Strona 1 z 1
[inne] [A6 C6 2.4 Pb+LPG]Problem z LPG Elpigaz+I-Plusy
: 06 lip 2016, 17:03
autor: Łukasz10
Witam wszystkich po długiej nie obecności. Co prawda nie jestem już użytkownikiem A8 i wiem że ten temat nie na tym forum ale prosiłbym o wyrozumiałość. Panowie/Panie obecnie posiadam Audi A6 C6 2.4 BDW +LPG Elpigazu + wtryskiwacze I-Plusy i mam taki problem że nie mogę ustawić gazu bo jak bym tego nie robił to w niskich partiach obrotów szarpie na LPG powyżej 2200obr idzie płynnie gładko. Proszę o jakieś rady co może być przyczyną i na co zwrócić uwagę przy ustawianiu dodam jeszcze ze mam program elpigaz n advanced i nie wiem czy ta instalacja pracuje na niskim ciśnieniu reduktora czy na wysokim obecnie jest ustawione 0,95 bar ciśnienie gazu 1,20/1,25 bar czułość ekstra wtrysków jest ustawione 1,2 ms a czas ich wykrycia w polu niżej 1,4ms a wzbogacenie ustawione maksymalnie na + i jak bym nie zmniejszył to wymiarowanie dysz wychodzi w polu na za duże. Proszę o pomoc i jeżeli ktoś posiada to może jaki lepszy nowszy program do lpg
[ Dodano: 2016-07-06, 17:03 ]
Ktoś coś pomoże ??
: 06 lip 2016, 17:04
autor: pavel44
Polecam lpg forum. Tam napewno Ci pomoga bądź wskażą porządny serwis od lpg

: 07 lip 2016, 16:30
autor: Bugalon
Masz vaga?, co pokazują sondy lambda jak auto szarpie?
Regulowałeś gaz mapą po obrotach? To jedyna metoda strojenia tej instalacji i od razu mowie ze bardzo skuteczna. Ta instalacja ma tylko autokalibracje i mape po obrotach, nie ma jak w stagu "zbierania mapy" itd. Ogarnięty czlowiek z vagiem w reku i sprawnymi sondami w aucie jest w stanie zestroic to w ciągu 20 minut bez najmniejszego problemu na tyle ze będzie to jezdzic bardzo dobrze.
: 08 lip 2016, 00:44
autor: Łukasz10
Tak mam vaga sondy pokazują za małe wartości czyli za ubogą mieszankę w dolnym przedziale obrotów. kalibracje robiłem tak jak jest to zalecane. Chodzi o to ze auto mam w multitroniku i jak włoży duży bieg a obroty są w przedziale pomiędzy 1200-2000 to przy delikatnym przyśpieszaniu czas wtrysku na mapie wzrasta od ok. 14-18 ms to brakuje mu gazu i zaczyna szarpać. i nie wiem na ile mu w tych przedziałach gdzie zaczyna prychać zwiększyć dawki na mapie czy jest na to jakiś mnożnik??
: 08 lip 2016, 21:46
autor: Bugalon
No przeciez masz mapę po obrotach. Zwiekszaj tam wspolczynniki gdzie Ci paliwa brakuje. Po autokalibacji wpisaly sie w mape jakies wartosci automatycznie i teraz trzeba je troche kopnac zeby sie sklad wlasnie w takich stanach zgadzal.
W komorkach od 1000 do 2000 i dla czasu wtrysku od 14 do 18 ms podciagnij liczby o 5 punktow, jak nie pomoze do podciagnij o 10 i potem zmniejszaj jesli sondy beda pokazywac za bogato.