej za katem w D3, patrząc już po schematach, trzeba lekko opuścić skrzynie do tego, chyba, że ktoś zna patent jak ją wymienić bez tego ?
Można też starą zostawić jako zaślepkę, a nową wspawać w miejscu dostępnym - drut, ale łatwiej ;)

: 14 kwie 2016, 21:18
autor: pepi
są takie tulejki :]

: 27 kwie 2016, 16:51
autor: dracus6662
Marcin i gdzie te fotki?? <hmm>

: 18 wrz 2016, 13:20
autor: Marcin2013
Trochę późno,ale czasu zawsze brak:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 18 wrz 2016, 15:42
autor: dracus6662
fajnie bo niektórzy wątpili że wejdą ale widać wchodza elegancko ...

w sumie uporałem sie z błędem regulacją lpg ale jak bym dłubał tam to bym tera wrzucił dla spokoju ..

jakie srernice ich były? wszystkie kolanka maja te same chodzi o otwór przez które spaliny przechodza do sond

: 25 wrz 2016, 13:11
autor: monster_1973
Ten post z 7-er jest mój. W BMW patent działał w 100%. W Audi, nie mam pojęcia.
Nie próbowałem.
Wcześniej zanim wstawiłem opornik w układ, też rozważałem montaż takich tulejek, ale wybrałem sposób z opornikiem.
W Audi może nie działać, ponieważ prawdopodobnie komputer potrzebuje inne wartości odczytów. Należałoby najpierw odszukać jakie wartości potrzebne są aby komputer przyjął je jako prawidłowe i następnie dobrać opornik tak, aby uzyskać właściwy odczyt. I wtedy będzie działać. Ja w mojej A8 nie mam sond za katem, więc nie sprawdzę.
Pozdrawiam.