Strona 1 z 1

[D2 01 3.3TDI ] Błąd przepływek, uszkodzone?

: 12 sie 2017, 19:40
autor: JankoQtr
Panowie. Mam dziwny problem ze swoją A8. Auto przy spokojnej jeździe i wdepnięciu nagle do konca gazu, zostawia za sobą czarną chmure jak parowóz. Dzieje sie tak tylko przy gwałtownym dodaniu gazu, dodam że jadąc swobodnie, ponad 2000rpm, obrotomierz faluje o +-100rpm. Gdy przekrocze 3000rpm problem znika. Po podpięciu pod Vag wywaliło błąd 17567 Signals from MAF1 and MAF2; implausible Corrleation P1159-35-10---intermittent. Zrobiłem test i pokazało ze przepływki zanirzają dawke o połowę. Max 600 jednostek pokazuje. W czym tkiw problem? Mogły paść dwie przeplywki na raz? Watpliwe. Auto na starcie ma trochę muła, ale po wyżej 3000rpm jedzie normalnie <onie>

[ Dodano: 2017-08-12, 19:40 ]
Koledzy. Dziś, po przepaleniu auta zaczęły dziać sie dziwne rzeczy. Dlugo paliła sie kontrolka świec... po oddaleniu audi trzymała obroty 1100rpm i bardzo nie równo pracowala. Po chwili sie unormowało, ale po dodaniu gazu znów nie równa praca silnika. Pomóżcie fachowcy, bo jestem aktualnie daleko od domu i Polski. Nie chce pociągiem wracać do domu <nie>

: 13 sie 2017, 08:08
autor: mus102
U mnie jak wywalało błąd przepływki to okazało się, że sterownik uwalony.

Co do falowania obrotów przy 2tyś to muszę cię zmartwić skrzynia się kończy miałem to samo, a po wdepnięciu gazu obroty nie falowały. Tylko jak się jechało na tempomacie i w granicach 1800-2000

: 13 sie 2017, 10:27
autor: JankoQtr
Możesz mi przybliżyć jak naprawić sterownik? Potrzeba do tego specjalnych urządzeń?
A co do skrzyni, kupić czy da się to jakoś naprawić?

: 13 sie 2017, 10:33
autor: mus102
JankoQtr pisze:Możesz mi przybliżyć jak naprawić sterownik? Potrzeba do tego specjalnych urządzeń?
A co do skrzyni, kupić czy da się to jakoś naprawić?
U mnie skończyło się to tak, że sprzedałem auto.

Dobry mechanik ci zdiagnozuje to, u mnie było tak, że jedna chodziła normalnie, a druga pokazywała że stoi przepływ na wolnych obrotach.

Co do skrzyni opinie sa różne, można kupić używkę choć jedni to odradzająbo nie wiadomo jaką kupisz a można dać naprawić.

Powiem ci, żę moja skrzynia tak chodziła od kąd kupiłem auto.

Jak sprzedawałem miałem tak zrobione 30tyś km i chodziło to dalej....

: 13 sie 2017, 10:50
autor: JankoQtr
A ile Twoja miała nakręcone kilometrów? Ogólnie dzięki za pomoc, bede myślał co dalej. Nadszedł czas że usterka pogania usterke..

: 13 sie 2017, 12:09
autor: mus102
Ciężko stwierdzić. Na liczniku jak kupiłem 147tys
Wymieniłem silnik i sprzedałem przy przebiegu 172tys.

A ile miała tak naprawdę Bóg jeden wie. Koszty kosmiczne. Ja się wyłączyłem z diesli. Teraz mam benzynę i mimo że więcej pali to bajka.

: 13 sie 2017, 17:19
autor: JankoQtr
Raczej niemożliwe żeby skrzynia siadła po tak niskim przebiegu, takze fakty mówią same za siebie :] . Poszperałem trochę i wynika że to nie skrzynia traci żywot tylko konwerter. Wypowie sie ktoś?

A co do wczorajszej złej pracy silnika...dziś podpiąłem VAG i żadnych błędów wtryskowych czy czegokolwiek, jedynie standardowo przepływki. Dziś znow dlugo palila się sprężynka i auto ciezko mialo zapalic, dłużej niż zwykle kręciłem do tego nierówna praca silnika, trzęsło silnikiem. Po przejechaniu kilku kilometrów problem zniknął <faktycznie> .

Jeszcze jedno pytanko, jak dostanę się do przepływek? Jest to możliwe poprzez demontaż koła i nadkola?

: 13 sie 2017, 17:28
autor: mus102
A konwerter to część skrzyni

: 13 sie 2017, 17:38
autor: JankoQtr
Troche się nie orientuję, ale jest możliwość wymiany samego konwertera?

: 13 sie 2017, 17:45
autor: mus102
Tak