Strona 1 z 1

[D2 01 3.3TDI ] Kasowanie luzów zaworowych

: 12 cze 2016, 18:26
autor: igor.ostrowski
ll

: 13 cze 2016, 15:48
autor: czaszkin77
nagraj to cykanie i wrzuć to posłuchamy , w 3,3 tam nie ma jak skasować luzu na zaworach wszystko hydraulika

: 13 cze 2016, 18:53
autor: Ukaniu
A może po środku do czyszczenia wtrysków jeden zaczął szwankować i na tym cylindrze pojawia się stukowe? To trudno czasem odróżnić. Jeśli istnieje szansa serwisowego odcięcia wtrysków to trzeba by po kolei je wyłączać. Jeśli zniknie - wtryskiwacz do naprawy/wymiany.

: 14 cze 2016, 11:13
autor: igor.ostrowski
ll

: 15 cze 2016, 13:03
autor: czaszkin77
Tak jakby klepało na zaworach zaglądnij do wałków

: 15 cze 2016, 17:02
autor: igor.ostrowski
Na co zwrócić uwagę ? Czy nie wytarte to pierwsze a coś jeszcze ?

: 15 cze 2016, 17:07
autor: czaszkin77
Jak nie będą wytarte to popychacz ale jego wizualnie nie sprawdzisz tak jak wałków

: 16 cze 2016, 23:20
autor: igor.ostrowski
xxxx

: 19 cze 2016, 08:41
autor: mus102
Wałki wytarte.....

Miałem to samo.
Po odpaleniu delikatnie cykał, ale po rozgrzaniu przestawał, po wymianie olejów cykanie ustępowało szybciej po czym kompresja poszła w dolot.

Mogę Ci wysłać zdjęcia w ajkim stanie były wałki po demontażu hehe <cicho>

: 19 cze 2016, 09:53
autor: igor.ostrowski
xxxx

: 19 cze 2016, 10:03
autor: mus102
No moje auto po większych perypetiach też wyladowalo u szeryfa... Wymienił silnik i po sprawie puki co.

: 19 cze 2016, 10:08
autor: igor.ostrowski
Śledziłem temat