[D3 04 3.0TDI ] Problem z silnikiem
: 06 paź 2015, 16:05
Witam, dzisiaj byłem w warsztacie na przeglądzie autka. Dostałem od mechanika wykaz błędów. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić o co konkretnie chodzi i co trzeba z tym zrobić?
000258 - Miernik masy powietrza (G70)
P0102-007- sygnał za mały - sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 5
Częstotliwość błędu: 16
Wew. licznik błędów: 39
Przebieg: 0 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0/min
Moment obrotowy: 0,0 Nm
Prędkość: 0,0 km/h
0.00%
Napięcie: 10,73V
Ilość powietrza/Obr. : 872,0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr. : 0,0 mg/suw
001139 - czujnik ciśnienia spalin 1 (G450)
P0473-006- sygnał za wysoki- sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 1
Częśtotliwość błędu: 6
Wew. licznik błędów: 38
Przebieg: 0 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0/min
Moment obrotowy: 0,0 Nm
Prędkość: 0,0 km/h
Napięcie: 11,30V
Przebieg: 40 km
Tekst: 16 C
Ciśnienie: 979,8 mbar
006488 - czujnik 2 tamperatury spalin (G448) zespół 1
P1958 -006- zwarcie z plusem - sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 1
częstotliwość błędu: 2
wew. licznik błędów: 38
Przebieg: 0 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0/min
Moment obrotowy: 0,0 Nm
Prędkość: 0,0 km/h
0.00%
Napięcie: 11,30V
Przebieg: 40 km
Tekst: 16 C
000665 - regulacja ciśnienia doładowania
P0299 - 006 - przekroczona granica regulacji - sporadyczny - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 10100001
Priorytet błędu: 5
Częstotliwość błędu: 3
Wew. licznik błędów: 40
Przebieg: 0 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2816/min
Moment obrotowy: 320,0 Nm
Prędkość: 57,0 km/h
47,58%
Napięcie: 14,01V
Ciśnienie: 1767,9 mbar
Ciśnienie: 1320,6 mbar
001026 - Układ recyrkulacji spalin
P0402-006- natężenie przepływu za duże - sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 1
Częstotliwość błędu: 1
Wew. licznik błędów: 40
Przebieg: 0 km
wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1984/min
Moment obrotowy: 144,0 Nm
Prędkość: 47,0 km/h
0.00%
4,68%
Ilość powietrza/Obr. : 599,5 mg/suw
Ilość powietrza/Obr. : 327,0 mg/suw:
Proszę o jakieś info o tych błędach i poradę co można z tym zrobic.
Dodam jeszcze, że czasami po odpaleniu auta silnik zachowuje się tak jakby nie było włączone turbo. Trzeba wyłączyć auto i ponownie zapalić, wtedy wszystko jest ok.
Kolejna sprawa: przy prędkości około 180-190 km/h włącza się spiralka i auto traci moc.
Jeszcze jedna: dziwne zachowanie całego auta przy obrotach 1700-2000 mniej więcej w tym przedziale całym autem lekko talepie, po przekroczeniu tych obrotó lub po zmniejszeniu ich objaw ustępuje. Proszę o pomoc.
Tagi
krzychu22.p1i
000258 - Miernik masy powietrza (G70)
P0102-007- sygnał za mały - sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 5
Częstotliwość błędu: 16
Wew. licznik błędów: 39
Przebieg: 0 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0/min
Moment obrotowy: 0,0 Nm
Prędkość: 0,0 km/h
0.00%
Napięcie: 10,73V
Ilość powietrza/Obr. : 872,0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr. : 0,0 mg/suw
001139 - czujnik ciśnienia spalin 1 (G450)
P0473-006- sygnał za wysoki- sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 1
Częśtotliwość błędu: 6
Wew. licznik błędów: 38
Przebieg: 0 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0/min
Moment obrotowy: 0,0 Nm
Prędkość: 0,0 km/h
Napięcie: 11,30V
Przebieg: 40 km
Tekst: 16 C
Ciśnienie: 979,8 mbar
006488 - czujnik 2 tamperatury spalin (G448) zespół 1
P1958 -006- zwarcie z plusem - sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 1
częstotliwość błędu: 2
wew. licznik błędów: 38
Przebieg: 0 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0/min
Moment obrotowy: 0,0 Nm
Prędkość: 0,0 km/h
0.00%
Napięcie: 11,30V
Przebieg: 40 km
Tekst: 16 C
000665 - regulacja ciśnienia doładowania
P0299 - 006 - przekroczona granica regulacji - sporadyczny - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 10100001
Priorytet błędu: 5
Częstotliwość błędu: 3
Wew. licznik błędów: 40
Przebieg: 0 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2816/min
Moment obrotowy: 320,0 Nm
Prędkość: 57,0 km/h
47,58%
Napięcie: 14,01V
Ciśnienie: 1767,9 mbar
Ciśnienie: 1320,6 mbar
001026 - Układ recyrkulacji spalin
P0402-006- natężenie przepływu za duże - sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 1
Częstotliwość błędu: 1
Wew. licznik błędów: 40
Przebieg: 0 km
wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1984/min
Moment obrotowy: 144,0 Nm
Prędkość: 47,0 km/h
0.00%
4,68%
Ilość powietrza/Obr. : 599,5 mg/suw
Ilość powietrza/Obr. : 327,0 mg/suw:
Proszę o jakieś info o tych błędach i poradę co można z tym zrobic.
Dodam jeszcze, że czasami po odpaleniu auta silnik zachowuje się tak jakby nie było włączone turbo. Trzeba wyłączyć auto i ponownie zapalić, wtedy wszystko jest ok.
Kolejna sprawa: przy prędkości około 180-190 km/h włącza się spiralka i auto traci moc.
Jeszcze jedna: dziwne zachowanie całego auta przy obrotach 1700-2000 mniej więcej w tym przedziale całym autem lekko talepie, po przekroczeniu tych obrotó lub po zmniejszeniu ich objaw ustępuje. Proszę o pomoc.
Tagi
krzychu22.p1i