[D2 98 2.5TDI ] Zawory podciśnienia N75 i N18
: 26 kwie 2015, 10:34
Witam wszystkich
Jestem tu nowy i swojego problemu nie znalazłem więc postanowiłem to opisać w nowym temacie, jeśli robię coś nie tak to z góry przepraszam .
Problem zaczął sie ze moje A8 straciło moc pierwsze co sprawdzalem to turbo na odpalonym silniku ściągnełem przewód podciśnienia z turbiny i widac ze pracuje ale nie za kazdym razem.
Dodam ze turbo po regeneracji ok 10 m-cy
Wydaje mi sie ze to zawór podciśnienia n75 ale nie mam pojecia jak to sprawdzić ,
a po za tym jak duze musi byc te podciśnienie czy jak zatykam to palcem to mocno to musi ssać czy tak lekko jak to sprawdzić
Potrzebował bym jeszcze schemat podłączenia wężyków do zaworków n75 i n18 bo widac ze ktos tam cos kiedys grzebał i jeden jest nie orginalny (zamowiony mam juz używke orginalną od audi)
PS. Przepraszam za tak chaotyczną wypowiedź ale pierwszy raz pisze post
Jestem tu nowy i swojego problemu nie znalazłem więc postanowiłem to opisać w nowym temacie, jeśli robię coś nie tak to z góry przepraszam .
Problem zaczął sie ze moje A8 straciło moc pierwsze co sprawdzalem to turbo na odpalonym silniku ściągnełem przewód podciśnienia z turbiny i widac ze pracuje ale nie za kazdym razem.
Dodam ze turbo po regeneracji ok 10 m-cy
Wydaje mi sie ze to zawór podciśnienia n75 ale nie mam pojecia jak to sprawdzić ,
a po za tym jak duze musi byc te podciśnienie czy jak zatykam to palcem to mocno to musi ssać czy tak lekko jak to sprawdzić
Potrzebował bym jeszcze schemat podłączenia wężyków do zaworków n75 i n18 bo widac ze ktos tam cos kiedys grzebał i jeden jest nie orginalny (zamowiony mam juz używke orginalną od audi)
PS. Przepraszam za tak chaotyczną wypowiedź ale pierwszy raz pisze post