Strona 1 z 1
[D2 00 3.3TDI
] Problem z uruchomieniem
: 23 mar 2011, 06:02
autor: MOJZY
audi a 8 3,3 tdi zgasł niemoge odpalic zrobiłem prawie wszystko i nadal niemam pojęcia co sie dzieje
sprawdzony rozrząd, wymienione wtryski, zregenerowana pompa wysokiego cisnienia, nowa pompka mechaniczna, wymieniony zawór regulacji cisnienia
a nadal niemoze zapalic
niewiem ale domyslam sie ze comon reil nieotwiuera wtrysków moze miał ktos taki przypadek
prosze o pomoc 604470619
: 23 mar 2011, 06:12
autor: JACEK JANKOWSKI
witam kolego,jak juz tyle zrobiles to sprawdz czujnik polozenia walu poprostu go wymien nawet jak ci na vagu tego nie pokaze mial to moj znajomy taki objaw i pomoglo auto nabralo mocy i pali na dotyk,byc moze i ty masz tez ten sam problem,pozdrawiam i napisz jak po wymianie bedzie tego czujnika
: 23 mar 2011, 08:13
autor: and808
MOJZY,
a jak przyjdzie moderator to napisze:
sadzac po tytule "problem", to moze to byc cokolwiek
: 24 mar 2011, 19:49
autor: casanovak
Odkrec waz zasilajacy filter paliwa przekrec kluczyk na zaplon zobacz czy podaje paliwo. jesli paliwo nie dochodzi do filtra to masz problem z elektryczna pompa w baku, jesli paliwo dochodzi do filtra to sprawdz czy wychodzi z pompy zebatej na pompe wysokiego cisnienia, w tym celu wyciagnij rurki z pompy zebatej przy rozruchu powinno leciec z niej paliwo. Jesli leci to sprawdz czy masz dobrze podlaczene te rurki do pompy zebatej (zasilanie-powrot)..mi sie pomylilo i odwrotnie podlaczylem i nie chcial odpalic. jesli wszystko jest ok to sprawdz, czy palwo dostaje sie na rozdzielacze paliwa za pompa wysokiego cisnienia. Popusc jedna nakretke od zasilania wtrysku i zobacz czy leci paliwo.Jesli nie leci to problem tkwi w zasilaniu paliwa (np. pompa wysokiego cisnienia, czujnik cisnienia lub regulator dawki paliwa). jesli podaje paliwo to wykrec jeden wtrysk (obojetnie ktory) wyciagnij go i na zewnatrz podlacz zasilanie paliwa i kostke. Krecac rozrusznikiem powinien pryskac paliwem. Jesli tego nie ma to masz problem ze sterowaniem wtryskow ktory moze byc spowodowany uszkodzonym czujnikiem polozenia walu. (jesli jest uszkodzony to nie podaje wartosci kontrolnych do kompa i wtryski sie nie otworza)
To wszystko jesli chodzi o zasilanie paliwem.
Mam nadzieje ze pomoge...
Pozdrawiam
: 01 kwie 2011, 15:43
autor: MOJZY
kolego zrobiłem to wszystko już wcześniej
tak jak pisałem czujnik wału wymieniony i niechce ani rusz
poprostu wezmę młotek i rozzzzzzzzzzzzz............................le ten samochód
: 02 kwie 2011, 23:05
autor: sławek 36
kolego może coś podpowiem choć być może już to robiłeś ale jest tak jak masz przyrząd do mierzenia ciśnienia paliwa to odkręć wężyk za rozdzielaczem paliwa i sprawdż jakie jest ciśnienie przed pompą a następnie odkręć wężyk od pompy i zmierz ciśnienie za pompą biorę oczywiście pod uwagę że paliwo dochodzi do pompy u mnie jak poszedł rozdzielacz paliwa i nie mogłem odpalić to mechanik najpierw zmierzył ciśnienie przed i za pompą i dzięki temu uniknąłem kosztownej wymiany pompy. próba darmo a nuż widelec :mrgreen:
: 16 maja 2011, 16:46
autor: donkamiloo
mialem podobny problem i stanela pompka w baku, taka glupota, a tyle nerwow stracilem, raz chodzila raz nie i w koncu stanela calkiem... sprawdz sobie jeszcze to.