Strona 1 z 2

[D2 02 3.3TDI ] Silnik gaśnie - tryb awaryjny

: 26 kwie 2013, 08:22
autor: welacz
Witam, jestem posiadaczem audi d2 z silnikiem 3.3 Tdi.
Mam taki problem że gdy wcisnę nagle pedał gazu, autko zacznie przyspieszać po czym silnik wejdzie w tryb awaryjny i zgaśnie. Przy normalnym naciskaniu pedału gazu, autko jedzie bez zarzutu. Odpala również bez problemu. Vag wskazał na błąd 17428 więc wziąłem się za wymianę filtra paliwa. Po jego wymianie autko wpada w tryb awaryjny jak wyżej opisałem z tym że już nie za każdym razem.
Autko sprawdzało kilku mechaników i większość wskazało na zawór wysokiego ciśnienia n276 więc kupiłem nowy boscha. Po jego wymianie nic się nie zmieniło. Proszę o pomoc bo mam a8 a jeżdżę jak 90 konnym dieslem bo nie mogę mocno nacisnąć "gazu".

: 26 kwie 2013, 08:39
autor: labas
17428 P1020 4414 Ciśnienie paliwa - przekroczony limit - przewody, czujnik, zawór,wysokie tłoczenie

Pozostało sprawdzić przewody i czujnik.

: 26 kwie 2013, 08:55
autor: welacz
przewody elektryczne czy paliwowe? który czujnik?

: 26 kwie 2013, 10:46
autor: Simone331
Kolego welacz, pisanie na forum rozpocznij od działu powitań.

Jeżeli tego nie dopełnisz Twoje posty/tematy będą znikać bez ostrzeżenia.

Pozdrawiam
Simone331

: 26 kwie 2013, 17:49
autor: welacz
czy ktoś jest w stanie mi pomóc? :-(

: 26 kwie 2013, 18:15
autor: labas
W drugim poście masz napisane na jakiej linii trzeba szukać, jedną (przyczynę) wyeliminowałeś.

: 26 kwie 2013, 19:47
autor: welacz
zgadza się, lecz przewody mogą być elektryczne jak i paliwowe. A czujników w układzie paliwowym jest więcej niż jeden więc nie mam pojęcia od czego zacząć aby się w "darmowe" koszty nie pchać

: 27 kwie 2013, 16:11
autor: k44761
Nie słuchaj tych głupot. Podjedź do mechanika, który chociaż trochę ogarnia temat diesli i poproś o zrobienie próby przelewowej. Niech podłączy menzurki do przelewów, zanotuj wartości po powiedzmy minucie a o wynikach poinformuj na forum.

: 27 kwie 2013, 16:36
autor: welacz
Test przelewowy wykonałem jeszcze przed wymianą czujnika n275 w Mlecznej w diesel serwisie i wg nich a są to moi znajomi wszystko jest w porządku choć próba przelewowa nie odzwierciedli w 100 % sprawności wtryskiwaczy ponieważ pod obciążeniem mogą się one inaczej zachowywać

: 27 kwie 2013, 22:34
autor: otto
Jak chcesz sprawdzić wtryskiwacze, to tylko vas.... :lol:

: 28 kwie 2013, 20:23
autor: welacz
jakby mnie było stać na naprawy i diagnostyki w serwisie to bym na forum o problemie
nie napisał. . a czy przeplywomierze mogły by mieć wpływ na to i podawać błędną informacje dla jednostki sterujacej która z kolei wykrywalaby błąd innego urządzenia?

: 29 kwie 2013, 12:35
autor: otto
Kolego ja nie jestem autoryzowanym serwisem a mam vasa ;-) Może, źle szukasz? Miałem cdif-a, gutmanna, vcds i to wszystko można o kant d*py potłuc. Podłącz pod vasa i będziesz wiedział co jest grane ;-)

: 29 kwie 2013, 21:21
autor: welacz
mam viste i nie chce mi działać.. ;/

: 10 cze 2013, 20:24
autor: endrius233
Trzeba sprawdzić manometrem ciśnienie, po stronie wysokiego ciśnienia.
Czy masz jakieś problemy z porannym odpaleniem.

: 10 cze 2013, 21:43
autor: welacz
problem rozwiązany dwa tygodnie temu
wtryski waliły na przelew pięciokrotne dawki
regeneracja wtrysków 230 zł sztuka
audiola zasuwa jak szalona i mniej pali
dziękuję wszystkim za jakąkolwiek pomoc