Strona 1 z 1
[D3 03 3.0TDI
] wyciek oleju
: 20 sie 2015, 21:37
autor: pepi
witam wie ktoś może po co są gumki na wtryskiwaczach /???????????
i na którym rowku ??
Bo po wymianie wtrysków leci olej kolektorem i może bez te gumki
: 20 sie 2015, 21:47
autor: danishow
Gumki są po to by się żaden kurz czy tam woda przy podstawie wtrysku nie zbierała. Jedyny uszczelniacz wtrysku to ta miedziana podkładka.
To, że leci teraz olej to czysty przypadek albo coś poszło nie tak przy wymianie
Skąd dokładnie leci?
: 20 sie 2015, 22:17
autor: pepi
kolektorami wydechowymi
: 20 sie 2015, 22:36
autor: danishow
A jak to zauważyłeś, pluje olejem z wydechu czy odkręcałeś katy?
: 21 sie 2015, 06:49
autor: pepi
nie pluje tylko wycieka kolektorem wydechowym wiem że to dziwne jest ale zbiegło się to z wymianą wtrysków troszkę dostęp jest kijowy początkowo uszczelki dekli obstawiałem potem uszczelkę głowicy
Ale widać że leci po śrubach od kolektora i to w sporych ilościach bo tam oprócz kolektorów nic nie ma .
Turbo nie ma luzów
: 21 sie 2015, 12:58
autor: danishow
A moze to ropa zmieszana z nagarem a nie olej, w takim przypadku zapewne cos z wtryskami nie tak ...zle ustawione/zregenerowane ?!
: 21 sie 2015, 15:24
autor: Bugalon
Pepi weź jeszcze dobrze sie przyjrzyj. U mnie na srubach kolektorów byl olej a na kolektorze ani grama. A bylo tak ze jak olej z glowicy zaciekal to z kolektora odparowywal (bo gorący) a na srubie zostawal i mialem takie wrazenie jak by spod kolektora kapalo a walilo z uszczelek pod glowicami .....
: 21 sie 2015, 21:33
autor: pepi
więc tak to auto ma nowe wtryski rozrusznik alternator
bo notorycznie były problemy z rozruchem rozrusznik kręcił tak jakby skokami
to auto mojego kolegi on mieszka i ma firmę w niemcowni a tu tylko wpada na parę tygodni ale jak jest tu to zawsze coś się wysra
Akumulatorów to ze 4 sztuki zmienił bez te 2 lata
Nawet wstawił do serwisu tam i pobrali 1100 i niby zrobione
i jak się nagrzał to ledwo co kręcił kiedyś twierdzili że wtryski leją i dlatego na ciepłym tak pali .
Mam już dość powoli tego auta palenie zrobiłem za 7 pln bo był oberwany kabel masowy i jak auto się nagrzewało to kręciło skokami ma im zawieść i dać ten kabelek który nawet jeden jołop od dołu sprawdzał czy jest oberwany bo była koszulka taśmą zakręcona i darte było papierem a oberwana była u góry przy motorze .
Klapki też były robione pompy to chyba ze trzy albo cztery padły bo odpowietrzyć to auto było przy takim kręceniu problematyczne a na plaku nie chciał <jezyk>
Co do oleju na kolektorach ktoś gumki uszczelniające wtrysk głowice pozakładał w nie tu gdzie trzeba rozebrałem i poskładałem to dzisiaj umyłem i pojechało w trasę zobaczymy co będzie