Strona 1 z 2

[D3 04 4.0TDI ] Czy padł silnik?

: 01 lip 2014, 21:05
autor: kjan5
Witam.
Ostatnio zauważyłem że moja 8ka miała ciężko jechać powyżej 200km/h jak by nie miałą siły.Z miejsca było ok-zauważyłem to 2tys km temu.
Dzisiaj wariowało mi spalanie na kompie pokazywało róznie 10L do 50L.
Zatankowałem samochód na ''Bliskiej'' do pełna- nigdy nie schodze poniżej połowy zbiornika, ujechałem z 2km audi zaczeło szarpać ze 4 sekundy i zgasło na amen, w miedzy czasie zapaliła sie świeca żarowa-Obawiam sie że to wtryski,jak myślicie??
Jutro ją wioze do Piastowa do Zbigniew Myśliński.
Czy spalanie 10-11l na lokalnych drogach jazda 60-110km/h i obroty nie przekraczajace 2tys jest ok w tym motorku?

: 01 lip 2014, 21:33
autor: magicshow
Mąga być wtryski bądz pompa paliwa, ja osobiscie miałem regenrowane 3 wtryskiwacze bo były padnięta ale nic pod czas jazdy nie było odczuwalne, spalanie tez miałem w normie. u mnie pokazywało przy 90km/h 8-9 l

: 01 lip 2014, 21:36
autor: mdamian
kjan5, A błędy z czytałeś ?

: 01 lip 2014, 21:46
autor: Simone331
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku

Może głupie pytanie, ale zalałeś chociaż właściwe paliwo? <niegadam>

: 01 lip 2014, 22:29
autor: kjan5
No dopiero jutro jestem umówiony na kompa.
Tak,tak...sprawdzałem na fakturze <hihi>

Gdzie można oddać wtryski do regeneracji i jakie to są kwoty od sztuki?
Jak wczesniej miałem a6c6 i wtryski 3 były na wykonczeniu to pewnien spec chciał mi nowe zakładac bo mówił że tych sie nie regeneruje.

: 01 lip 2014, 23:17
autor: magicshow
u mnie wziął 400zł za sztuke, i sprawdzenie pozostałych 50zł od sztuki wiec sprawdz wszystkie.

Re: Czy padł silnik?

: 02 lip 2014, 15:03
autor: Endrju_b
kjan5 pisze:Witam.
Ostatnio zauważyłem że moja 8ka miała ciężko jechać powyżej 200km/h jak by nie miałą siły.Z miejsca było ok-zauważyłem to 2tys km temu.
Dzisiaj wariowało mi spalanie na kompie pokazywało róznie 10L do 50L.
Zatankowałem samochód na ''Bliskiej'' do pełna- nigdy nie schodze poniżej połowy zbiornika, ujechałem z 2km audi zaczeło szarpać ze 4 sekundy i zgasło na amen, w miedzy czasie zapaliła sie świeca żarowa-Obawiam sie że to wtryski,jak myślicie??
Jutro ją wioze do Piastowa do Zbigniew Myśliński.
Czy spalanie 10-11l na lokalnych drogach jazda 60-110km/h i obroty nie przekraczajace 2tys jest ok w tym motorku?

nalej dobrego paliwa (nie na Bliskiej , u Pana Zdzich ani Władzia) np. Statoil lub BP....to też może być przyczyna

: 02 lip 2014, 21:19
autor: beyer28
Jak byś kupił 4.2tdi to byś nie miał teraz takich problemów. A poza tym jak padnie Ci silnik to będziesz wiedział od razu ;)

patryk

: 09 lip 2014, 22:51
autor: Patryk1990
Czesc
Sluchaj teraz bo chce pomoc a nie cie naciagnac
Sciagaj pokrywy i patrz ktora glowica poleciala
zacznij od pokryw jezeli jedna
To super obejdzie sie bez wyciagania motoru
Krok po kroku ci napisz co zrobic
okresl ktora glowica
zdejmuj pokrywe stupki walkow
wyjmij wszystkie popychacze polamane i cale
Teraz ustaw rozrzad
pin w misce
Albo wzoruj sie na drugiej glowicy (pin z tylu )
Zakladaj walki i stupki
sprawdz kompresje
urzadzeniem podcusnieniowyn
na 98 % zawory cale
zrobilem w angli ok 100 moze wiecej tych motorow
jezeli zawory cale to do wymiany popychacze dzwigienki i tylny napinacz
napinacz 3 sruby tylna pokrywa 9
wrazie pytan moj nr 0044 07540886468
wtryski odpadaja
4.0 jest slaby powyzej 200 przy dodaniu gazu kopci na czarno

: 28 sie 2014, 17:32
autor: kjan5
Auto zdiagnozowane i jest rozbierane.
Lewe dźwigienki i popychacze poleciały.zerwał się łańcuch z lewej głowicy i wpadł do środka aż połamał obudowę rozrządu.
Po wyjęciu skrzyni jak się okaże że reszta ocalała to nowy rozrząd i remont głowicy będzie.

A jak nie to kupuje drugi silnik w którym i tak pewnie trzeba bedzie zmienić napinacze i łańcuchy??
A dużo jest zachodu z podłączeniem 4.2tdi?? wymieniał ktoś?
Choć ten Pan ( myśliński z piastowa ) widziałem jak wymieniał 4.2tdi bo tam też zerwał się łańcuch i aż stopiło panewki bo smarowania nie było.


PS: Panowie bez obrazy ale już nigdy AUDI !!!!chyba ze nowe <hmm>
to moje drugie, wcześniej było 3.0 TDI w A6 C6 i tez jak nie rozrząd to klapy,jak nie klapy to potem wtryski! i tak ciągle coś.

: 28 sie 2014, 17:55
autor: krzychu22.p1i
Gdybyś kupił 4.2 w benzynie to nie wylewał byś tu swoich rozczarowań.. Na forum jest długa lista lektury problemów trapiąca silniki 3.0 i 4.0 tdi... A tak to teraz siąść, kasę drukować i ;(

: 28 sie 2014, 19:08
autor: majkaistefan
Witam!
kjan5 pisze:Panowie bez obrazy ale już nigdy AUDI !!!!chyba ze nowe
-

To co jest teraz to wynik zaniedban ktore sie nawarstwily po poprzednikach.Nastepnym razem kup zadbane auto a bedziesz sie jeszcze dlugo cieszyl.Staraj sie unikac diesli bo tam "drobny" remont jest w cenie calego silnika benzynowego.

Stefan.

: 28 sie 2014, 21:11
autor: pytlar
jak samochd miał milion km przebiegu i olej zmieniany co 30tys to nie ma co sie dziwić :P
nie wieże, że nic nie było słychac z silnika, że coś z nim nie tak...

: 28 sie 2014, 23:02
autor: kjan5
samochód ma potwierdzony w ASO przebieg 229tys km. i do ostatniej chwili ładnie pracował. Po prostu podczas jazdy zgasł.
Bo a6 3.0tdi przy odpalaniu dawała dźwiękowe oznaki żeby prrzejrze rozrząd a ten tak z niena cka <tjaa>
A miałem nim jechac na wakacje do włoch za kilka dni <niegadam>

: 29 sie 2014, 12:11
autor: pytlar
no to się ciesz, że na miejscu a nie we Włoszech... laweta ładnie by kosztowała <jezu>