Strona 1 z 1
[D2 98 2.5TDI
] Brak mocy
: 12 kwie 2010, 22:41
autor: arek992
Witam mam problem z moja A8 mianowicie brak jej mocy przy wyzszych na 4 biegu ciezko ma siie wkrecic do 4000 a na 5 biegu maks 3200 i po jakim czasie obrotach jakis czas temu mialem wymieniany zawor sterowania turbiny tak zwana gruszka nie wiem moze zle ja ustawili czy cos nei znam sie zrobilem logi w vagu ale nie moge tego odszyfrowac czarna magia to dla mnie moze jest ktos w stanie mi pomoc logi byly robione na 3 biegu
: 14 kwie 2010, 23:53
autor: salaj11
najpierw zapisz sie do klubu a6 link -
http://www.a6klub.pl
naspetnie poproś nowych kolegów o sprawdzenie logów
sprawdzałes czy są jakieś błędy
ile ci cagnie na czwrtym biegu jak predkość a co z N75
a może masz przeładowanie?
daj znac to coś poradzimy
: 15 kwie 2010, 15:16
autor: arek992
Na czwartym biegu do 4000 4200 sie rozkreci ale bardzo dlugo to trwa z predkoscia to 190 dalej nie moze przed wymiana tej gruszki jechalem 230 i duzo szybciej sie zbieral
[ Dodano: 2010-04-15, 15:17 ]
bledow nie ma
: 15 kwie 2010, 15:27
autor: salaj11
a sprawdz czy sztanga na turbinie lekko chodzi bo może masz zapieczone kierownice
a druga sprawa to czy jak ci wymieniali gruchę to czy ją ustawiali i czy po samej wymianie było lepiej jeśli nie to masz niewyregulowaną gruchę a to już powinien zrobić fachura co ma o tym pojęcie najlepiej zakład od regeneracji
: 15 kwie 2010, 15:51
autor: arek992
tzn znajomy mi to wymienial i raczej nie regulowal zmierzyl tylko ta stara i ustawil tak ta nowa
: 15 kwie 2010, 16:08
autor: salaj11
i po zamontowaniu było dobrze czy nie?
a co ze sztangą jest to ten element co wchodzi w gruszke czy chodzi lekko
: 15 kwie 2010, 16:14
autor: arek992
bylo znacznie lepiej ale czuc ze to jeszcze nie to a co do tej sztangi chodzi normalnie tzn elemet ktory jest przymocowany do gruszki bo sama sztange w gruszce by ruszyc trzeba jakiejs sily uzyc
: 15 kwie 2010, 16:20
autor: salaj11
celem wyeliminowania zapieczonych łopatek to najlepiej odkręcić dwie śruby 10 na których jest mocowana gruszka i wtedy sprawdzisz czy sztanga czyli patyk chodzi lekko na turbinie bo wiadomo jak byś miał rozebrane wszystko i prubował wcisnąc patyk w gruszcze to będzie opur i to dość spory. Jak niechce cię odkręcać to podważ kluczem sztanga musi chodzić około 1 cmw dół lub w góre
[ Dodano: 2010-04-15, 16:21 ]
najlepiej to ją troche rozruszaj i się przejedz i powiedz jak jest jeśli to nic nieda to masz gruche do wyregulowania
: 15 kwie 2010, 16:40
autor: arek992
Chodzi bez oporow
: 15 kwie 2010, 17:01
autor: salaj11
to już nie wiem
czy masz pewność że to gruszka była usterką
czy na pewno taka sama jest założona jak była wcześniej
możesz jeszcze zrobić logi statyczne i dynamiczne i wrzucić na a6 lub audipolska może czegoś się dopatrzą
możesz też zdjąć całe turbo i podjechać do firmy regenerującej celem sprawdzenia jest to darmowe lub lepiej zadzwonić i podjechać autem co oni na to
pozdro
: 15 kwie 2010, 17:03
autor: arek992
tak wtedy byla gruszka
: 15 kwie 2010, 19:15
autor: salaj11
no to jak nic do fachowca na regulacje
pozdro
: 15 kwie 2010, 19:48
autor: arek992
no nic to pozostalo mi szukac fachowca w moich okolicach bo nie znam. A wogole to bym go sprzedal i kupil benzynke 4.2
[ Dodano: 2010-04-18, 20:55 ]
Znalazlem juz warsztat zajmujacy sie tym w tym tygodniu mam z tym podjechac poinformuje o efektach
[ Dodano: 2010-04-24, 04:18 ]
Autko juz odebrane od mechanika naprawa kosztowala mnie 450 zl niestety ale euforia nie do opanowania radosc z jazdy teraz takim autkiem padniety byl przeplywomierz
: 29 kwie 2010, 11:12
autor: salaj11
a to dziwne że nie miałeś błędów przepływki ale gratuluje
: 30 kwie 2010, 19:46
autor: arek992
no vag zadnych bledow nie pokazywal