Strona 1 z 2

[D2 00 3.3TDI ] Błąd przepływomierza nr 2 kilka pytań

: 27 maja 2015, 15:20
autor: mus102
Po podłączeniu pod kompa wypaliło błąd przepływomierza nr. 2, dodam, ze auto bardzo slabo rusza, po przekroczeniu 2tyś obr idzie mu to znacznie lepiej.
Do tego dymi na czarno po dodaniu gaxu.
Co moze może być przyczyną, że wyskakuje owy błąd
Uszkodzona przeplywka?
Może zabrudzona?
Przeplywka nr 2 to która to? Jak się do niej dobrac?
Z gógóry dzięki za podpowiedzi

: 27 maja 2015, 15:22
autor: michalwruszak
Podaj proszę dokładny numer błędu wraz z opisem

: 28 maja 2015, 00:42
autor: czaszkin77
Jak dymi na czarno to obstawiałbym pęknięty wąż od turbo za przepływomierzem tylko tam jest zajebiście mało miejsca

: 28 maja 2015, 08:01
autor: szeryfisch
Nie zgadujemy, bez nr błedu i kontekstu nie ma co wróżyc...

: 28 maja 2015, 08:29
autor: mus102
No problem w tym, ze nie spisałem błędów, podjechalem raz jeszcze do magika i zero błędów. Złapał za przewód od intercoolera i po dodaniu gazu stwierdził, ze slabo zasysa powietrze

DODANO:
A gdybym wspiął wtyki z przeplywek, wtedy jak sie bedzie zachowywac jesli beda uwalone, a jesli sprawne.

: 28 maja 2015, 19:23
autor: VIGO
Po wypięciu przepływek samochód powinien wejść w stan awaryjny i jeśli były np. uszkodzone to po wypięciu autko powinno w miarę lub normalnie chodzić - przyspieszać.
Tak sprawdzam przepływki w innych autkach.

: 01 cze 2015, 11:56
autor: Smoogle
Kolego, wymień pęknięty wąż który jest obok EGR i autko powinno przestać kopcić.

: 01 cze 2015, 14:29
autor: mus102
Który wąż, ten co idzie od przepływomierza do turbiny? Ciężko tam cokolwiek zobaczy, juz nie mowie o próbie wyjecia przeplywek

: 02 cze 2015, 00:24
autor: Smoogle
Przy wejściu doładowania w kolektor ssący są gumowr węże i któryś z nich jest u Ciebie pęknięty dlatego auto kopci na czarno, a przepływki da radę normalnie wyciągnąć, bo siebie sam wymieniałem.

: 02 cze 2015, 10:20
autor: mus102
Smoogle jak się do nich dobrales nie niszcząc niczego. Ja próbowałem, ale miejsca tam jest nie wiele, i po półtorej godz zrezygnowałem

: 02 cze 2015, 11:57
autor: Smoogle
Trzeba kilka rzeczy zdemontować i wszystko się da wyciągnąć :)

: 02 cze 2015, 12:07
autor: czaszkin77
Oj jest tam ciasno też to rozbierałem trzeba się niezle nagimnastykować

: 02 cze 2015, 12:51
autor: mus102
Dajcie podpowiedz, odkrecilem dolot od filtra powietrza, zdjalem zabezpieczenia i puff, prace stanęły. Widzialem tylko, ze wszystko zazygane jest olejem.

Może ma ktoś jakieś foto o ktore węże chodzi

: 03 cze 2015, 14:12
autor: Smoogle
Chodzi o węże które są zaraz pod EGRami.

: 03 cze 2015, 14:36
autor: mus102
Te co są opaskami łączone koło fi 50 srednicy?