Strona 1 z 1
[D2 98 2.5TDI
] Problem z cisnieniem w kolektorze
: 14 sie 2011, 16:49
autor: synek220
D2. 2.5TDI synek220 Witam wszystkich.potrzebuję pomocy.mam problem a dokładnie chodzi o brak mocy.wrzuciłem na VAGA i wyszło że jest problem z ciśnieniem w kolektorze ssącym.co może być powodem.Proszę o pomoc.zz Góry Dzięki.
: 14 sie 2011, 18:44
autor: MaKs10
Witam, u mnie częstym problemem była nieszczelna gumowa rurka od Turbo
-Brak zamienników
Sprawdź czy auto nie kopci na czarno.
Pozdrawiam
: 14 sie 2011, 19:01
autor: synek220
cooler i kopcenie juz przerabiałem bo był pęknięty rura nowa i napewno jest ok.na poczatku myslałęm ze czujnik map sensor co jest w rurze od coolera ale to juz wykluczyłem. w tej chwili to sa objawy tak jak by odpioł czujnik tzn wkreca sie do 2000 max 3000tys obr i jak by nie wciskał gaz do podłogi to zadnej reakcji.raz na 100razy nagle złapie i jest ok.
: 14 sie 2011, 19:06
autor: MaKs10
A sprawdzałeś przepływke
?
: 14 sie 2011, 19:09
autor: synek220
tak tez jest ok :-(
[ Dodano: 2011-08-14, 23:22 ]
dodam jeszcze ze tuż po odpaleniu na parkingu w kreca sie normalnie na obroty ale przy ruszeniu juz jest problem z mocą i w kręceniem sie na obroty...w tedy nawet juz na postoju sie nie chce wkrecac na obroty pow. 2000,3000tys obr.
: 15 sie 2011, 00:51
autor: szeryfisch
turbina?
: 15 sie 2011, 08:44
autor: synek220
do turbo jeszcze nie doszedłem .lece pokolei i sprawdzam wszytko.jak macie jeszcze jakieś propozycjie co to może być to proszę o wiadomosc...pozdrawiam.
: 15 sie 2011, 09:41
autor: Arthur
vag + logi i wszystko jasne ;-)
sprawdz zawor gaszenia czy sie nie zamyka, oraz egr, ktory najlepiej zatkaj ;-)
: 15 sie 2011, 15:17
autor: synek220
mam vaga z programami tylko nie za bardzo umiem zrobic logow.jest gdzies jakaś instrukcjia lub opis jak to zrobić?
: 15 sie 2011, 17:35
autor: Arthur
widze ze z krk jestes ;-) zadzwon to Ci pomoge 502512543
: 15 sie 2011, 17:48
autor: synek220
mam jeszcze jedno pytanko...czy problemem moze byc malutka dziurka w róze przy czyjniku cisnienia map sensor i żeby czyjnik nie załanczał turbo???taka informacjie mam od mechanika ale cos mi sie wydaje ze to mało prawdopodobne poniewaz nie kopci wogule na czorno...lutro to sprawde jeszcez raz to napewno sie skontakuje z Tobą Arthur..Wielkie dzieki.Pozdrawiam :lol:
: 16 sie 2011, 00:44
autor: MaKs10
Usłyszał byś takie dziwne syczenie
u mnie lekko kopciłooo + "nitro"
"syczenie" i auto stoi w miejscu
: 21 sie 2011, 18:27
autor: synek220
Witam byłem u doktorka typowo od TDI i stwierdił ze to cos zwiazane z zaworem lub czujnikiem od turbo.wszytko bede wiedział jutro po odebraniu autka od doktorka...jaki finał i co konrketnie było powodem napisze jutro.Pozdrawiam. :lol:
[ Dodano: 2011-08-22, 18:21 ]
Witam ponownie...autko zrbione i odebrane od doktorka.od czego tu zaczać.głownym powodem braku mocy był zawor przy turbinie ktory sie otwiera i daje cisnienie.w nim jest membrama ktora była pęknieta i sie nie otwierała,jak sie to nazywa fachowo to nie mam pojecia.znajduje sie to przy samej turbinie w kształcie okragłego dzwonka.druga sprawa osobiscie nie jestem długim posiadaczem tego autka i co mojemu zdziwieniu ludzie potrafią mnie z szokowac.poprzedni własciciel całkowicie z demontował filtr paliwa....dziwie sie ze pompa nie padła...poprsostu zgroza jak mozna tak zrobic.najwazniejsze ze finał wszystkiego pozytywny.pozdrawiam i dzieki wsztkim za pomoc. :-D
: 23 sie 2011, 23:26
autor: wolek
o ile dobrze wyczytałem to mowa tu o gruszce podcisnienia.
: 31 sie 2011, 22:27
autor: synek220
tak dokładnie kolego a co jeszcze dodadkowo doszedł czyjnik pedału hamulca ktory odcinał moc raz na jakis czas.ale juz jest wszystko ok...pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-08-31, 22:29 ]
Arthur, witam Cię Arthur.jesli jest mozliwoś to chciabym sie spotkac i pogadac np jutro.pzdr.....daj znac ....nr tel.697957828.Grzesiek...synek220