Strona 1 z 1

[D3 06 4.2TDI ] Silnik nierówno pracuje i cyka

: 02 sty 2015, 12:12
autor: mariusz0990
Witam, Panowie silnik w mojej a8 4.2 tdi zaczal nierowno chodzic i cykac...mial ktos takie objawy ?

: 02 sty 2015, 20:43
autor: rafalr93
Gdybyś nagrał filmik , myślę że koledzy po fachu prędzej by rozpoznali problem , tak to wróżenie z fusów .

: 05 sty 2015, 23:41
autor: KrzysiekR
Może uszczelka pod którymś wtryskiem. Podłącz VCDS.

: 21 sty 2015, 21:22
autor: magicshow
Witam Cię miałem podobne objawy ale silnik 4.0 cykanie było przez zawory cos było z rozrządem dziwna sprawa bo po wyjęciu silnika głorne napinacze były mocno rozpięte a łańcuch wyciągnięty po rozgrzaniu silnika tez cykał czy to było coś w tym rodzaju? trzeba było ściągać głowice i remont. potem powstał nowy problem po wymianie oleju tzn popychacze stanęły na jednym z zaworów silnik chodził nie równo i rzucało nim. może nie mam racji niech któś mnie poprawi jak się myle

: 21 sty 2015, 21:38
autor: drago_o
Zacznijmy od poczatku.

Sprawdź wtryski(derontaz) jak nie dasz rady któregoś wyjąć to juz masz problem rozwiązany(poszukaj tez nagaru na głowicy, pomiędzy wylotami kolektora wydechowego), uszczelki do wymiany (10zł na wtrysk). Najtańsza możliwość. Koniecznie przy każdym wyjetym wtrysku wymienić uszczelke i oring. ( u mnie to rozwiązało problem cykania) . oczywiście wtrysk który miał walnieta uszczelke do sprawdzenia i regeneracji (od 200 do 500zł mniej więcej ).

Druga opcja sprawdź kolektory wydechowe, poszukaj nagaru na nich. Kolektor to okolo 200 zł za używkę. Pracy ogrom aby wymontowac, ja przy pomocy teścia mechanika dwa dni na kanale to wymontowywalem bo nie ma dostepu.

Dopiero na koniec idź w najdroższe czyli uszczelki pod głowica i remonty czy wyjmowanie silnika.

Pozdrawiam ;)

: 24 sty 2015, 12:23
autor: panton
w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji

jakie wartości wtryskiwaczy

: 10 gru 2015, 21:08
autor: wafelo
Jakie powinny być wartości w blokach pomiarowych (VCDS) wtryskiwaczy w silniku 4.2 Tdi ?

Mam od 0,2 do 0,75

: 10 gru 2015, 21:19
autor: st@rost
panton pisze:w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji
Sa firmy ktore je regeneruja.

: 10 gru 2015, 23:46
autor: drago_o
No mniejsza o regenerację. Ale psykanie albo z kolektora albo z pod wtrysku ;P

: 11 gru 2015, 08:13
autor: rafalr93
Tak z ciekawości zapytam , przy jakim przebiegu te cykania i problemy są ? Jeśli to 100 % pewny przebieg .

: 11 gru 2015, 14:42
autor: drago_o
U mnie 400tys.(niecale) I problemem byładnie przerwany oring pod wtryskiem.

: 12 gru 2015, 10:34
autor: PABLO200
st@rost pisze:
panton pisze:w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji
Sa firmy ktore je regeneruja.
Bzdura i ściema

: 12 gru 2015, 10:35
autor: PABLO200
panton pisze:w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji

4.2 TDI vs 4.0 TDI to przepaść technologiczna jeżeli chodzi o wtryskiwacze