Strona 1 z 1
[D2 00 3.3TDI
] Po odpaleniu buja na obrotach
: 14 wrz 2010, 17:07
autor: JACEK JANKOWSKI
Witam wszystkich mam mały problem jak w temacie po odpaleniu rano zaraz po odpaleniu jest ok ale po chwili buja ja na obrotach,nadmieniam iz wymienilem swiece, filtry, olej,na komputerze nie ma zadnych bledow wszystko ok i jak pzejade 500metrow juz wszystko jest jak powinno.Czy moze jakis jest czujnik za to odpowiedzialny a moze mial ktos podobny problem prosze o pomoc z gory dzieki pozdrawiam
: 14 wrz 2010, 18:50
autor: sławek 36
witam kolegów podłącze się do tematu bo u mnie jest podobnie delikatnie pływa na obrotach na postoju zarówno na ciepłym jaki na zimnym bez znaczenia dzięki za wszelkie sugestie
: 14 wrz 2010, 20:02
autor: salaj11
a układ paliwowy sie wam nie zapowietrza??
: 14 wrz 2010, 20:34
autor: JACEK JANKOWSKI
Ale u mnie zaraz po przejechaniu 500m jest OK i później się nic nie dzieje.
Mi się wydaje że czujnik temp płynu jak taki jest daje złą informację dalej i tak kuleje... ale może się mylę... tak miałem w starej B4 i wina była czujnika temp.
Poprawiłem Twojego posta - następnym razem nie pisz wszystkiego dużymi literami i więcej jezyka polskiego poproszę :!:
FOSS
: 14 wrz 2010, 21:27
autor: salaj11
po pierwsze nie pisz dużymi literami bo to oznacza krzyk
po drugie czy sprawdzałeś błędy???
jak nie ma błędów to ci zbytnio nie pomogę bo mam trochę inny silnik
mi falowały obroty jak paliwo leciało z powietrzem ale 3,3 to chyba już na common rail
spróbuj zapytać się na AKP (Audi Klub Polska)
: 15 wrz 2010, 11:51
autor: klon_84
Panowie czasami spojrzcie pod maske na bagnet oleju bo tak jak mowi powedzienie "Kto smaruje ten jedzie" :mrgreen:
: 29 lis 2010, 17:26
autor: casanovak
Ja mialem tak samo w VW transporterze 2,5tdi u mnie winne byly wtryski kapaly a pozniej walnal sterownik pompy paliwa...po wymianie wszystkiego byla lala...takie bujanie ma bardzo negatywny wplyw na poduchy silniika. ja bym sprawdzil wtryski...Albo tak jak kolega Salaj11 pisze uklad sie zapowietrza
: 01 gru 2010, 14:56
autor: Micho
Też bym postawił na zapowietrzony układ, miałem podobny problem ale na zimnym silniku i tylko zimą kiedy temp była gróbo poniżej 0
: 02 lip 2016, 11:11
autor: eolo
Warto sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa jak i wtryski. Jak wartości korekcji w zużywających się wtryskach się nie niwelują, to mogą być takie objawy.