[A6 C5 BAS na ARS] Swap silnika i problemy z BAS na ARS
: 15 sie 2017, 01:10
Witam Panowie....
Moze znajdzie sie tutaj jakas madra glowa, bo mam maly problem i zaczynam rwac wlosy z glowy... Otoz pacjentem jest moj Allroad C5 z 2005r w automacie... A mianowicie jak juz kilka osob wie... kupilem auto z padnietym motorem... Jak sie okazalo wkopalem sie troche, bo motor jest maloosiagalny, wrecz niedostepny i jak jest to w chorych pieniadzach
Zatem wpadlem na pomysl zeby przeswapowac inne 4.2 z c5... Dzis po wielu dniach kombinacji odpalilem w koncu auto... ale mam problem z sygnalami walkow rozrzadu... Moze ktos mi cos doradzi... Ogolnie jest tak... elektryka i wiazki zostala z BASa, kolektor ssacy, przepustnica, wtrysk tak samo... Inny jest tylko sam silniki jego oczujnikowanie... Wiazki przerobilem pod wlasnie te czujniki... Silnik odpala, obroty sa w granicach 2000 po czym spadaja powoli w dol az do 300 i albo zgasnie albo pomoze mu sie pedalem i znow ma 2000 i sytuacja sie ponawia... Bardzo zywo reaguje na gaz... Ponizej zamieszczam liste bledow ktorymi pluje... Nie sugerujcie sie pierwszymi, auto palone bez pasa przedniego... interesuja mnie tylko te walki i blad przed nimi wystepujacy... Moze ktos cos doradzi bo poki co jestem w ciemnej dupie
Podstawowa zalezonsc jest taka ze przeprowadzilem swap silnika na rozrzadzie lancuchowym, na starszy typ paskowy... Dajcie mi cos do przemyslen 
![Obrazek]()
Moze znajdzie sie tutaj jakas madra glowa, bo mam maly problem i zaczynam rwac wlosy z glowy... Otoz pacjentem jest moj Allroad C5 z 2005r w automacie... A mianowicie jak juz kilka osob wie... kupilem auto z padnietym motorem... Jak sie okazalo wkopalem sie troche, bo motor jest maloosiagalny, wrecz niedostepny i jak jest to w chorych pieniadzach


