Strona 1 z 1

[D2 00 3.3TDI ] Brak mocy i kopci na czarno

: 24 gru 2009, 15:34
autor: jano28
3.3 tdi brak mocy i kopci na czarno, po wymianie razrządu mam takie objawy w mojej a8 i najgorsze to ze wszystko sprawne żadnych błędów na kompie.

: 24 gru 2009, 15:39
autor: Paoo
Witam.Mój znajomy borykał się z podobnym problemem tyle tylko że on nie wymieniał rozrządu.Ale też brakowało mocy.Po wizycie w dość dobrym warsztacie okazało się że turbina "wyciągnęła nogi" a komputer nie pokazał żadnego błędu.Choć do tego błędu to moim zdaniem oprogramowanie było bez aktualizacji.Pozdro i powodzonka w rozwiązaniu problemu.

: 25 gru 2009, 22:53
autor: Pers
Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzony wąż łączący Turbine lub roszczelniny cooler... musi byc gdzies nieszczelność ukłądu Doładowania. Wtedy silnik jest rozprężony i takie czary sie robia. Gdy turbo umiera dym idzie niebieski tzn pali olej.

: 26 gru 2009, 09:35
autor: przemoR888
jak jest wąż pęknięty lub ineszczelny intercooler to silnik jest niedoładowany a nie rozprężony :) rozprężony może być jak mu grubsze uszczelki pod głowicami założysz:)

: 26 gru 2009, 10:48
autor: jano28
panowie w poniedzielek bedą sprawdzać rozrząd czy cos się czasem nie przestawiło ale ja w to nie wieże ale zobaczymy dam znć co i jak

: 26 gru 2009, 10:51
autor: przemoR888
Podepnij vaga lub kts jeżeli niema błędów to badaj podczas jazdy wartości wymagane i wartości zmierzone ciśnienia doładowania i przepływki. to podstawowa diagnoza w takim przypadku. kiedy wymieniałeś filtr powietrza?

: 26 gru 2009, 15:47
autor: jano28
Filtry wszystkie powymieniane łącznie z olejami w silniku i skrzyni . Przed wymianą zozrządu audi śmigało jak należy

: 26 gru 2009, 18:52
autor: Radek
może to podciśnienie,zawór nie otwiera i turbina nie załancza.

: 05 sty 2010, 21:17
autor: jano28
Tak jak kolega Radek napisał zawór podcisnienia padł, zostało tylko kopcenie ale to egr czekam na nowy i będzie jazda.

: 06 sty 2010, 15:36
autor: Radek
Jak masz walnięty EGR to może ci też pokazywać ze masz zawór podciśnienia walnięty,a wcale tak nie musi być,może być sprawny.Ale to idzie prosto zbadać.Byłeś podłączony pod Vagiem?Wiesz chodzi o to,żeby nie potrzebnie wyrzucać pieniądze na zawór podciśnienia.Ja u siebie odłączyłem całkowicie EGR-y i mam spokój z kopceniem,nawet jak bedziesz miał sprawne egr-y to i tak zawsze ci przy kopci,a tak mam spalanie czystego powietrza a nie spalinami go mulić.

: 07 sty 2010, 18:12
autor: jano28
egr miałem walnięty bo go wykręcilem i widzialem ze nie otwiera do końca i przepuszcza , jak odłączyłem fakt nie kopcił ale nie chodził jak powinien takie miałem odczucie.
A zawory podcisnienia wymienilem 3 sztuki te z szarymi główkami 2 na dole od turbin i 1 po stronie kierowcy i teraz naprawde autko zbiera sie ładnie i zero dymka