Strona 1 z 2

[D2 01 3.3TDI ] Zgasł przy kickdown

: 06 maja 2018, 10:01
autor: bolciu
Jak w temacie - chciałem pokazać żonie jakie ma odejście. No i pokazałem - przejechałem może 150 metrów "na bucie" i auto zgasło. Zatrzymałem się, odpaliłem i już normalnie pojechałem dalej. Poprzedni właściciel mówił coś o czujniku ciśnienia paliwa i że z pół roku temu też miał taki przypadek. Pomogło przedmuchanie owego czujnika u mechanika. Ktoś wie czy to faktycznie może być to, czy zaczyna się jakiś grubszy problem ? I ew gdzie ten czujnik jest ???

: 06 maja 2018, 10:32
autor: Beretti
Z doświadczenia i autopsji czujnik na pompie wysokiego ciśnienia . To ja podczas wyprzedzania tak miałem , wówczas przerzucałem skrzynie na ,, N ,, wyłączałem zapłon ponownie odpalałem silnik , skrzynka na ,,D ,, i buta bo TIR z naprzeciwka leciał :] , to była zabawa <bezradny> . Po wymianie czujnika wszystko zniknęło . Ale zdobyć ten czujnik rzeczą prostą nie było .....

: 06 maja 2018, 10:40
autor: bolciu
No to ładnie :) I weź teraz wyprzedzaj jprd - ten czujnik to jakiś osobny element pompy czy w pompie siedzi ? Możesz wskazać gdzie go szukać ? Cholera dopiero co auto kupiłem i wychodzą kwiatki. Zaraz będzie strach jeździć normalnie

: 06 maja 2018, 11:59
autor: krzychu22.p1i
bolciu pisze:Cholera dopiero co auto kupiłem i wychodzą kwiatki
To Ci kwiatki w 17l aucie z ekskluziw silnikiem.. Był tu kiedyś temat odnośnie tego czujnika i było pisane, że istnieje możliwość dobrania tego czujnika z innego modelu. Poszukaj, wymień czujnik i ciesz się autem.

: 06 maja 2018, 12:29
autor: bolciu
Cały czas się cieszę :) Nawet teraz wsiadłem i pojeździłem sobie ot tak dla przyjemności :) Oprócz tego jednego zdarzenia nic się więcej nie wydarzyło, ale wiesz - skoro raz było - będzie i drugi, więc wolę wiedzieć dzięki bardziej doświadczonym użytkownikom gdzie szukać problemu. A już najbardziej morda mi się cieszy jak patrzę na spalanie przy normalnej jeździe w trasie <okok>

: 06 maja 2018, 13:12
autor: krzychu22.p1i
Nie dam ręki ale zapewne chodzi o ten czujnik.

Obrazek

Poczekaj jeszcze na opinię posiadaczy tej jednostki.

: 06 maja 2018, 13:29
autor: danishow
bolciu, a błędy silnika sprawdzałeś? ...skoro zgasł to zapewne też i jakiż błąd powinien być zapisany.

: 06 maja 2018, 14:48
autor: bolciu
Na wtorek jestem umówiony z kolegą na podpięcie bo chciałbym oprócz tego zobaczyć, czy coś tam jest jeszcze może zapisane. Muszę jakiś kabelek sobie sprawić żeby samemu czytać ew błędy

: 06 maja 2018, 20:26
autor: Beretti
Myślałem o tym zaworze .

: 06 maja 2018, 20:37
autor: krzychu22.p1i
To ten zawór przy pompie pasuje z merola ale zastrzel, nie pamiętam z jakiego modelu :)

: 10 maja 2018, 15:44
autor: bolciu
Czy ktoś może mi powiedzieć, co to za czujniki są ?

Obrazek

: 10 maja 2018, 23:45
autor: danishow
bolciu pisze:co to za czujniki są ?
W sumie tez jestem ciekawy, nie są to przypadkiem silniki sterujące przepływem powietrza w kolektorze ssącym? <hmm>

: 11 maja 2018, 00:57
autor: ahadam
Wpisz sobie SSP_227.PDF

: 11 maja 2018, 19:40
autor: bolciu
Wszystko po ichniemu napisane a ten język jest dla mnie obcy :(

[ Dodano: 2018-05-11, 19:40 ]
Wróciłem właśnie z kompa. I tak:
17601 - obwód czujnika ciśnienia paliwa, przerwa w obwodzie lub zwarcie
17428 - regulator ciśnienia paliwa, przekroczony limit

Po wykasowaniu nie wróciły, ale pewnie do kolejnego kickdown :)
Co Panowie po tych błędach obstawiacie ?

: 13 maja 2018, 12:57
autor: danishow
bolciu pisze:Co Panowie po tych błędach obstawiacie ?
Zapewne uszkodzony czujnik, najlepiej sprawdzić w parametrach podczas jazdy co dzieje się z napięciem na ów czujniku.
Jeżeli pokaże poniżej 0,25V lub powyżej 4,75V to na bank jest do wymiany.