Strona 1 z 3
[D2 00 3.3TDI
] Zapala się spiralka
: 26 lis 2010, 17:05
autor: eloallxp
witam panów co to może byc
: 26 lis 2010, 17:45
autor: mdamian
Siemka , kolego a mam pytanie , czy twoje autko nie ma filtra cząstek stałych ??
: 26 lis 2010, 17:54
autor: ahadam
Ten model nie ma, a spiralka to chyba świece żarowe.
: 26 lis 2010, 18:22
autor: Lechu
rozumiem, że zapala sie rano jak pierwszy raz auto odpalasz ?
: 26 lis 2010, 18:45
autor: eloallxp
jak mu depne to zara sie przycina traci moc i spiralka
a swiece nie bo rano od tyka pali
: 26 lis 2010, 19:46
autor: paulo79
kolego moze byc problem z wtryskiwaczem ktoryms lub pompa wysokocisnieniowa daje znac lub tez... moze jakies zwarcie w elektryce np przy czujnikach na walkach itd
Podepnij vaga i odczytaj bledy a pozniej w blokach sprawdz spalanie na poszczegolnych cylindrach
: 26 lis 2010, 19:52
autor: eloallxp
ok powiem to mechanikowi żeby to posprawdzal bo ktos mi tez mówil ze to może byc pompa paliwa ze cos niepoadaje i go przytyka
: 26 lis 2010, 20:05
autor: casanovak
kolego mialem to samo...niekoniecznie oznacza to wtryski. sprawdz wszystkie wezyki podcisnienia ktore ida do turbo i mnie byl pekniety trojnik. wymienilem cena 10zl i autko smiga a raczej smigalo bo jestem w trakcie wymiany walków i hydrauliki
: 26 lis 2010, 20:14
autor: eloallxp
a mógłbyś określic mi ich położenie bo może sam dam rade a ja to niebardzo wiem gdzie te węzyki są
: 26 lis 2010, 20:15
autor: MarcinD2
Panowie - spiralka oznacza jedno - błąd na Vag - trzeba go odczytać i pozornie wiedzieć gdzie szukać - u mnie bylo np jak turbina padła to brak mocy, spiralka, oczywiscie jeszcze inne wskazówki. Jednak podsumowujac oznacza to, ze zosał zapisany bład, ktory uniemozliwia prawidłową prace silnika i przechodzi on w tryb awaryjny - chodzi w tzw "otwartej pętli"- coś jest powodem tego błedu i pierwszy krok to podłączenie pod urządzenie VAG i jego zczytanie. Polecam każdemu mieć takei niedrogie urządzenie ok 130 zł - bo nawet jak pozniej oddajemy auto pod ręce mechanika to przynajmniej jesteśmy już coś zorientowani i wyczujemy czy nas nie kreci - dostyczy to i ASO i prywatnych mechanikow.
Pozdrawiam
: 26 lis 2010, 21:41
autor: casanovak
ok. ale na pierwszy rzut oka mozna sprawdzic instalacje podcisnienia czy jakis wezyk nie jest skruszaly czy jakis trojnik pekniety... jesli ktos nie ma VAG-a. Taki za 50zl tez jest dobry wystarczy dobrze port ustawic...Ja mam i jestem zadowolony... Ale tak jak kolega MarcinD2 pisze najprosciej VAG-iem sprawdzisz- mniej brudzace:)
: 27 lis 2010, 02:35
autor: Lechu
z tego co ja wiem (głownie w A6) to spiralka oznacza problem z układem zasilania silnika. Nie koniecznie musi sypnąć błędem i chyba nie koniecznie tryb awaryjny. Ale zawsze warto sprawdzić, bo jedyne co może zrobić to nas naprowadzić, jeżeli błąd został zapisany. Narazie nie ma co kombinować z wężykami jeżeli jest zapisany (prawdopodobnie) błąd.
Jak się mylę to mnie poprawcie.
: 27 lis 2010, 07:43
autor: eloallxp
sprawdzilem wczoraj vagiem i wyszło pare rzeczy ale jak je pokasowałem to nie wyskakiwał juz żaden a spiralka dalej jest
: 27 lis 2010, 08:31
autor: MarcinD2
po wykasowaniu przejechałeś sie, spiralka zamigała i sprawdziłeś czy sa wowczas błędy?
taka jest kolejność...
hej
: 27 lis 2010, 10:25
autor: eloallxp
tak zrobiłem jak mówisz i mimo że się świeciła to niema błędu ale tak jak mówie tylko jak mu mocno depne to zaraz w ogóle nie ciągnie