To mój pierwszy post tutaj, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem A8, lecz trapią ją jeszcze drobne usterki :-(
Mam uszkodzony zawór na pompie CR N290, auto w trybie awaryjnym i same problemy. Jak się okazało obecnie w samochodzie zamontowany jest zawór od jakiegoś Renault a oryginalnego nie posiadam...
W związku z tym wielka prośba, czy mógłby mi ktoś podać numer oryginalnego zaworu ? Jego symbol abym mógł go odszukać, bo nie chcę celować na ślepo. Ewentualnie jakiś sklep gdzie mógłbym ten zawór kupić ?
Proszę o jak najszybszą pomoc, bo auto unieruchomione, pompa wyjęta, a ja nie mam czym jeździć :-(
: 29 sty 2013, 10:02
autor: Gość
W ASO na pewno sie dowiesz numerów i ceny...
: 29 sty 2013, 10:10
autor: Patry
Dzwoniłem, zawór występuje... razem z pompą CR :mrgreen:
nie można go kupić osobno :roll:
: 29 sty 2013, 10:23
autor: krzychu22.p1i
O tą pompę chodzi?
: 29 sty 2013, 11:11
autor: Patry
tak to wygląda, czujnik ma numer 28 ?
tutaj zaznaczyłem o który czujnik chodzi :
: 29 sty 2013, 12:16
autor: krzychu22.p1i
Nom nr 28 - zawór elektromagnetyczny. On jest tylko w zestawie z pompą.
Pompy:
057 130 775 E 6713zł
057 130 851 DX 4828zł
Te ceny to są z 22% vatem i ciekawe czy tyle kosztują. Podawali Ci cenę nowej?
Na intercarsie jest zaworek boscha 0 260 120 025 ale czy on podpasi, tego nie wiem. Jakie miałeś objawy, odczytałeś błędy Vagiem?
: 29 sty 2013, 13:00
autor: Patry
W ASO zaśpiewali mi że okolice 5.000PLN za pompę z zaworem...
VAG pokazał błąd :
17707.P1299 Zawór dozujący paliwo niesprawność obwodu prądowego-N290
Dzięki za numer z carsu, ale niestety nie pasi. On jest jakiś wciskany a ja potrzebuję przykręcany na 3 śrubki :-?
Znalazłem jeszcze całą pompę z zaworem za 500PLN :roll:
: 29 sty 2013, 13:39
autor: krzychu22.p1i
Jeśli masz wybebeszony ten zaworek to zrób fotkę i wrzuć. Jeśli masz na nim numer z renówki to wrzuć, może coś się znajdzie.
: 30 sty 2013, 08:10
autor: Patry
Na obecnym zaworze nie ma oznaczeń, jest tylko Bosch i made in Germany :roll:
: 30 sty 2013, 15:09
autor: Patry
Temat ogarnięty, założyłem zawór od Mercedesa 320CDI, silnik rzędowy, okolice 2001r.
Zawór pasuje idealnie wymiarami i jest produkcji Boscha, jedynie wtyk do poprawki ale to kosmetyka.
Niestety nie posiadał na sobie żadnych numerów, no bo jakżeby inaczej
Ale wszystko śmiga pięknie :-D
: 30 sty 2013, 15:24
autor: krzychu22.p1i
No i gitarka. Jaki zysk miałby serwis skoro zamiast sprzedać całą pompę za 5 lub 7tys wymieniłby sam zaworek za przykładowo 50zł :-P Domyślam się, że zaworek gdzieś u siebie na okolicy dopasowałeś po wyglądzie. Zaworek nowy czy używany?
: 31 sty 2013, 00:53
autor: Patry
Sądzę że nikt o zdrowych zmysłach nie kupi pompy za 5-7k jak cały silnik można wyrwać spokojnie za taką kasę, a całe auto czasem się kupi za dychę :mrgreen:
Zaworek po całym dniu poszukiwań i telefonowania do serwisów, sklepów itd. znalazłe u znajomego w szklarni pośród jego silników, używany, wizualnie identyczny jak fabryczny Audi, tylko z logo MB.
Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać ? ;-)
Z tego co się orientowałem to nowy Boscha kosztuje okolice 500PLN, a ten dostałem "za flaszkę" :-)
: 02 gru 2018, 20:23
autor: Beretti
Patry pisze:Temat ogarnięty, założyłem zawór od Mercedesa 320CDI, silnik rzędowy, okolice 2001r.
Zawór pasuje idealnie wymiarami i jest produkcji Boscha, jedynie wtyk do poprawki ale to kosmetyka.
Niestety nie posiadał na sobie żadnych numerów, no bo jakżeby inaczej
Ale wszystko śmiga pięknie :-D
Odgrzeje trochę temat bo mam potrzebę takiego regulatora / zaworu.
W Inter Cars pojawiło się ze 20 różnych pasujących mocowaniem i wyglądem , ale nie ma informacji który by pasował do pompy ? , sami zobaczcie :
Poszukuje : 0928400512 BOSCH , to jest ten zawór , może ktoś ma dojście do producenta ? bo zamówić go jest niezmiernie trudno ...............
Można zamówić tutaj :