Strona 1 z 2
[D3 03 4.0TDI ] EGR problem
: 17 maja 2016, 21:36
autor: OSTRY07
Witam wszystkich
: 17 maja 2016, 22:53
autor: igor.ostrowski
Da tyle że nie będzie kolektor ssacy zachodził nagarem i będziesz zanieczyszczał środowisko w większym stopniu, poprawa osiągów, może jakaś być, ale raczej taka, że nie zauważysz, zaślepić czymś ciut grubszym, w warsztatach widziałem nawet, że robili z blaszki z puszki po piwie na dwa razy , ale to przepalało po jakimś czasie
: 17 maja 2016, 23:51
autor: Gość
Zaślepia się blacha np z klocka hamulcowego
Do niczego to nie potrzebne-EGR to tak jak bysmy własne pierdy wdychali...auto czuje sie podobnie
: 18 maja 2016, 09:19
autor: igor.ostrowski
Ekologia, chyba w 92r to weszlo do diesli? Z tego co pamietam ma to zmniejszyc emisje tlenkow azotu i zmniejszyc temperature w komorach spalania. Poprawcie jezeli sie mylę.
: 18 maja 2016, 12:24
autor: Gość
igor.ostrowski pisze:Z tego co pamietam ma to zmniejszyc emisje tlenkow azotu i zmniejszyc temperature w komorach spalania. Poprawcie jezeli sie mylę.
Jak gorace pierdy leca do komory spalania to raczej chyba nie zmniejszy temperatury a odwrotnie-chyba że sie myle?
Dopalanie spalin owszem czyli zmniejsza ilośc szkodliwych związków kosztem części mocy.
U żonki w dupowozie gdzie koników mało to aż 3-4 kunie
: 18 maja 2016, 12:28
autor: drago_o
Apophis pisze:igor.ostrowski pisze:Z tego co pamietam ma to zmniejszyc emisje tlenkow azotu i zmniejszyc temperature w komorach spalania. Poprawcie jezeli sie mylę.
Jak gorace pierdy leca do komory spalania to raczej chyba nie zmniejszy temperatury a odwrotnie-chyba że sie myle?
Dopalanie spalin owszem czyli zmniejsza ilośc szkodliwych związków kosztem części mocy.
U żonki w dupowozie gdzie koników mało to aż 3-4 kunie
Obaj macie rację
Znaczy z tego co czytam w necie to ma zmniejszyć temperature spalania i ma słuzyć dopalaniu szkodliwych związków
Zastosowanie takiego rozwiązania powoduje:
przyspieszenie odparowania paliwa (poprzez jego podgrzanie)
obniżenie temperatury spalania ubogiej w tlen mieszanki paliwowo-powietrznej
utlenienie pozostałych w spalinach niespalonych węglowodorów (HC)
: 18 maja 2016, 12:32
autor: Gość
Ja tego nie mam w żadnym silniku jaki miałem-pierwsza rzecz która sie psuła i wylatywała z auta
: 18 maja 2016, 12:39
autor: drago_o
Jestem ciekaw ile i jakich błędów się pojawi po zaślepieniu
: 18 maja 2016, 12:44
autor: Gość
Żadnych błedów drago-zapraszam z vagiem
: 18 maja 2016, 12:46
autor: drago_o
no to szykuje blachy
W jakim miejscu najlepiej zaślepiać i najłatwiej? Nie chce mi się kolektora wydechowego znowu targać
: 18 maja 2016, 13:12
autor: Gość
Drago zaslepic musisz tam gdzie un wychodzi z kolektora a do tego wyprogramowac go z ECU
: 18 maja 2016, 13:18
autor: drago_o
Czyli przy kolektorze wydechowym trzeba zaślepić tak?
No o ECU się domyślałem własnie
: 18 maja 2016, 13:22
autor: Gość
Kazdy egr siedzi na wydechu i tam trza zaslepiać. Jesli ma jakies sterowanie podcisnieniowe to tez trza wezyk zaslepic albo jak w przypadku mojego v8 wyprogramowany z ECU nie bedzie otwierał zaworka.
: 18 maja 2016, 13:25
autor: drago_o
To poczekam aż znowu mi jakaś turbina padnie bo cały dzień grzebania aby to zrobić bez wyjmowania silnika tylko z jednej strony...
: 18 maja 2016, 14:11
autor: Gość
Jak ci hasa to jeździj. Ja miałem motor na wierzchu to go nie mogłem ze złomu nie ogolić-wykonawca swapa tez nie lubi zbędnych złomów