Strona 1 z 2
[D2 00 3.3TDI
] Ciężko odpala i gaśnie podczas jazdy
: 29 mar 2015, 11:30
autor: david807
Witam.
Problem jak w temacie za każdym razem trzeba go długo kręcić i czasem gaśnie w trakcie jazdy przy dodaniu gazu błędy na vagu
17473-ciśnienie paliwa system nie stabilny
17428-ciśnienie paliwa przekroczony limit
17687-elektrozawór dozowania paliwa.
Wymieniłem regulator wysokiego ciśnienia w pompie i ten koło pompy wtryski po regeneracji , pomóżcie proszę bo pomysły mi się kończą
Z góry dzięki
: 29 mar 2015, 19:03
autor: czaszkin77
Jeśli wszystko powymieniane wtryski zrobione to zostaje pompa do sprawdzenia
: 29 mar 2015, 21:53
autor: szeryfisch
Jesli gasnie przy dodaniu gazu - rozumiem ze trzeba dobrze dac mu w palnik - to raczej obstawiam wtryskiwacze. Sprawdz je jeszcze gdzies indziej lub zrob chociaz próbe przelewową...
: 30 mar 2015, 06:44
autor: david807
fachowiec który wymieniał regulator wysokiego ciśnienia twierdzi ze pompa jest ok gasnie przy dodaniu gazu jak ledwie go dotkne jak tak sie dzieje to jest na maxa mulowaty moze winna byc pompka pod progiem??
: 09 kwie 2015, 15:47
autor: Smoogle
Pompa w progu jest potrzebna tylko do odpalenia silnika, potem ona jest nie potrzebna. Pisałeś jeszcze kolego o elektrozaworze dozowania paliwa, sprawdzałeś go? Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym czujnik ciśnienia paliwa na listwie oraz zawór regulujący to ciśnienie.
: 12 kwie 2015, 21:13
autor: david807
witam czujnik ciśnienia paliwa mam wymieniony na nowy a ten zawór regulujacy cisnienie gdzie sie znajduje i jak wygląda??
: 15 kwie 2015, 13:51
autor: Smoogle
Zawór regulacji ciśnienia paliwa znajduje się na przeciw czujnika ciśnienia paliwa.
: 16 kwie 2015, 23:08
autor: david807
dzieki kolego sprawdze go
: 29 lip 2015, 08:44
autor: mateja00
i co zrobiles auto??
Bo widze ze mam ten sam problem
: 04 sie 2015, 19:40
autor: franko
witam. problem odcinania paliwa lezy w przelewach! 3 wtryskiwacze przelewaly paliwo jak z kranu (nie bylo w nich cisnienia) i dlatego odcina zaplon.tez mialem wymieniane wtryski i wymienilem pompe wtryskowa (wiem jak) zawor czy to czujnik na pompie, zawor na rozdzielaczu, czujnik wysokiego cisnienia, sprawdzalem prace silnika na kompie dawkowanie, cisnienie, doladowanie,otwarcie zaworow... itd itd... i wrocilem do wtryskow i 3 wymienilem i smiga jak szalona:) i wymienic zawor wysokiego cisnienia:) jesli to zrobicie a dalej bedzie problem powiem co dalej trzeba sprawdzic i postaram sie pomoc:) mo i nasze trzy-trojki nie lubia paliwa z ,,oszczednosci,, bo jednak sie to nie oplaca

: 04 sie 2015, 21:26
autor: szeryfisch
No i musze to powiedziec : A NIE MÓWIŁEM

: 10 wrz 2015, 12:52
autor: mateja00
franko,
witam mam ten sam problem. zrobilem probe przelewowa i okazalo sie ze 1 wtrysk leje.
wymienilem wtrysk i dalej to samo ciezko pali i gasnie jak dobrze dam jej po garach
: 11 wrz 2015, 11:20
autor: mateja00
franko,
witam mam ten sam problem. zrobilem probe przelewowa i okazalo sie ze 1 wtrysk leje.
wymienilem wtrysk i dalej to samo ciezko pali i gasnie jak dobrze dam jej po garach
DODANO:
panowie licze na szybka odpowiedz
Przed zamowieniem wtrysku sprawdzalem na numery i jest tak co 2 wtrysk ma ten sam numer tylko inna koncowka jeden ma G drugi H czy tak powinno byc? Wczoraj po sparwdzeniu przelewow wymienilem wtrysk z taka koncowka co bylo na starym i auto dzis juz nawet nie odpala, dzwonilem do faceta co wystawil te wtryski i powiedzial ze u niego byly wszystkie takie same wtryski z koncowka H. Licze na pomoc pozdrawiam
: 11 wrz 2015, 12:44
autor: czaszkin77
W 3.3 tdi według ,,ETKI" powinny być wtryskiwacze o nr; 057 130 276 H
: 13 wrz 2015, 15:54
autor: mateja00
tak mam takie numery tylko jeden jest G drugi H i caly czas mam problemy z tym samochodem to moze wina tych wtryskow