Strona 1 z 1
[D2 98 2.5TDI
] błedy 01268
: 26 wrz 2012, 20:28
autor: pawcio
cześć mam taki problem wyskakują mi takie błędy ten pierwszy to wywala raz na jakiś czas tzn. jak zgrzeje silnik na maxa gasze go i próbuje odpalić to długo kreci żeby odpalił ale czasami jest tak że normalnie odpali dodam że pompa była regenerowana jakiś rok temu
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-00 - Implausible Signal
: 26 wrz 2012, 20:55
autor: labas
1268 - - - - - 04F4 Nastawnik dawki (N146)
553 - - - - - 0229 Przepływomierz masowy powietrza MAF (G70) lub VAF (kod alternatywny
: 26 wrz 2012, 21:03
autor: pawcio
to wychodzi na to że nastawnik się sypie
[ Dodano: 2012-09-26, 22:03 ]
może ktoś z kolegów jeszcze się wypowie jakieś pomysły
dodam że to się dzieje przy ostrej jeździe a jeżdżąc normalnie po mieście silnik nagrzany na ful 90C i odpala normalnie, brak błędów
a mogło tak się dziać przy uszkodzonym czujniku płynu (fakt taki że błędów nie było) ale po wymianie go praca silnika się zmieniła
: 26 wrz 2012, 23:36
autor: szeryfisch
moze wymien przeplywke, bo dawka paliwa zalezy tez od ilosci powietrza..
: 28 wrz 2012, 20:43
autor: k44761
Pewnie tranzystorek w pompie VP44 zamontowany nie taki podczas tej regeneracji

: 28 wrz 2012, 23:47
autor: szeryfisch
no wlasnie, ile dales za regeneracje pompy?
: 30 wrz 2012, 14:58
autor: pawcio
Witam za regenerację pompy dałem 2500 pln i dosłownie po pół roku już wysyłałem na reklamacje z tym właśnie problemem to odpowiedź była taka że to z powodu benzyny w paliwie a robiłem ją w nadarzynie koło warszawki u pana Bogdana Podkowińskiego znany pan
: 01 paź 2012, 16:11
autor: szeryfisch
a skad benzyna w paliwie? Udalo Ci sie zatankowac?
: 01 paź 2012, 19:08
autor: pawcio
Myślałem że jak naleje na cały zbiornik koło 3lit to nie zamarznie w zimie lałem inne specyfiki i nic nie działa i tak ona w zbiorniku