Strona 1 z 2
[D2 98 2.5TDI
] Tryb awaryjny skrzyni
: 29 gru 2009, 12:52
autor: pawełnaudia8
witam wszystkich mam problem ze swoja audi. auto na postoju normalnie wkreca sie na obroty ale gdy zapne jakis bieg skrzynia wchodzi w tryb awaryjny i do 100 idzie jak woł. z gory dzieki za pomoc
[ Dodano: 2009-12-29, 12:56 ]
na kompie wyskakuje jakis błod p-1857
: 29 gru 2009, 15:37
autor: tx-didi
najprawdopodobniej sprawdziles tylko bledy w skrzyni, natomiast to co napisales pochodzi z silnika....
sprawdz bledy w silniku (tylko podaj pelne informacje o bledach)
: 30 gru 2009, 00:01
autor: Klimass1
witam. sprawdz bledy silnika bo jesli cos z silnikiem nie tak to skrzynia wchodziw tryb awaryjny.
: 30 gru 2009, 06:39
autor: pioter
Witam. Znajomy miał to samo ( co prawda w passacie ale 2.5 tdi skrzynia tip.) okazało się że walnięty był przepływomierz , spróbuj podmienić na chwile i zobacz co wtedy będzie.
: 11 sty 2010, 01:04
autor: radek5000
witam wszystkich podepne sie do tematu mam takie samo auto i podobny problem silnik nie wkreca sie na obroty i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny w silniku jest blad 550 kontrola poczatku wtrysku a w skrzyni blad 18265 dodam ze jak juz wkrece ja powyzej 3000 obr/min to przez chwile jest ok i blad daje sie wykasowac ale zaraz wchodzi w ten sam stan czy jest mozliwe ze pompa sie zapowietrzyla , bo kiedy to zaczelo sie dziac to mialem praktycznie pusty zbiornik prosze o pomoc
: 11 sty 2010, 13:46
autor: przemoR888
gdybyś miał mało paliwa to powinien być błąd z czujnika braku paliwa. auto wtedy przerywa żebyś jechał zatankować. Jeżeli błąd z zapłony to albo sypnoł się zawór w pompie albo przsówka w środku się zaciera i nie reguluje zapłonu na większych obrotach
: 11 sty 2010, 15:53
autor: radek5000
dzis jak ja odpalam to odrazu po odpaleniu jest wszystko ok tak prez 30 sek. jak trzymam ja na obrotach tak okolo 2000 obr/min to jest dobrze a po chwili spadaja lekko obroty i slychac ze turbina wjecej powietrza pompoje i po tym juz wkreca sie tylko do 3000
[ Dodano: 2010-01-11, 15:57 ]
a co do twojej diagnozy to tez tak mysle tylko slyszalem o wjelu takich przypadkach gdzie byly podobne objawy pompjarze kasowali a to jakies glupstwo bylo dzieki za pomoc i powjedz mi czy da sie to jakos sprawdzic bez pompjarza
: 11 sty 2010, 17:42
autor: Klimass1
jeśli w silniku wywala błąd 550 z początkiem wtrysku to pompa pada.... i jeśli w skrzyni jest błąd 18265 i nie ma do niego opisu to jest on wyrzucany przez silnik. Wszystko spowodowane jest przycieraniem się tłoka w pompie. Temat wielokrotnie przerabiałem. I jak nie wkręca się dobrze na obroty to też od pompy może być. I rano mogą występować problemy z odpalaniem i auto może nie mieć mocy i kopcić
Jak rozwiążesz problem napisz czy miałem racje. Bo jestem pewien na 99% że to pompa.
pozdro
: 11 sty 2010, 19:49
autor: radek5000
pewnie masz racje tez mysle ze to pompa znalazlem speca ktory regeneroje takie pompy i chce 1000zl z moja na wymjane i rok gwarancji czy to dobra cena? czytalem troche o tym i kazdy opisuje tak jak u mnie tylko ze u innych objawy pokazywaly sie powoli i sie poglebjaly i na cieplym silniku bylo ok a u mnie odpalilem wczoraj wjeczorem po tygodniu nieodpalania i odrazu ta sie dzialo i jeszcze jedno auto odpala dobrze na zimnym i na cieplym i nie kopci tylko sie nie wkreca. :-(
: 11 sty 2010, 20:13
autor: przemoR888
normalnie regeneracja w boschu kosztuje ok 2200zł. w wymienione masz praktycznie wszystko. jeżeli korpus masz poprzycierany to też. i gwarancja też jest na rok czasu. cena jest jak widzisz dobra, i teraz pytanie. Na co jest ta gwarancja?? jeżeli na sam tłoczek że sie nie zatrze czy zawór regulacji nie padnie jeżeli tłoczek jest oki. czy ogólnie pompa klęka (np. sterownik) to naprawia?
: 11 sty 2010, 20:14
autor: Klimass1
z czasem problem się pogłębi kolego. będzie ciężko palić

cena dobra

ja ostatnio za 1400 regenerowałem
[ Dodano: 2010-01-11, 20:16 ]
w mojej cenie był tłoczek i sterownik naprawa

: 11 sty 2010, 20:43
autor: daro72
U mnie w innym samochodzie jak pompa padała to właśnie nie wkręcał się na obroty.
A jeśli chodzi o palenie przy zimnym to jeśli masz dobre sprężanie na cylindrach to na wolnych obrotach zawsze zapali. Bo w silnikach wysokoprężnych właśnie to sprężanie
jest najważniejsze. U mnie palił nawet przy -28 stopniach mrozu a rozpędzał się maksymalnie do 50/60 km/godz. Może to nie audi ale to też disel. W tej chwili jest trochę mrozu i ropa jest gęściejsza i pompa nie podaje odpowiedniego ciśnienia i wtryski nie rozpylają mieszanki. Po prostu jeśli pali ci dobrze a nie jedzie to jest coś ciśnieniem.
U mnie też nie kopcił.
: 11 sty 2010, 20:48
autor: radek5000
powjem wam koledzy ze mam juz dosc tego auta nie pozbylem sie jeszcze problemu ze skrzynia a tu nastepny problem masakra :evil:
: 11 sty 2010, 20:56
autor: przemoR888
jak będziesz miał źle ustawiony zapłon to nawet przy +10 ci nie zapali :-) a wtryski rozpylają dawke paliwa a nie mieszanke :mrgreen:
: 11 sty 2010, 21:02
autor: radek5000
sluchajcie a jest jakas tansza wersja tej naprawy tak na sprzedaz naprzyklad zlozyc na uzywanych czesciach bez gwarancji znalazl bym gdzies takiego magika