Strona 1 z 1
[D2 00 3.3TDI
] zerawny pasek rozrządu i klinowy
: 23 sie 2018, 21:14
autor: tomasz76
Witam wszystkich zerwały się paski, rozrządu i klinowy po złożeniu wymianie podzespołów zaworów krzywek itd ( rozrząd jest dobrze ustawiony) jest problem z odpaleniem silnik tylko kręci... po użyciu plaka próbuje zapalić, silnik obraca tak jakby nie było odpowiedniego ciśnienia na wtryski, wymieniona środkowa pompa paliwa bo padła w zbiorniku paliwa też padła pompa wymieniona prawdopodobnie z vw nie audi czy to może być przyczyną, że jest za słaba?
: 31 sie 2018, 22:42
autor: szeryfisch
pewnie popychacze załozone z 2.5tdi
: 09 gru 2018, 19:56
autor: tomasz76
właśnie teraz to daje mi do myślenia ponieważ wymienione zostało 10szt popychaczy zakupione zostały na allegro w ofercie sprzedającego było, że do 3.3 tdi zastanawiam się teraz czy nie sprzedał mi do 2.5tdi, silnik na chwilę obecną tylko kręci tak jak by nie miał kompresji ciśnienie paliwa jest na wtryskach, dodam, że przed awarią silnik bardzo dobrze pracował i odpalał, przy próbie odpalenia na plaka próbował zapalić, miał przez chwilę kompresie, chyba pozostaje sprawdzenie wszystkich popychaczy
[ Dodano: 2018-12-09, 19:56 ]
może,ktoś ma jakiś pomysł od czego zacząć ?
: 10 gru 2018, 12:03
autor: Beretti
kolega : szeryfisch Ci napisał , zacznij od szklanek

, serio .
: 12 gru 2018, 13:33
autor: tomasz76
kupiłem 10szt popychaczy na allegro 7zł za sztukę w ofercie sprzedający podał, że do 3.3 tdi i właśnie teraz mam wątpliwości czy sprzedał faktycznie do 3.3 dti a nie do 2.5 tdi tak czy siak jutro biorę się za rozkręcanie i zobaczymy
[ Dodano: 2018-12-12, 12:41 ]
Pokrywy głowic zdjęte mechanik wstępnie sprawdził i powiedział, że tam gdzie popychacze powinny być zamknięte, są niedomknięte w sobotę ciąg dalszy, moje pytanie jest takie 22szt popychaczy mam te co były w silniku czy mam kupić cały komplet 32szt czy po prostu dokupić te 10szt? czy ktoś z kolegów posiada wymiary popychaczy do 3.3 tdi lub możne jakiś link?
[ Dodano: 2018-12-12, 13:33 ]
Dodam jeszcze, że w trakcie sprawdzania po dotknięciu dźwigienki zaworowej przy pomocy śrubokręta ta spadła z popychacza
: 12 gru 2018, 15:28
autor: ahadam
Te popychacze które miałeś i są pewne zostaw , jeżeli nie są wytarte , kup pozostałe .
: 12 gru 2018, 17:23
autor: tomasz76
Ktoś może posiada wiedzę czy popychacze do 3.3 TDI mają wymiary średnicę 12mm i długość 34.70mm takie znalazłem zamiennik INA
: 12 gru 2018, 17:55
autor: Beretti
Skoro popychacz zaworowy oryginalny ma numer : 057109521 to szukasz zamiennika jak nie chcesz płacić za VAG-owski 58 zł / sztuka . Ja nie wiem jaki to rozmiar ??? ale zamiennik INA to : 420008710 można też kupić FEBI nr : FE48735 i pewnie też zadziała

.
: 12 gru 2018, 18:34
autor: tomasz76
Fajnie Dzięki Bardzo
: 12 gru 2018, 18:46
autor: michalwruszak
Potwierdzam - 420008710 - będzie dobry , jedyny realnie dostępny
[D2 00 3.3TDI
] [D2 00 3.3TDI ]
: 08 sty 2019, 14:19
autor: tomasz76
[ Dodano: 2019-01-03, 23:38 ]
Witam wyjęte zostały popychacze zaworów, po przejrzeniu kilkanaście popychaczy sprawiają

wrażenie tak jakby nie dostały oleju są miękkie, wszystkie popychacze sprawdzone pod kątem rozmiarów suwmiarką -prawidłowe dł 34,7mm olej jest w dolnej części głowicy.
[ Dodano: 2019-01-06, 14:06 ]
przy próbie kręcenia wałem bardzo słabo podaje olej na głowice
[ Dodano: 2019-01-08, 14:19 ]
Dziś został sprawdzony filtr oleju okazuje się, że jest za krótki

: 08 sty 2019, 17:18
autor: Beretti
ja kupuje ten :
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... oleju.html i jest dobry ??? , jak za krótki ............?
zerwany pasek klinowy i rozrzadu A8 3.3 tdi
: 16 sty 2019, 12:47
autor: tomasz76
rozkręciłem pokrywę filtra oleju i się okazało, że filtr jest jakiś dziwnie krótki nie od tego modelu, teraz kupiłem taki jaki powinien być 942/1 X i zastanawiam się czy przez ten filtr oleju ,który był nie do tego modelu brak jest kompresji czy nie zatykał dolotu oleju na głowice
[ Dodano: 2019-01-16, 12:47 ]
Po wymianie filtra oleju na prawidłowy oraz zalaniu świeżym olejem po kilkukrotnym kręceniu silnikiem jest kompresja na tłokach lecz olej nie jest podawany we wszystkich komorach gdzie są popychacze na lewej głowicy bodajże w trzech miejscach komory popychaczy mocno leje olejem natomiast na prawej bodajże na dwóch komorach popychaczy i w niektórych miejscach na kopytkach wałków rozrządu moje pytanie czy tak ma być czy po prostu olej jeszcze dobrze nie rozprowadził się we wszystkich kanałach