Strona 1 z 1
[D2 00 3.3TDI
] Problemów z przegrzewaniem ciąg dalszy
: 31 maja 2016, 15:46
autor: SamackA8
Witam. Zrobiłem już wszystko co było nie tak w mojej Ósemce, niestety dalej mam jeden jedyny problem - to nieszczęsne przegrzewanie... Otóż temperatura raz trzyma 90*, a nagle (niezależnie od jazdy, czy stoję czy jadę) wzrasta ponad 90*, wentylator raz się włącza od razu, raz dopiero po chwili, innym razem jak się włączy to schładza od razu i temperatura spada, a jeszcze innym wentylator chłodzi a temperatura nie chce spaść etc. Jedyne co udało mi się ustalić, to to, że gdy pojeżdżę na ogrzewaniu na maxa i leci gorące powietrze z nawiewów to temperatura spada do 90* i trzyma cały czas 90, jednak gdy wrócę do np. 20* na klimatroniku i włącza się klima to temperatura znowu pójdzie ponad 90* może po chwili, a może nawet po godzinie. Jeszcze jedna rzecz jaką zauważyłem (nie wiem czy to normalne) to ostatnio odpaliłem auto około południa (stało całą noc i cały ranek), temperatura na zegarach normalnie leżała, jak to zimne auto, temperatura na dworze +/- 24* a wentylator ten dodatkowy włączył się na chwilę i zgasł, więc nie wiem po co schładzał zimne auto. Muszę to w końcu zrobić bo nie wiem czy się nic gorszego nie stanie :c. Co robić?
Aha i podczas jazdy autostradą lub DTŚ, temperatura trzyma 90 bez problemów. Wymieniłem już termostat, czujnik temperatury no i przy przebiegu 250tyś kompletny rozrząd z pompą wody etc. ASO (teraz przebieg 305tyś)
: 02 cze 2016, 14:43
autor: czaszkin77
Kolego weż schemat z etki podpięcia węży chłodzenia czy czasem nie masz coś odwrotnie podpięte , miałem taki przypadek w innym aucie i były żle podpięte auto miało te same objawy co twoje
Re: Problemów z przegrzewaniem ciąg dalszy
: 02 cze 2016, 21:11
autor: ralf
SamackA8 pisze:Witam. Zrobiłem już wszystko co było nie tak w mojej Ósemce, niestety dalej mam jeden jedyny problem - to nieszczęsne przegrzewanie... Otóż temperatura raz trzyma 90*, a nagle (niezależnie od jazdy, czy stoję czy jadę) wzrasta ponad 90*, wentylator raz się włącza od razu, raz dopiero po chwili, innym razem jak się włączy to schładza od razu i temperatura spada, a jeszcze innym wentylator chłodzi a temperatura nie chce spaść etc. Jedyne co udało mi się ustalić, to to, że gdy pojeżdżę na ogrzewaniu na maxa i leci gorące powietrze z nawiewów to temperatura spada do 90* i trzyma cały czas 90, jednak gdy wrócę do np. 20* na klimatroniku i włącza się klima to temperatura znowu pójdzie ponad 90* może po chwili, a może nawet po godzinie. Jeszcze jedna rzecz jaką zauważyłem (nie wiem czy to normalne) to ostatnio odpaliłem auto około południa (stało całą noc i cały ranek), temperatura na zegarach normalnie leżała, jak to zimne auto, temperatura na dworze +/- 24* a wentylator ten dodatkowy włączył się na chwilę i zgasł, więc nie wiem po co schładzał zimne auto. Muszę to w końcu zrobić bo nie wiem czy się nic gorszego nie stanie :c. Co robić?
Aha i podczas jazdy autostradą lub DTŚ, temperatura trzyma 90 bez problemów. Wymieniłem już termostat, czujnik temperatury no i przy przebiegu 250tyś kompletny rozrząd z pompą wody etc. ASO (teraz przebieg 305tyś)
Nic tam nie zrobiłeś , a jak już to nic co jest powodem ......
Zrób elektronikę (płytkę sterującą ) wentylatorów - tu jest problem. Jest zwarcie i chodzi jak chce.
I gawędziarzy nie słuchaj bo pół auta wymienisz.
Amen
: 04 gru 2016, 17:58
autor: marcin16zse
witam, czy problem został rozwiązany? naprawa płytki pomogła?