[D3 04 4.0TDI ] Problem z silnikiem lub ukladem paliwowym
: 26 lut 2014, 12:00
witam,
chcialbym sie zwrocic z prosba o porade do wszystkich specjalistow a8-ek
problem wyglada nastepujaco:
kupilem samochod z uszkodzonym czujnikiem temperatury spalin, diagnoza komputerowa pokazala zwarcie czujnika do plusa, podczas jazdy (kickdown) powyzej 3 tys obrotow silnik (skrzynai) wchodzil w limp mode lub automatycznie sie wylacza, gwaltowne wyprzedzanie nie wchodzi w rachube,
po wymianie czujnika na ekranie komputera diagnostycznego pokazal sie blad P1063 – cisnienie paliwa ponizej granicy limitu
wymienilem wszystkie czujniki, filtr, wtryski, pompy w baku, sprawdzono caly uklad paliwowy
nie wymieniono pompy wysokiego cisnienia poniewaz pokazuje dobre wartosci podczas testu.
Problem pozostal, tryb awaryjny skrzyni lub wylaczenie silnika, musze sie zatrzymywac i uruchamiac go ponownie..... dramat
Jesli ma ktos jakies pomysly prosze o porade
pozdrawiam
chcialbym sie zwrocic z prosba o porade do wszystkich specjalistow a8-ek
problem wyglada nastepujaco:
kupilem samochod z uszkodzonym czujnikiem temperatury spalin, diagnoza komputerowa pokazala zwarcie czujnika do plusa, podczas jazdy (kickdown) powyzej 3 tys obrotow silnik (skrzynai) wchodzil w limp mode lub automatycznie sie wylacza, gwaltowne wyprzedzanie nie wchodzi w rachube,
po wymianie czujnika na ekranie komputera diagnostycznego pokazal sie blad P1063 – cisnienie paliwa ponizej granicy limitu
wymienilem wszystkie czujniki, filtr, wtryski, pompy w baku, sprawdzono caly uklad paliwowy
nie wymieniono pompy wysokiego cisnienia poniewaz pokazuje dobre wartosci podczas testu.
Problem pozostal, tryb awaryjny skrzyni lub wylaczenie silnika, musze sie zatrzymywac i uruchamiac go ponownie..... dramat
Jesli ma ktos jakies pomysly prosze o porade
pozdrawiam