Strona 1 z 2

[D2 01 3.3TDI ] Kopci jak dodaje gazu

: 31 paź 2009, 18:16
autor: gebers
jak wciskam gaz szybko do konca to kopci dosyc mocno co to moze byc. czy siadaja wtryski czy bierze olej

: 31 paź 2009, 19:55
autor: kuczlaw
gebers pisze:czy bierze olej
To nie wiesz czy bierze ?
gebers pisze:ak wciskam gaz szybko do konca to kopci dosyc mocno
Masz klekota bez DPF to co się dziwisz....

: 31 paź 2009, 20:53
autor: gebers
oleju właśnie nie bierze tylko leci czarny dym jak jej fest depne a silnik cyka pieknie zastanawiam sie czy nie leje którys z wtrysków

: 01 lis 2009, 19:50
autor: Pers
Jeśli wali na czarno to wtryskiwacze. Czasem tez jest tak jak ma sie uszkodzona gume co dochodzi do turbo ale w tedy jest specificzny świst...
Wiesz jęsli walniesz w pedał gazy na mxa to zecz w zasadzie normalna ze przez sekunde puści czarny suchy dymek. Gorzej jak wali cay czas w tedy raczej wtryski. A może troszke zmniejszyc dawkowanei na pomie ale z tym idzie chyba mniej mocy

: 01 lis 2009, 19:59
autor: gebers
popatrze na węże jak bede zmieniał rozrząd to bede miał czas a tylko kopci własnie jak dostanie buta i dojdzie do swoich obrotów i wtedy jest git

: 02 lis 2009, 20:30
autor: Radek
Ja miałem ten sam problem,najlepiej pod vaga podpiąc i wtedy możesz gdybać,bo tak to przyczyn może być dużo.Ja wymieniłem koncówki wtrysków koszt 2000zl i nic nie dało,potem przepływomierze i tez nic lepiej,potem turbiny koszt ze głowa boli,i tez nic,w koncu zaczoł mi słabnąc,w tryb awaryjny wchodzic,myslałem że go na złom zawioze :evil:
i wczoraj odłonczyłem EGR-Y i jak ręką odjoł,moc powruciła,z tyłu nie widac chmury dymu.
Powod jest taki,że przewody te małe gumowe kture idą do EGR są połaczone z zaworami turbin i jesli jest nie szczelnasc, a umnie była w egr membrana puszczała to nie otwierało mi turbiny i sie dławił kopcił.Ale teraz to juz jest ok,tylko ile mnie to nerwow i kasy kosztowało.
:-/

: 03 lis 2009, 21:06
autor: gebers
ale u mnie chodzi jak burza tylko jak jej depne to kopci a żeby dostać się do egr -ów to jest chyba troche roboty.

: 04 lis 2009, 08:16
autor: Radek
egr-y masz na wieszchu,problemu nie ma.A grzebałes cos przy przepływomierzach?od kiedy zaczoł ci kopcic?jak jedziesz spokojnie to tez kopci?czy tylko jak przycisnies?

: 04 lis 2009, 10:46
autor: gebers
jak jade spokojnie to nic tylko jak przyspieszam to kopci a nic jeszcze nie grzebalem bo ja miecha temu kupilem ´z niemiec

: 04 lis 2009, 11:31
autor: Radek
A masz gdzie i czym pogrzebac?Bys sobie odkrecil dolot od filtra,ale to musisz miec klucze inbusowe,i tam miedzy grodzią a silnikiem są dwa przepływomierze,które sa połoczone z gumowymi wężami,tylko tam strasznie ciężko cokolwiek zobaczyć bo mało miejsca,musisz sobie lampą poswiecic,ja dałem rade i może te gumy gdzieś ciągną lewe powietrze,albo przepływomierze nie są dobrze wcisniete.

P.S to jest napewno czarny dym??

: 13 lis 2009, 17:58
autor: gebers
jest pewien na milion ze to czarny dym

: 13 lis 2009, 21:21
autor: paulo79
prawdopodobnie pompowtryski. Sprawdz jescze kąt wtrysku jaki ma na vaginie.

: 14 lis 2009, 13:28
autor: pablos249
3.3 tdi jest na common rail nie na pompowtryskiwaczach, w moim przypadku autko dymiło przez przepływki. Słyszałem również że może mieć na to wpływ zawór recyrkulacji spalin i nie którzy wstawiają tam zaślepki, np w moim autku, podczas wymiany wałków zauważyłem że obydwa te zawory są zaślepione, zaślepki zdjąłem i różnicy nie widać ( poza czystością spalić zapewne).

: 14 lis 2009, 13:50
autor: paulo79
fakt. Wiec moze byc to wina wtryskow badz wysokocisnieniowej pompy wtryskowej.Mysle jednak ze w tym silniku nic nie powinno sie dziac. Jesli nie bierze oleju w sporych ilosciach i ladnie odpala to ja bym nie szukal dziury w calym a to ze pusci malego dymka jak depniesz to nie powod do zmartwien,trzeba pamietac ze to diesel,rechot,klekot itd. Dla pewnosci podepnij sie pod vagine,posprawdzaj bledy i poszczegolne bloki a wtedy sprawa bedzie jasna.

: 14 lis 2009, 17:27
autor: gebers
podepne sie w poniedziałek pod kts-a i napisze co i jak ale audik tez pali jak ta lala pozdrawiam