Strona 1 z 1

[D2 00 3.3TDI ] Wtryskiwacze sprawdzone - proszę o pomoc

: 23 lis 2013, 19:27
autor: SamackA8
Witajcie. Sprawdziłem w swojej A8 wtryskiwacze vagiem (grupa 13 i 14), wyszło mi coś takiego:

Grupa 013:

1. 0.52 mg/R, 0.47 mg/R (tak się zmienia raz tyle, raz tyle)
2. -1,41 mg/R, -1,46 mg/R, -1,36 mg/R (też się zmienia)
3. 1,18 mg/R, 1,13 mg/R (zmienia się)
4. -0,24 mg/R, -0,28 mg/R, -0,33 mg/R (zmienia się)

Grupa 014:

5. -0,89 mg/R, -0,85 mg/R, -0,94 mg/R (zmienia się raz tyle, raz tyle)
6. 0,33 mg/R, 0,38 mg/R, 0,42 mg/R (zmienia się)
7. 1,51 mg/R, 1,55 mg/R, 1,46 mg/R (zmienia się)
8. -0,85 mg/R, -0,89 mg/R, -0,94 mg/R (zmienia się)

Podałem po dwie lub trzy wartości ponieważ tak przeskakuje raz na jedną wartość raz na drugą i nie wiedziałem którą dokładnie napisać. :)

Nie wiem jakie wartości powinny być, dlatego proszę Was o sprawdzenie które mają złe wartości i mogą być uszkodzone i napisanie numerka. Byłbym wdzięczny :)

: 23 lis 2013, 21:52
autor: Lukas134
Prawdopodobnie sprawdziles korekty wtryskow :-)) tolerancja jest od -3 do 3 :-)) tylko może byc tak ze jeden wtrysk bedzie mial sporo wieksza wartosc bo nadrabia za innego. Najlepiej podlaczyc banieczki i zobaczyc czyb torys nie leje :-) U Ciebie tylko 2 i 7 maja troszke wieksze wartosc a tak jest ladnie :-))

: 02 gru 2013, 00:44
autor: wolek
Dokładnie jak pisze Łukasz... korekty to jedno ale co się dzieje z przelewem to drugie. te wartości wyglądają przyzwoicie. A co się dzieje jakie są objawy?? Pamiętaj że wtryskiwacz będzie starał się nadrobić paliwkiem ubytki w kompresji...

: 02 gru 2013, 09:59
autor: eloallxp
kolego sprawdzanie wtrysków Vagiem w 90 % nic Ci nie powie w tym samochodzie , bierz się za próbę przelewową i będziesz wiedział w jakiej kondycji masz wtryskiwacze